پوستر اتاق کودک

پوستر کودک

ویژگی‌های پوستر اتاق کودک

پوستر اتاق کودک یکی از وسایل تزئینی اتاق خواب کودکان است که نقش مهمی در زیبایی یک اتاق دارد. طراحی و دکوراسیون اتاق کودکان شیرینی خاصی دارد. اولین و مهمترین بخش در طراحی اتاق خواب کودکان، دیوارپوش‌ها هستند. تنوع زیادی برای انواع دیوارپوش‌ها از جمله پوستر اتاق خواب کودکان وجود دارد. در نتیجه برای انتخاب پوستر باید به پارامترهای مختلفی توجه کرد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

پوستر اتاق کودک مجموعه‌ای از بهترین طرح‌های جذاب و شاد از پوسترهای کارتونی تا طرح‌های سه بعدی است که در ابعاد گوناگونی تولید می‌شود. با توجه به اینکه کودکان روحیه‌ای شاد و لطیف دارند، اتاق آن‌ها هم باید طرح‌هایی شاد و پر از امید داشته باشد. پوستر یکی از مهمترین اجزای اتاق کودکان است. رنگ، طرح، نقش و خطوط پوستر دیواری قطعا نقش خاصی در زیبایی اتاق و در نتیجه روحیه کودک دارند. در نتیجه بهتر است حتما با دقت کامل پوستر اتاق کودک را انتخاب کنید.

بهترین انواع پوستر اتاق خواب کودک

پوستر اتاق کودک دارای تنوع بسیار بالایی است. یک دسته بندی مهم پوستر دیواری، دسته بندی بر اساس طرح پوستر است. به صورت کلی، پوسترها از نظر طرح به دو دسته پوستر دو بعدی و سه بعدی تقسیم بندی می‌شوند. در این بین، پوسترهای سه بعدی بسیار جذاب‌تر و باکیفیت‌تر هستند اما قیمت بالاتری هم نسبت به پوستر دو بعدی دارند. از نظر تم پوستر اما، پوستر اتاق کودک انواع مختلفی دارد که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوستر با تم داستانی: این دسته از پوسترها عموما با الهام از داستان‌های کودکانه و کارتون‌ها تولید می‌شوند. در اکثر این پوسترها تصویری از قلعه‌های پر راز و رمز، اژدها، کوه، دریا و شوالیه‌های کارتونی به چشم می‌خورد. این پوسترها برای تقویت قوه‌ی تخیل کودک بسیار مناسبند.
  • پوستر اتاق کودک با تم حیوانات: این دسته از پوسترها هم جذابیت خاصی برای کودکان دارند. پوستر اتاق کودک با تم حیوانات، می‌تواند کودکان را با طبیعت آشنا کند.
  • پوستر دیواری با اشکال فضایی: فضا همیشه برای ما انسان‌ها جذابیت خاصی داشته است. پوستر اتاق کودک با تم ستارگان و اشکال نجومی می‌تواند کودک شما را با دنیایی که در اطرافش وجود دارد بیشتر آشنا کند. این طرح‌ها خصوصا برای کودکان ۷ سال به بالا بسیار جذاب هستند. با این وجود چون عموما این پوسترها دارای تم مشکی رنگ هستند، بهتر است در ابعاد متوسط در اتاق کودک نصب شوند تا به روحیه کودک آسیب نرسانند.
  • پوستر اتاق کودک با تم ساده و مونوکروم: پوسترهای ساده و تک رنگ هم یکی از پرطرفدارترین انواع پوستر دیواری هستند. پوستر اتاق کودک با تم ساده، هم می‌توانند فضای جذابی به اتاق ببخشد و هم اینکه تم اتاق را زیاد شلوغ نکند.

