جدیدترین مدل پرده

جدیدترین مدل پرده های 2022

جدیدترین مدل پرده‌ها این روزها، شکل و شمایل بسیار جذابی داشته و جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون یک خانه به شمار می‌روند. پرده‌ها برای حفظ حریم خصوصی و کنترل نور مورد استفاده قرار می‌گیرند. پرده به تنهایی نقش مهمی در دکوراسیون خانه دارد. برای درک اهمیت این موضوع کافیست فقط پرده‌های خانه‌تان را عوض کنید تا متوجه تغییرات اساسی در فضای خانه شوید. در ادامه اطلاعات کاملتری درباره جدیدترین مدل پرده و خصوصیات هر کدام از آن‌ها در اختیار شما قرار می‌دهیم. پس تا انتهای این مقاله ما را دنبال کنید.

جدیدترین مدل پرده پذیرایی

پرده هم مانند دیگر تجهیزات یک خانه انواع مختلفی دارد. بسته به نوع پارچه، شکل دوخت و پارامترهایی از این دست پرده‌ها دارای انواع مختلفی هستند. جدیدترین مدل پرده عبارتند از:

  • پرده‌های چاپی: یکی از جدیدترین مدل پرده، پرده چاپی است. این پرده‌ها با توجه به پیشرفت‌هایی که در حوزه چاپ به وجود آمده، در طرح‌ها و رنگ‌های جذابی تولید می‌شوند. لذا این روزها پرده‌های چاپی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. مزیت مهمی که پرده چاپی دارد این است که با هر پارچه‌ای می‌توان آن‌ها را تولید کرد. در نتیجه با انتخاب یک پارچه ساده و ارزان قیمت می‌توان جدیدترین مدل پرده چاپی را تولید کرد که مزیت قابل توجهی به حساب می‌آید. از طرفی تنوع طرح در این مدل از پرده‌ها بسیار بالا است.
  • پرده رومن: از جمله جدیدترین مدل پرده‌ها می‌توان به پرده رومن اشاره کرد. این پرده قابلیت تا خوردن به صورت عمودی را دارد و در نتیجه جای بسیار کمی را اشغال می‌کند. قابلیت تمیز کردن ساده و آسان، قیمت مناسب، تنوع در طرح و مناسب بودن برای آشپزخانه از جمله مهمترین مزایای این پرده‌ها است.
  • پرده سلطنتی: یکی از زیباترین و جدیدترین مدل پرده، پرده سلطنتی است. این پرده‌ها دارای زرق و برق زیادی هستند. در تولید پرده سلطنتی عمدتا از پارچه‌هایی همانند ابریشم، مخمل، حریر و ساتن درخشان استفاده می‌شود. در نتیجه پرده سلطنتی یکی از گرانترین و جدیدترین مدل پرده‌ها به حساب می‌آیند.
  • پرده ساده: هرچند پرده ساده و حریر جزء جدیدترین مدل پرده به حساب نمی‌آید اما سبک آن سبب می‌شود تا هم برای دکوراسیون‌های کلاسیک و هم مدرن مناسب باشد. در نتیجه هنوز هم استفاده از این پرده‌ها رواج زیادی دارد. قیمت مناسب، سادگی فرآیند تولید و رنگ‌های متنوع سبب شده تا این پرده‌ها جزو پرفروش‌ترین و جدیدترین مدل پرده ها باشند.

جدیدترین مدل پرده-آدلی آمود

انواع پارچه برای دوخت پرده

از نظر نوع پارچه استفاده شده، جدیدترین مدل پرده را می‌توان به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم بندی کرد که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • پارچه حریر: استفاده از این پارچه‌ها برای تولید پرده ساده رایج است. البته بخشی از پرده سلطنتی نیز با استفاده از این پارچه‌ها تولید می‌شود.
  • پارچه ابریشم: این دسته از پارچه‌ها، گرانترین نوع پارچه‌ها به حساب می‌آیند. بخش عمده پرده سلطنتی با پارچه‌های ابریشمی تولید می‌شود.
  • الیاف آلومینیومی: استفاده از الیاف آلومینیومی هم برای تولید پرده رایج است. پرده کرکره با این الیاف استفاده می‌شود.
  • پارچه توری: پرده‌های توری را با استفاده از این پارچه‌ها تولید می‌شوند. این پرده‌ها عموما در فصل زمستان و برای جلوگیری از ورود حشرات استفاده می‌شوند.
  • پارچه پلاستیکی و نخی: این دسته از پارچه‌ها ساده‌ترین و ارزان‌ترین نوع پارچه پرده هستند. این پارچه‌ها بیشتر برای تولید پرده چاپی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چه پرده ای مناسب چه مکانی است؟