پوستر اتاق کودک-آدلی آمود

نکات مهم در خرید پوستر اتاق کودک

در هنگام خرید پوستر اتاق کودک باید به یکسری نکات توجه کرد که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اولین و مهمترین نکته کلیدی در انتخاب پوستر اتاق کودک، رنگ پوستر است. توجه داشته باشید که رنگ پوستر اتاق خواب خردسالان حتما باید رنگی شاد و دلچسب باشد. سعی کنید از پوسترهایی با رنگ سفید، قرمز، آبی، زرد، سبز و رنگ‌های روشن و شاد برای اتاق کودکان استفاده کنید.
  • دومین نکته مهم، طرح پوستر اتاق کودک است. اولا سعی کنید از طرح‌هایی استفاده کنید که مفاهیم درست و خوبی داشته باشند. در ثانی از پوسترهایی با طرح‌های شلوغ در اتاق کودکان استفاده نکنید. در کل طرح پوستر باید با روحیات کودک شما همخوانی داشته باشد تا حس بهتری به او منتقل کند.
  • سومین نکته در انتخاب پوستر اتاق کودک، ابعاد پوستر است. بسته به دیواری که می‌خواهید پوستر را به آن بچسبانید، باید ابعاد پوستر دیواری را انتخاب کنید.
  • یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب پوستر اتاق کودک، مقاومت آن در برابر نور خورشید است. عموما پس از گذشت مدت زمانی طولانی، خیلی از پوسترهای دیواری رنگ پریده شده و کیفیت خود را از دست می‌دهند.
  • به غیر از تمامی موارد ذکر شده، قیمت خرید پوستر اتاق کودک هم یکی دیگر از نکاتی است که اهمیت بالایی دارد.
  • علاوه بر این، سادگی نصب نیز یکی دیگر از پارامترهایی است که در خرید پوستر اتاق کودک مخصوصا در پوسترهایی با ابعاد بزرگ اهمیت دارد.
  • هارمونی اتاق کودک هم یکی دیگر از نکاتی است که در انتخاب پوستر بسیار مهم است. عموما طراحی اتاق کودک با طراحی سایر بخش‌های ساختمان متفاوت است و سبک خاص خود را دارد. با این وجود بسته به رنگ دیوارها، کفپوش، وسایل موجود در اتاق مثل تخت، کمد لباس، کمد اسباب بازی‌ها و مواردی از این دست، طرح و رنگ پوستر اتاق کودک تعیین می‌شود.

**زمان چاپ پوستر های سه بعدی ۲۴ ساعت کاری است**

***برای اطلاع از قیمت پوستر کودک کلیک کنید***

شما عزیزان می توانید جهت ثبت سفارش، طرح پوستر دیواری انتخابی را به همراه ابعاد دیوار به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنید.

**جهت مشاوره و ثبت سفارش کلیک کنید**

جهت اطلاع از نحوه سفارش و اندازه گیری ابعاد دیوار کلیک کنید

((ارسال ۴۸ ساعته پوستر دیواری به تمام شهر های ایران)) 

پوستر سه بعدی اتاق کودک

پوسترهای سه بعدی، یکی از جدیدترین و البته پرطرفدارترین انواع پوستر اتاق کودک هستند. طرح کاغذ استفاده شده در این پوسترها، یک طرح سه بعدی با ساختاری گرافیکی است و شکل خاصی را به فضای اتاق می‌بخشد. پوستر کودک چاپ های مختلفی از جمله: کاغذ سندی، کاغذ پاستل، کاغذ میکا، کاغذ نیو پاستل، کاغذ نیوسندی، کاغذ نیوفیبرو، کاغذ براش دارد.

لازم به ذکر است که این پوسترها، با توجه به سه بعدی بودنشان، می‌توانند محدودیت‌های فضا را بپوشانند. در نتیجه پوسترهای سه بعدی عموما بهترین گزینه برای اتاق‌های کوچک هستند.

انواع مختلفی از پوستر سه بعدی وجود دارد. با این وجود در انتخاب این پوسترها برای اتاق کودک باید یکسری نکات را مد نظر قرار داد. شاید مهمترین نکته در انتخاب پوستر سه بعدی مناسب برای اتاق کودک، شکل و طرح پوستر است. طرح‌های پوستر سه بعدی بسیار متنوع هستند. با این وجود، طرح‌های انیمیشنی و کارتونی و طرح گل و گیاه بهترین گزینه برای اتاق کودکان هستند.

یکی از مزیتی که پوسترهای سه بعدی دارند این است که می‌توان آن‌ها را به هر اندازه‌ای تولید کرد. در نتیجه این روزها، خیلی از اشخاص سعی می‌کنند تا پوستر اتاق کودک را طوری انتخاب کنند که کل دیوار را بپوشاند. لذا همین موضوع یکی از جذابیت‌های خاص این دسته از پوسترهای دیواری سه بعدی به حساب می‌آید.

از دیگر مزایای پوستر کودک می توان به تنوع در طرح، حمل آسان، سهولت و سرعت در نصب و اجرا، نداشتن بو، قابل شست و شو بودن و ماندگاری بالا اشاره کرد.

پوستر اتاق کودک پسرانه

در انتخاب پوستر اتاق کودک، اولین موضوع مهم پسر یا دختر بودن کودک است. زیرا عموما روحیات دختر بچه‌ها با پسرها متفاوت بوده و در نتیجه هر کدام پوسترهای خاصی را می‌پسندند.

رنگ پوستر اتاق کودک اولین و شاید مهمترین پارامتر در انتخاب این محصولات است. عموما در بین طراحان اینطور جا افتاده که رنگ آبی برای اتاق پسربچه‌ها و رنگ صورتی برای اتاق دخترها مناسب است. اما واقعیت این است که مرز بندی و خط کشی خاصی برای انتخاب رنگ پارامترهای اتاق کودک از جمله پوستر وجود ندارد. البته عموما رنگ آبی و فیروزه‌ای در بین پسرها و رنگ نارنجی یا صورتی در بین دخترها طرفداران زیادی دارد. با این وجود، انتخاب رنگ پوستر اتاق کودک، کاملا سلیقه‌ای است. البته لازم به ذکر است که استفاده از رنگ‌های تیره و تاریک در طراحی اتاق کودکان یک خط قرمز مهم به حساب می‌آید. به صورت کلی انتخاب پوسترهایی با تم رنگی مشکی، قهوه‌ای تیره، خاکستری، سورمه‌ای و مواردی از این دست برای اتاق کودکان ممنوع است.

دومین موضوع مهم در انتخاب پوستر اتاق کودک پسرانه، طرح پوستر است. عموما طرح‌های فوتبالی یکی از محبوب‌ترین طرح‌های پوستر دیواری پسرانه به حساب می‌آیند. از طرفی، بعضی از پسر بچه‌ها علاقه خاصی به ماشین و پوسترهایی با طرح ماشین‌های بزرگ و کوچک دارند. به غیر از این پوسترهایی با طرح شخصیت‌های کارتونی و ابر قهرمان‌ها مثل سوپرمن و مرد عنکبوتی از جمله محبوب‌ترین پوسترهای پسرانه به حساب می‌آیند. البته لازم به ذکر است که در اینجا، سلیقه و علاقه کودک شما، نقش اصلی را در انتخاب پوستر اتاق کودک بازی می‌کند.

پوستر اتاق کودک-آدلی آمود

پوستر اتاق کودک دخترانه

همانطور که در قسمت قبل هم ذکر شد، سلیقه و روحیات کودک، اولین نکته در انتخاب پوستر اتاق کودک است. رنگ صورتی، نارنجی و بنفش از جمله پرطرفدارترین رنگ‌های پوستر دیواری دخترانه به حساب می‌آیند. در خصوص طرح پوستر دیواری دخترانه هم لازم به ذکر است که طرح‌های کارتونی دخترانه مثل طرح سیندرلا و پرنسس‌های دیزنی ورد یا طرح فرشته کوچک از جمله مهمترین طرح‌های پوستر اتاق کودک دخترانه هستند.

در کنار طرح‌های یاد شده، یکسری طرح‌ها و رنگ‌ها هم هستند که هم برای دخترها و هم برای پسرها مناسبند. پوستر دیواری با نماد حیوانات، طبیعت، درختان و گل‌ها، اشکال هندسی و آسمان و ستاره‌ها از جمله طرح‌هایی هستند که برای هر دو گروه جذابند. در کل با توجه به تنوع بالایی که پوستر اتاق کودک دارند، انتخاب یک پوستر کار ساده‌ای نیست.

پوستر اتاق کودک-آدلی آمود

قیمت پوستر اتاق کودک

قیمت پوستر اتاق کودک بسته به پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود. اولین و شاید مهمترین پارامتر در تعیین قیمت پوستر اتاق کودک، نوع پوستر است. ساده یا سه بعدی بودن پوستر، طرح و نقش آن و مواردی از این دست، در قیمت این محصولات موثرند. بعد از آن ابعاد پوستر اتاق کودک، یکی از نکاتی است که در نرخ آن تاثیر به سزایی دارد. از طرفی کیفیت تولید پوستر و کیفیت کاغذ استفاده شده در پوستر هم در قیمت پوستر اتاق کودک محصولات تاثیر خاصی دارند.

لذا با توجه به نکاتی که ذکر شد، قیمت پوستر دیواری دارای رنج گسترده‌ای است. از طریق مراجعه به سایت آدلی آمود می‌توانید با بهترین انواع پوستر اتاق کودک آشنا شده و اطلاعات دقیقی در خصوص این محصولات و قیمت آن‌ها به دست بیاورید. همچنین از طریق شماره تلفن‌های موجود در سایت می‌توانید با مشاورین ما ارتباط گرفته و اطلاعات کاملتری درباره ویژگی‌های پوستر اتاق کودک باکیفیت بدست بیاورید.

پوستر اتاق کودک

کاغذ های دو لایه که مخصوص دیوارهای گچی تولید می شوند را کاغذ دیواری می نامند.
در حال حاضر نوعی کاغذ قابل شستشو با عرض بیشتر و کیفیت بالاتر، به نام پوستر سه بعدی به بازار آمداست.

پس از کاغذ دیواری، پرطرف دار ترین و معروف ترین تکنیک تزئین دیوار، پوسترهای سه بعدی هستند.
پوستر کودک با توجه به تکنیک های پیشرفته چاپ و طرح های متنوع زیبایی که دارد مورد توجه بیشتری قرار میگیرد .

در ساختار برخی رنگها از سرب استفاده شده است که مصرف آن برای کودکان مناسب نیست.
ولی پوستر دیواری از این لحاظ سلامت محور تر هستند .

یکی از مواردی که پوستر کودک را به انتخاب مناسب تری نسبت به رنگ تبدیل می کند، تنوع بی نظیر  طرح های آن است.
دنیای طرح و رنگ پوستر اتاق کودک آنقدر گسترده و جذاب است که پاسخگوی هر فضایی و سلیقه ای می باشد.