پرده‌های یک خانه، جدا از جنبه زیبایی و دکوراتیو بودن، بیانگر سلیقه صاحب خانه نیز هستند. یکی از نکات مهم در انتخاب جدیدترین مدل پرده، مکانی است که قصد دارید پرده را در آن نصب کنید. قطعا پرده اتاق خواب با پرده پذیرایی و آشپزخانه متفاوت است. لذا این اولین گام در انتخاب جدیدترین مدل پرده است.

علاوه بر این، قبل از هر چیزی در هنگام انتخاب جدیدترین مدل پرده، شما باید هدف خود را از نصب پرده مشخص کنید. گاهی هدف شما از انتخاب یک پرده، فقط جنبه زیبایی است. لذا در این حالت، پرده‌های بدون آستر گزینه مناسبی برای شما هستند زیرا قیمت مناسب‌تری دارند. اما اگر هدف شما تاریک کردن و یا پوشاندن اتاق است، باید از پرده‌های آستردار انتخاب کنید.

به غیر از این موضوع، پارچه‌ی پرده‌ای که برای هر دکوراسیونی انتخاب می‌شود نیز متفاوت است. به عنوان مثال، پرده‌هایی با پارچه‌ی پلاستیکی و پارچه نخی برای آشپزخانه مناسب نیستند زیرا امکان آتش گرفتن آن‌ها زیاد است. این روزها، پرده‌های آلومینیومی از جمله جدیدترین مدل پرده هستند که برای آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پارچه‌ها عموما از نوع کرکره‌ای هستند و در برابر نور آفتاب و حرارت زیاد مقاومند و رنگ آن‌‌ها به سادگی تغییر نمی‌کند.

نکته مهم بعدی انتخاب رنگ و طرح پرده، مناسب با مکان انتخابی است. عموما برای اتاق کودکان از پرده‌هایی با رنگ شاد استفاده می‌شود زیرا رنگ‌های اجزای اتاق کودک، نقش مهمی در روحیه کودک دارد. این در حالی است که در آشپزخانه از رنگ‌های تیره‌تر استفاده می‌شود زیرا پرده‌های آشپزخانه سریع‌تر کثیف می‌شوند.

انتخاب پرده مناسب با فضای اتاق

با توجه به نقش مهمی که جدیدترین مدل پرده در شکل و شمایل دکوراسیون خانه دارد، قطعا انتخاب یک پرده خوب امری مهم است. با این وجود جدا از سلیقه، یکسری پارامترهای دیگر نیز در انتخاب جدیدترین مدل پرده باید رعایت شود که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

اولین نکته مهم در انتخاب پرده برای اتاق، رنگ جدیدترین مدل پرده است. با انتخاب صحیح رنگ پرده می‌توان هارمونی دقیقی برای اجزای اتاق به وجود آورد و در نتیجه به جذابیت محیط افزود. دومین نکته مهم در انتخاب جدیدترین مدل پرده، سبک پرده است. سبک پرده هم کاملا به دیگر اجزای دکوراسیون وابسته است. به صورت کلی جدیدترین مدل پرده‌ها در سه سبک مدرن و کلاسیک و تلفیقی تولید می‌شوند.

واضح است اگر سبک دکوراسیون اتاق مدرن است استفاده از پرده‌هایی با سبک کلاسیک درست نیست. لازم به ذکر است که، پرده‌های تلفیقی با توجه به المان‌هایی که از هر دو گروه مدرن و کلاسیک دارند می‌توانند برای هر دکوراسیونی مناسب باشند.

به غیر از این دو پارامتر، طرح پارچه هم نقش مهمی در زیبایی جدیدترین مدل پرده دارد. عموما در طراحی جدیدترین مدل پرده، از مواردی مثل گل و گیاه و طبیعت، طرح‌های هندسی، طرح‌های نستعلیق، چهره انسان و … استفاده می‌شود. هر کدام از این طرح‌ها جذابیت خاص خود را دارند اما در هنگام انتخاب جدیدترین مدل پرده، سلیقه مشتری حرف اول را می‌زند. به غیر از موارد ذکر شده، قیمت پرده نیز یکی دیگر از پارامترهای مهم در انتخاب جدیدترین مدل پرده است.