سوالات متداول پوستر اتاق کودک

پوستر اتاق کودک چیست؟

پوستر اتاق کودک یکی از وسایل تزئینی اتاق خواب کودکان است که نقش مهمی در زیبایی یک اتاق دارد. طراحی و دکوراسیون اتاق کودکان شیرینی خاصی دارد. اولین و مهمترین بخش در طراحی اتاق خواب کودکان، دیوارپوش‌ها هستند. تنوع زیادی برای انواع دیوارپوش‌ها از جمله پوستر اتاق خواب کودکان وجود دارد. پوستر اتاق کودک مجموعه‌ای از بهترین طرح‌های جذاب و شاد از پوسترهای کارتونی تا طرح‌های سه بعدی است که در ابعاد گوناگونی تولید می‌شود.

هنگام خرید پویتر اتاق کودک باید چه نکاتی را درنظر بگیریم؟

  • اولین و مهمترین نکته کلیدی در انتخاب پوستر اتاق کودک، رنگ پوستر است. توجه داشته باشید که رنگ پوستر اتاق خواب خردسالان حتما باید رنگی شاد و دلچسب باشد. سعی کنید از پوسترهایی با رنگ سفید، قرمز، آبی، زرد، سبز و رنگ‌های روشن و شاد برای اتاق کودکان استفاده کنید.
  • دومین نکته مهم، طرح پوستر اتاق کودک است. اولا سعی کنید از طرح‌هایی استفاده کنید که مفاهیم درست و خوبی داشته باشند. در ثانی از پوسترهایی با طرح‌های شلوغ در اتاق کودکان استفاده نکنید. در کل طرح پوستر باید با روحیات کودک شما همخوانی داشته باشد تا حس بهتری به او منتقل کند.
  • سومین نکته در انتخاب پوستر اتاق کودک، ابعاد پوستر است. بسته به دیواری که می‌خواهید پوستر را به آن بچسبانید، باید ابعاد پوستر دیواری را انتخاب کنید.

کیفیت چاپ انواع کاغذ پوستر دیواری

کاغذ سندی

کاغذ پاستل

کاغذ میکا

کاغذ نیو سندی

کاغذ براش

فیلم کیفیت چاپ کاغذ دیواری نیو فیبرو

فیلم معرفی چاپ نیو سندی

فیلم مراحل نصب پوستر دیواری

فیلم چاپ و فروش انواع پوستر دیواری

فیلم آموزش زیرسازی و نصب پوستر دیواری

فیلم مراحل نصب پوستر دیواری

انتخاب طرح پوستر دیواری

خدمات آدلی آمود :

شرکت آدلی آمود جهت سرعت بخشیدن به خدمت رسانی و رفاه شما مشتریان گرامی در محدوده تهران، بازدید و مشاوره رایگان ارائه می دهد.

مشتریان عزیزی که از دیگر شهرهای ایران قصد خرید اینترنتی دارند، می توانند کد انتخابی پوستر کودک را به همراه ابعاد دیوار به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنند.

برآورد قیمت در سریع ترین زمان ممکن انجام و پیش فاکتور صادر می شود.

آدلی آمود انواع پوستر کودک قابل شستشو، ارزان قیمت و با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

کارشناسان و طراحان ما به شما در انتخاب بهترین طرح با توجه به سلیقه، مورد مصرفی، فضای اجرایی کار و بودجه کمک می کنند تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نصب پوستر دیواری توسط اکیپ نصاب حرفه ای و مجرب، در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می شود.

آدلی آمود نماینده پخش و فروش مستقیم پوستر دیواری آماده ارائه سمپل به همکاران محترم در تهران و سایر نقاط کشور می باشد.

مجموعه ما برای آشنایی بیشتر شما در رابطه با قیمت پوستر دیواری و نحوه خرید پوستر راهنمای خرید پوستر کودک را داخل سایت در اختیار شما قرار داده است.

*جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت سفارش و یا اندازه گیری ابعاد دیوار کلیک کنید*

**برای مشاوره، ثبت سفارش و تماس با شماره های دفتر کلیک کنید.**

(*آدلی آمود*)

پوستر کودک

ویژگی‌های پوستر اتاق کودک

پوستر اتاق کودک یکی از وسایل تزئینی اتاق خواب کودکان است که نقش مهمی در زیبایی یک اتاق دارد. طراحی و دکوراسیون اتاق کودکان شیرینی خاصی دارد. اولین و مهمترین بخش در طراحی اتاق خواب کودکان، دیوارپوش‌ها هستند. تنوع زیادی برای انواع دیوارپوش‌ها از جمله پوستر اتاق خواب کودکان وجود دارد. در نتیجه برای انتخاب پوستر باید به پارامترهای مختلفی توجه کرد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

پوستر اتاق کودک مجموعه‌ای از بهترین طرح‌های جذاب و شاد از پوسترهای کارتونی تا طرح‌های سه بعدی است که در ابعاد گوناگونی تولید می‌شود. با توجه به اینکه کودکان روحیه‌ای شاد و لطیف دارند، اتاق آن‌ها هم باید طرح‌هایی شاد و پر از امید داشته باشد. پوستر یکی از مهمترین اجزای اتاق کودکان است. رنگ، طرح، نقش و خطوط پوستر دیواری قطعا نقش خاصی در زیبایی اتاق و در نتیجه روحیه کودک دارند. در نتیجه بهتر است حتما با دقت کامل پوستر اتاق کودک را انتخاب کنید.