جدیدترین مدل پرده-آدلی آمود

جنس پرده و تناسب آن با دکوراسیون

همانطور که ذکر شده جدیدترین مدل پرده از نظر شکل و جنس دارای انواع مختلفی هستند. هر کدام از این پرده‌ها با دکوراسیون‌های خاصی تناسب دارند. به عنوان مثال پرده سلطنتی با دکوراسیون کلاسیک همخوانی دارد. از طرفی پرده‌های فانتزی از جمله جدیدترین مدل پرده‌ها هستند که برای دکوراسیون‌های مدرن مناسب هستند.

از طرفی بعضی از جدیدترین مدل پرده‌ها همانند پرده ساده حریر با هر دو دکوراسیون همخوانی دارند. اما در خصوص پرده چاپی بحث کمی فرق می‌کند. این پرده‌ها به خودی خود می‌توانند برای هر دو دکوراسیون مورد استفاده قرار بگیرند. اما نقش کلیدی را در اینجا طرح پرده چاپی بازی می‌کند. به عنوان مثال طرح‌های تلفیقی مثل طرح نستعلیق یا طرح‌های سنتی مثل طرح ترمه باعث می‌شوند تا پرده چاپی برای دکوراسیون کلاسیک مناسب باشند. از طرفی طرح‌های فانتزی و یا جدید برای دکوراسیون مدرن مناسبند.

جدیدترین مدل پرده ساده و حریر

پرده ساده و حریری از جمله مهمترین انواع پرده‌ها هستند که هیچ وقت از مد نمی‌افتند. این دسته از پرده‌ها از نظر شکل و رنگ بندی طرح‌ها و اشکال متنوعی دارند. پرده ساده حریر همراه با توری یکی از پرفروش‌ترین انواع پرده است که با هر دکوراسیونی همخوانی دارد. همچنین پرده حریر فانتزی هم از جمله جدیدترین مدل پرده هستند که طرفداران خاص خود را دارند.

از طرفی پرده حریر شیشه‌ای یکی از جدیدترین مدل پرده‌ها است که به خاطر ظاهر جذاب و شیکش طرفداران زیادی دارد. لازم به ذکر است که پرده حریر دو رنگ هم یکی دیگر از بهترین انواع پرده حریر است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پرده حریر سفید – بنفش و پرده سفید – مشکی از جمله پرفروش‌ترین و جدیدترین مدل پرده ساده حریری است.

قیمت جدیدترین مدل پرده

پارامترهای متنوعی بر قیمت جدیدترین مدل پرده تاثیرگذار است. اولین پارامتر تعیین کننده در قیمت پرده، جنس پارچه است. عموما پارچه‌های حریر و ابریشمی بالاترین قیمت را در بین انواع پارچه‌ها دارند. بعد از آن پارچه‌های مخمل و ساتن هستند که قیمت نسبتا بالایی دارند، هرچند قیمت آن‌ها از دو گروه قبلی پایین‌تر است. در نهایت، پارچه نخی و پلاستیکی، دو دسته از ارزان‌قیمت‌ترین پارچه‌های پرده هستند. لذا بسته به میزان و نوع پارچه استفاده شده در تولید پرده، قیمت آن نیز متنوع است.

دومین پارامتر مهم در تعیین قیمت پرده، طرح پرده است. هر چقدر پرده دارای طرح شکیل‌تر و به روزتری باشد، قیمت بالاتری هم دارد. یکی دیگر از پارامترهای مهم در قیمت گذاری پرده، اندازه و ابعاد پرده است. واضح است که هر چقدر ابعاد یک پرده بزرگتر باشد، قیمت بالاتری هم دارد. در کنار این موارد، لوازم جانبی که برای نصب پرده نیاز هستند را نیز باید در قیمت گذاری جدیدترین مدل پرده لحاظ کرد.

اصولا پرده‌های سلطنتی بالاترین قیمت را در بین پرده‌ها دارند. دلیل این موضوع هم این است که اولا در تولید پرده‌های سلطنتی، از پارچه‌های حریر و ابریشمی استفاده می‌شود. در ثانی این پرده‌ها دارای ابعاد بسیار بزرگتری نسبت به پرده‌های معمولی هستند در نتیجه قیمت بالاتری دارند. لازم به ذکر است که پرده‌های توری و پرده‌های گیپور جزو ارزان قیمت‌ترین انواع پرده‌ هستند. از طرفی پرده‌های چاپی هم از ظاهری زیبا و جذاب و به روز برخوردارند و هم اینکه قیمت به نسبت مناسبی دارند. لذا اگر به دنبال انتخاب جدیدترین مدل پرده با قیمتی مناسب هستید، این پرده‌ها گزینه‌ای بی‌نظیر هستند.