بهترین انواع پوستر اتاق خواب کودک

پوستر اتاق کودک دارای تنوع بسیار بالایی است. یک دسته بندی مهم پوستر دیواری، دسته بندی بر اساس طرح پوستر است. به صورت کلی، پوسترها از نظر طرح به دو دسته پوستر دو بعدی و سه بعدی تقسیم بندی می‌شوند. در این بین، پوسترهای سه بعدی بسیار جذاب‌تر و باکیفیت‌تر هستند اما قیمت بالاتری هم نسبت به پوستر دو بعدی دارند. از نظر تم پوستر اما، پوستر اتاق کودک انواع مختلفی دارد که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوستر با تم داستانی: این دسته از پوسترها عموما با الهام از داستان‌های کودکانه و کارتون‌ها تولید می‌شوند. در اکثر این پوسترها تصویری از قلعه‌های پر راز و رمز، اژدها، کوه، دریا و شوالیه‌های کارتونی به چشم می‌خورد. این پوسترها برای تقویت قوه‌ی تخیل کودک بسیار مناسبند.
  • پوستر اتاق کودک با تم حیوانات: این دسته از پوسترها هم جذابیت خاصی برای کودکان دارند. پوستر اتاق کودک با تم حیوانات، می‌تواند کودکان را با طبیعت آشنا کند.
  • پوستر دیواری با اشکال فضایی: فضا همیشه برای ما انسان‌ها جذابیت خاصی داشته است. پوستر اتاق کودک با تم ستارگان و اشکال نجومی می‌تواند کودک شما را با دنیایی که در اطرافش وجود دارد بیشتر آشنا کند. این طرح‌ها خصوصا برای کودکان ۷ سال به بالا بسیار جذاب هستند. با این وجود چون عموما این پوسترها دارای تم مشکی رنگ هستند، بهتر است در ابعاد متوسط در اتاق کودک نصب شوند تا به روحیه کودک آسیب نرسانند.
  • پوستر اتاق کودک با تم ساده و مونوکروم: پوسترهای ساده و تک رنگ هم یکی از پرطرفدارترین انواع پوستر دیواری هستند. پوستر اتاق کودک با تم ساده، هم می‌توانند فضای جذابی به اتاق ببخشد و هم اینکه تم اتاق را زیاد شلوغ نکند.

پوستر اتاق کودک-آدلی آمود

نکات مهم در خرید پوستر اتاق کودک

در هنگام خرید پوستر اتاق کودک باید به یکسری نکات توجه کرد که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اولین و مهمترین نکته کلیدی در انتخاب پوستر اتاق کودک، رنگ پوستر است. توجه داشته باشید که رنگ پوستر اتاق خواب خردسالان حتما باید رنگی شاد و دلچسب باشد. سعی کنید از پوسترهایی با رنگ سفید، قرمز، آبی، زرد، سبز و رنگ‌های روشن و شاد برای اتاق کودکان استفاده کنید.
  • دومین نکته مهم، طرح پوستر اتاق کودک است. اولا سعی کنید از طرح‌هایی استفاده کنید که مفاهیم درست و خوبی داشته باشند. در ثانی از پوسترهایی با طرح‌های شلوغ در اتاق کودکان استفاده نکنید. در کل طرح پوستر باید با روحیات کودک شما همخوانی داشته باشد تا حس بهتری به او منتقل کند.
  • سومین نکته در انتخاب پوستر اتاق کودک، ابعاد پوستر است. بسته به دیواری که می‌خواهید پوستر را به آن بچسبانید، باید ابعاد پوستر دیواری را انتخاب کنید.
  • یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب پوستر اتاق کودک، مقاومت آن در برابر نور خورشید است. عموما پس از گذشت مدت زمانی طولانی، خیلی از پوسترهای دیواری رنگ پریده شده و کیفیت خود را از دست می‌دهند.
  • به غیر از تمامی موارد ذکر شده، قیمت خرید پوستر اتاق کودک هم یکی دیگر از نکاتی است که اهمیت بالایی دارد.
  • علاوه بر این، سادگی نصب نیز یکی دیگر از پارامترهایی است که در خرید پوستر اتاق کودک مخصوصا در پوسترهایی با ابعاد بزرگ اهمیت دارد.
  • هارمونی اتاق کودک هم یکی دیگر از نکاتی است که در انتخاب پوستر بسیار مهم است. عموما طراحی اتاق کودک با طراحی سایر بخش‌های ساختمان متفاوت است و سبک خاص خود را دارد. با این وجود بسته به رنگ دیوارها، کفپوش، وسایل موجود در اتاق مثل تخت، کمد لباس، کمد اسباب بازی‌ها و مواردی از این دست، طرح و رنگ پوستر اتاق کودک تعیین می‌شود.

**زمان چاپ پوستر های سه بعدی ۲۴ ساعت کاری است**

***برای اطلاع از قیمت پوستر کودک کلیک کنید***

شما عزیزان می توانید جهت ثبت سفارش، طرح پوستر دیواری انتخابی را به همراه ابعاد دیوار به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنید.

**جهت مشاوره و ثبت سفارش کلیک کنید**

جهت اطلاع از نحوه سفارش و اندازه گیری ابعاد دیوار کلیک کنید

((ارسال ۴۸ ساعته پوستر دیواری به تمام شهر های ایران)) 

پوستر سه بعدی اتاق کودک

پوسترهای سه بعدی، یکی از جدیدترین و البته پرطرفدارترین انواع پوستر اتاق کودک هستند. طرح کاغذ استفاده شده در این پوسترها، یک طرح سه بعدی با ساختاری گرافیکی است و شکل خاصی را به فضای اتاق می‌بخشد. پوستر کودک چاپ های مختلفی از جمله: کاغذ سندی، کاغذ پاستل، کاغذ میکا، کاغذ نیو پاستل، کاغذ نیوسندی، کاغذ نیوفیبرو، کاغذ براش دارد.

لازم به ذکر است که این پوسترها، با توجه به سه بعدی بودنشان، می‌توانند محدودیت‌های فضا را بپوشانند. در نتیجه پوسترهای سه بعدی عموما بهترین گزینه برای اتاق‌های کوچک هستند.

انواع مختلفی از پوستر سه بعدی وجود دارد. با این وجود در انتخاب این پوسترها برای اتاق کودک باید یکسری نکات را مد نظر قرار داد. شاید مهمترین نکته در انتخاب پوستر سه بعدی مناسب برای اتاق کودک، شکل و طرح پوستر است. طرح‌های پوستر سه بعدی بسیار متنوع هستند. با این وجود، طرح‌های انیمیشنی و کارتونی و طرح گل و گیاه بهترین گزینه برای اتاق کودکان هستند.

یکی از مزیتی که پوسترهای سه بعدی دارند این است که می‌توان آن‌ها را به هر اندازه‌ای تولید کرد. در نتیجه این روزها، خیلی از اشخاص سعی می‌کنند تا پوستر اتاق کودک را طوری انتخاب کنند که کل دیوار را بپوشاند. لذا همین موضوع یکی از جذابیت‌های خاص این دسته از پوسترهای دیواری سه بعدی به حساب می‌آید.

از دیگر مزایای پوستر کودک می توان به تنوع در طرح، حمل آسان، سهولت و سرعت در نصب و اجرا، نداشتن بو، قابل شست و شو بودن و ماندگاری بالا اشاره کرد.

پوستر اتاق کودک پسرانه

در انتخاب پوستر اتاق کودک، اولین موضوع مهم پسر یا دختر بودن کودک است. زیرا عموما روحیات دختر بچه‌ها با پسرها متفاوت بوده و در نتیجه هر کدام پوسترهای خاصی را می‌پسندند.

رنگ پوستر اتاق کودک اولین و شاید مهمترین پارامتر در انتخاب این محصولات است. عموما در بین طراحان اینطور جا افتاده که رنگ آبی برای اتاق پسربچه‌ها و رنگ صورتی برای اتاق دخترها مناسب است. اما واقعیت این است که مرز بندی و خط کشی خاصی برای انتخاب رنگ پارامترهای اتاق کودک از جمله پوستر وجود ندارد. البته عموما رنگ آبی و فیروزه‌ای در بین پسرها و رنگ نارنجی یا صورتی در بین دخترها طرفداران زیادی دارد. با این وجود، انتخاب رنگ پوستر اتاق کودک، کاملا سلیقه‌ای است. البته لازم به ذکر است که استفاده از رنگ‌های تیره و تاریک در طراحی اتاق کودکان یک خط قرمز مهم به حساب می‌آید. به صورت کلی انتخاب پوسترهایی با تم رنگی مشکی، قهوه‌ای تیره، خاکستری، سورمه‌ای و مواردی از این دست برای اتاق کودکان ممنوع است.

دومین موضوع مهم در انتخاب پوستر اتاق کودک پسرانه، طرح پوستر است. عموما طرح‌های فوتبالی یکی از محبوب‌ترین طرح‌های پوستر دیواری پسرانه به حساب می‌آیند. از طرفی، بعضی از پسر بچه‌ها علاقه خاصی به ماشین و پوسترهایی با طرح ماشین‌های بزرگ و کوچک دارند. به غیر از این پوسترهایی با طرح شخصیت‌های کارتونی و ابر قهرمان‌ها مثل سوپرمن و مرد عنکبوتی از جمله محبوب‌ترین پوسترهای پسرانه به حساب می‌آیند. البته لازم به ذکر است که در اینجا، سلیقه و علاقه کودک شما، نقش اصلی را در انتخاب پوستر اتاق کودک بازی می‌کند.