از طریق مراجعه به سایت آدلی آمود می‌توانید با بهترین و جدیدترین انواع پرده‌ها آشنا شده و اطلاعات دقیقی درباره آخرین قیمت این محصولات به دست بیاورید.

سوالات متداول جدیدترین مدل پرده

پرده ها از نظر نوع پارچه به چند دسته تقسیم می شوند؟

از نظر نوع پارچه استفاده شده، جدیدترین مدل پرده را می‌توان به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم بندی کرد که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

پارچه حریر

پارچه ابریشم

الیاف آلومینیومی

پارچه توری

پارچه پلاستیکی و نخی

چه پرده ای مناسب چه مکانی است؟

پرده‌های یک خانه، جدا از جنبه زیبایی و دکوراتیو بودن، بیانگر سلیقه صاحب خانه نیز هستند. یکی از نکات مهم در انتخاب جدیدترین مدل پرده، مکانی است که قصد دارید پرده را در آن نصب کنید.علاوه بر این، قبل از هر چیزی در هنگام انتخاب جدیدترین مدل پرده، شما باید هدف خود را از نصب پرده مشخص کنید. گاهی هدف شما از انتخاب یک پرده، فقط جنبه زیبایی است. لذا در این حالت، پرده‌های بدون آستر گزینه مناسبی برای شما هستند زیرا قیمت مناسب‌تری دارند.

جدیدترین مدل پرده های 2022

جدیدترین مدل پرده‌ها این روزها، شکل و شمایل بسیار جذابی داشته و جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون یک خانه به شمار می‌روند. پرده‌ها برای حفظ حریم خصوصی و کنترل نور مورد استفاده قرار می‌گیرند. پرده به تنهایی نقش مهمی در دکوراسیون خانه دارد. برای درک اهمیت این موضوع کافیست فقط پرده‌های خانه‌تان را عوض کنید تا متوجه تغییرات اساسی در فضای خانه شوید. در ادامه اطلاعات کاملتری درباره جدیدترین مدل پرده و خصوصیات هر کدام از آن‌ها در اختیار شما قرار می‌دهیم. پس تا انتهای این مقاله ما را دنبال کنید.

جدیدترین مدل پرده پذیرایی

پرده هم مانند دیگر تجهیزات یک خانه انواع مختلفی دارد. بسته به نوع پارچه، شکل دوخت و پارامترهایی از این دست پرده‌ها دارای انواع مختلفی هستند. جدیدترین مدل پرده عبارتند از:
  • پرده‌های چاپی: یکی از جدیدترین مدل پرده، پرده چاپی است. این پرده‌ها با توجه به پیشرفت‌هایی که در حوزه چاپ به وجود آمده، در طرح‌ها و رنگ‌های جذابی تولید می‌شوند. لذا این روزها پرده‌های چاپی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. مزیت مهمی که پرده چاپی دارد این است که با هر پارچه‌ای می‌توان آن‌ها را تولید کرد. در نتیجه با انتخاب یک پارچه ساده و ارزان قیمت می‌توان جدیدترین مدل پرده چاپی را تولید کرد که مزیت قابل توجهی به حساب می‌آید. از طرفی تنوع طرح در این مدل از پرده‌ها بسیار بالا است.
  • پرده رومن: از جمله جدیدترین مدل پرده‌ها می‌توان به پرده رومن اشاره کرد. این پرده قابلیت تا خوردن به صورت عمودی را دارد و در نتیجه جای بسیار کمی را اشغال می‌کند. قابلیت تمیز کردن ساده و آسان، قیمت مناسب، تنوع در طرح و مناسب بودن برای آشپزخانه از جمله مهمترین مزایای این پرده‌ها است.
  • پرده سلطنتی: یکی از زیباترین و جدیدترین مدل پرده، پرده سلطنتی است. این پرده‌ها دارای زرق و برق زیادی هستند. در تولید پرده سلطنتی عمدتا از پارچه‌هایی همانند ابریشم، مخمل، حریر و ساتن درخشان استفاده می‌شود. در نتیجه پرده سلطنتی یکی از گرانترین و جدیدترین مدل پرده‌ها به حساب می‌آیند.
  • پرده ساده: هرچند پرده ساده و حریر جزء جدیدترین مدل پرده به حساب نمی‌آید اما سبک آن سبب می‌شود تا هم برای دکوراسیون‌های کلاسیک و هم مدرن مناسب باشد. در نتیجه هنوز هم استفاده از این پرده‌ها رواج زیادی دارد. قیمت مناسب، سادگی فرآیند تولید و رنگ‌های متنوع سبب شده تا این پرده‌ها جزو پرفروش‌ترین و جدیدترین مدل پرده ها باشند.
جدیدترین مدل پرده-آدلی آمود