پوستر اتاق کودک-آدلی آمود

پوستر اتاق کودک دخترانه

 

همانطور که در قسمت قبل هم ذکر شد، سلیقه و روحیات کودک، اولین نکته در انتخاب پوستر اتاق کودک است. رنگ صورتی، نارنجی و بنفش از جمله پرطرفدارترین رنگ‌های پوستر دیواری دخترانه به حساب می‌آیند. در خصوص طرح پوستر دیواری دخترانه هم لازم به ذکر است که طرح‌های کارتونی دخترانه مثل طرح سیندرلا و پرنسس‌های دیزنی ورد یا طرح فرشته کوچک از جمله مهمترین طرح‌های پوستر اتاق کودک دخترانه هستند.

در کنار طرح‌های یاد شده، یکسری طرح‌ها و رنگ‌ها هم هستند که هم برای دخترها و هم برای پسرها مناسبند. پوستر دیواری با نماد حیوانات، طبیعت، درختان و گل‌ها، اشکال هندسی و آسمان و ستاره‌ها از جمله طرح‌هایی هستند که برای هر دو گروه جذابند. در کل با توجه به تنوع بالایی که پوستر اتاق کودک دارند، انتخاب یک پوستر کار ساده‌ای نیست.

پوستر اتاق کودک-آدلی آمود

قیمت پوستر اتاق کودک

قیمت پوستر اتاق کودک بسته به پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود. اولین و شاید مهمترین پارامتر در تعیین قیمت پوستر اتاق کودک، نوع پوستر است. ساده یا سه بعدی بودن پوستر، طرح و نقش آن و مواردی از این دست، در قیمت این محصولات موثرند. بعد از آن ابعاد پوستر اتاق کودک، یکی از نکاتی است که در نرخ آن تاثیر به سزایی دارد. از طرفی کیفیت تولید پوستر و کیفیت کاغذ استفاده شده در پوستر هم در قیمت پوستر اتاق کودک محصولات تاثیر خاصی دارند.

لذا با توجه به نکاتی که ذکر شد، قیمت پوستر دیواری دارای رنج گسترده‌ای است. از طریق مراجعه به سایت آدلی آمود می‌توانید با بهترین انواع پوستر اتاق کودک آشنا شده و اطلاعات دقیقی در خصوص این محصولات و قیمت آن‌ها به دست بیاورید. همچنین از طریق شماره تلفن‌های موجود در سایت می‌توانید با مشاورین ما ارتباط گرفته و اطلاعات کاملتری درباره ویژگی‌های پوستر اتاق کودک باکیفیت بدست بیاورید.

خدمات آدلی آمود :

شرکت آدلی آمود جهت سرعت بخشیدن به خدمت رسانی و رفاه شما مشتریان گرامی در محدوده تهران، بازدید و مشاوره رایگان ارائه می دهد.

مشتریان عزیزی که از دیگر شهرهای ایران قصد خرید اینترنتی دارند، می توانند کد انتخابی پوستر کودک را به همراه ابعاد دیوار به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنند.

برآورد قیمت در سریع ترین زمان ممکن انجام و پیش فاکتور صادر می شود.

آدلی آمود انواع پوستر کودک قابل شستشو، ارزان قیمت و با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

کارشناسان و طراحان ما به شما در انتخاب بهترین طرح با توجه به سلیقه، مورد مصرفی، فضای اجرایی کار و بودجه کمک می کنند تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نصب پوستر دیواری توسط اکیپ نصاب حرفه ای و مجرب، در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می شود.

آدلی آمود نماینده پخش و فروش مستقیم پوستر دیواری آماده ارائه سمپل به همکاران محترم در تهران و سایر نقاط کشور می باشد.

مجموعه ما برای آشنایی بیشتر شما در رابطه با قیمت پوستر دیواری و نحوه خرید پوستر راهنمای خرید پوستر کودک را داخل سایت در اختیار شما قرار داده است.*جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت سفارش و یا اندازه گیری ابعاد دیوار کلیک کنید*

**برای مشاوره، ثبت سفارش و تماس با شماره های دفتر کلیک کنید.**

(*آدلی آمود*)

انتخاب طرح پوستر دیواری
سوالات متدوال درباره پوستر دیواری
پوستر اتاق کودک یکی از وسایل تزئینی اتاق خواب کودکان است که نقش مهمی در زیبایی یک اتاق دارد. طراحی و دکوراسیون اتاق کودکان شیرینی خاصی دارد. اولین و مهمترین بخش در طراحی اتاق خواب کودکان، دیوارپوش‌ها هستند. تنوع زیادی برای انواع دیوارپوش‌ها از جمله پوستر اتاق خواب کودکان وجود دارد. پوستر اتاق کودک مجموعه‌ای از بهترین طرح‌های جذاب و شاد از پوسترهای کارتونی تا طرح‌های سه بعدی است که در ابعاد گوناگونی تولید می‌شود.
  • اولین و مهمترین نکته کلیدی در انتخاب پوستر اتاق کودک، رنگ پوستر است. توجه داشته باشید که رنگ پوستر اتاق خواب خردسالان حتما باید رنگی شاد و دلچسب باشد. سعی کنید از پوسترهایی با رنگ سفید، قرمز، آبی، زرد، سبز و رنگ‌های روشن و شاد برای اتاق کودکان استفاده کنید.
  • دومین نکته مهم، طرح پوستر اتاق کودک است. اولا سعی کنید از طرح‌هایی استفاده کنید که مفاهیم درست و خوبی داشته باشند. در ثانی از پوسترهایی با طرح‌های شلوغ در اتاق کودکان استفاده نکنید. در کل طرح پوستر باید با روحیات کودک شما همخوانی داشته باشد تا حس بهتری به او منتقل کند.
  • سومین نکته در انتخاب پوستر اتاق کودک، ابعاد پوستر است. بسته به دیواری که می‌خواهید پوستر را به آن بچسبانید، باید ابعاد پوستر دیواری را انتخاب کنید.

شما عزیزان می توانید نحوه اندازه گیری پوستر دیواری را در فیلم زیر مشاهده کنید

پوستر دیواری در هر ابعادی قابل تولید است. در پوسترهای معمولی شما هیچ محدودیتی در ابعاد ندارید. ولی در پوستر های یک تکه حداکثر ارتفاع پوستر ۳ متر است.

در پوستر های دیواری متراژ کمتر از ۳ مترمربع، ۳ مترمربع محاسبه می شود.

کاغذ دیواری ها طرح های ثابت و تکرار شونده دارند ولی پوستر دیواری عموما دارای یک طرح و تصویر کلی و سفارشی هستند.
کاغذ دیواری ابعاد مشخصی به صورت رول های ۵-۷-۱۰ و ۱۵ متری دارد ولی پوستر دیواری با ابعاد سفارشی چاپ می شود.
هزینه نصب کاغذ دیواری به صورت رولی است ولی هزینه نصب پوستر دیواری برای پوستر تکی به صورت چکی و برای بیشتر از یک پوستر به صورت مترمربعی می باشد.

نصب پوستر دیواری مانند کاغذ دیواری با چسب کاغذ است با این تفاوت که پوستر دیواری حتما باید توسط نصاب حرفه ای و متخصص نصب شود. در غیر این صورت درزهای کار مشخص شده و کار تمام شده به صورت تصویر یکپارجه دیده نمی شود.

بله در مجموعه ما پوستر یک تکه هم چاپ می شود.
عموما پوسترهای دیواری به صورت لت به لت تولید می شوند و یک تکه نیستند. البته بعد از نصب تمام پوسترها به صورت یک تکه و بدون درز دیده می شوند.
درصورتی که بخواهید پوستر شما یک تکه باشد حتما در موقع سفارش بر بک تکه بودن پوستر تاکید کنید و چک کنید که در فاکتور دریافتی شما حتما کلمه پوستر یک تکه قید شده باشد.

شما می توانید طرح مد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا درصورت امکان طرح براتون چاپ بشه.
از طرفی علاوه بر سایت آدلی آمود از دوسایت زیر هم میتونید طرح انتخاب کنید. ۹۹% طرح های موجود در سایت های زیر قابل خریداری و چاپ هستند.
https://www.shutterstock.com/
https://posterjoo.com/fa/

هرگونه تصویر شخصی یا فایل لوگو و آرم شرکت به شرط اینکه با رزولوشن و کیفیت بالا باشند، بر روی پوستر دیواری قابل چاپ هستند.

زمان چاپ پوسترهای دیواری معمولی ۲ الی ۳ روز می باشد.
زمان چاپ پوسترهای بلک لایت ۵ الی ۷ روز می باشد.

با ارسال مشخصات زیر از طریق واتساپ، تلگرام و یا روبیکا، پیش فاکتور براتون صادر میشه. بعد از پرداخت وجه و ارسال فیش واریزی سفارش شما میره برای تولید و پس از آماده شدن به آدرس شما ارسال میشه.
۱- عکس طرح انتخابی به همراه ابعاد دیوار (عرض و ارتفاع)
۲-نوع کاغذ چاپ پوستر دیواری
۳-نام و نام خانوادگی شخص  و یا نام شرکت یا ارگانی که فاکتور باید به نامش صادر بشه
۴-آدرس ارسال سفارش به همراه شماره تماس جهت هماهنگی ارسال

اشتراک گذاری:

چطور میتوانم به شما کمک کنم؟ با ما در ارتباط باشید
Call Now Button