انواع پارچه برای دوخت پرده

از نظر نوع پارچه استفاده شده، جدیدترین مدل پرده را می‌توان به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم بندی کرد که مهمترین آن‌ها عبارتند از:
  • پارچه حریر: استفاده از این پارچه‌ها برای تولید پرده ساده رایج است. البته بخشی از پرده سلطنتی نیز با استفاده از این پارچه‌ها تولید می‌شود.
  • پارچه ابریشم: این دسته از پارچه‌ها، گرانترین نوع پارچه‌ها به حساب می‌آیند. بخش عمده پرده سلطنتی با پارچه‌های ابریشمی تولید می‌شود.
  • الیاف آلومینیومی: استفاده از الیاف آلومینیومی هم برای تولید پرده رایج است. پرده کرکره با این الیاف استفاده می‌شود.
  • پارچه توری: پرده‌های توری را با استفاده از این پارچه‌ها تولید می‌شوند. این پرده‌ها عموما در فصل زمستان و برای جلوگیری از ورود حشرات استفاده می‌شوند.
  • پارچه پلاستیکی و نخی: این دسته از پارچه‌ها ساده‌ترین و ارزان‌ترین نوع پارچه پرده هستند. این پارچه‌ها بیشتر برای تولید پرده چاپی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چه پرده ای مناسب چه مکانی است؟

پرده‌های یک خانه، جدا از جنبه زیبایی و دکوراتیو بودن، بیانگر سلیقه صاحب خانه نیز هستند. یکی از نکات مهم در انتخاب جدیدترین مدل پرده، مکانی است که قصد دارید پرده را در آن نصب کنید. قطعا پرده اتاق خواب با پرده پذیرایی و آشپزخانه متفاوت است. لذا این اولین گام در انتخاب جدیدترین مدل پرده است.علاوه بر این، قبل از هر چیزی در هنگام انتخاب جدیدترین مدل پرده، شما باید هدف خود را از نصب پرده مشخص کنید. گاهی هدف شما از انتخاب یک پرده، فقط جنبه زیبایی است. لذا در این حالت، پرده‌های بدون آستر گزینه مناسبی برای شما هستند زیرا قیمت مناسب‌تری دارند. اما اگر هدف شما تاریک کردن و یا پوشاندن اتاق است، باید از پرده‌های آستردار انتخاب کنید.به غیر از این موضوع، پارچه‌ی پرده‌ای که برای هر دکوراسیونی انتخاب می‌شود نیز متفاوت است. به عنوان مثال، پرده‌هایی با پارچه‌ی پلاستیکی و پارچه نخی برای آشپزخانه مناسب نیستند زیرا امکان آتش گرفتن آن‌ها زیاد است. این روزها، پرده‌های آلومینیومی از جمله جدیدترین مدل پرده هستند که برای آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پارچه‌ها عموما از نوع کرکره‌ای هستند و در برابر نور آفتاب و حرارت زیاد مقاومند و رنگ آن‌‌ها به سادگی تغییر نمی‌کند.نکته مهم بعدی انتخاب رنگ و طرح پرده، مناسب با مکان انتخابی است. عموما برای اتاق کودکان از پرده‌هایی با رنگ شاد استفاده می‌شود زیرا رنگ‌های اجزای اتاق کودک، نقش مهمی در روحیه کودک دارد. این در حالی است که در آشپزخانه از رنگ‌های تیره‌تر استفاده می‌شود زیرا پرده‌های آشپزخانه سریع‌تر کثیف می‌شوند.

انتخاب پرده مناسب با فضای اتاق

با توجه به نقش مهمی که جدیدترین مدل پرده در شکل و شمایل دکوراسیون خانه دارد، قطعا انتخاب یک پرده خوب امری مهم است. با این وجود جدا از سلیقه، یکسری پارامترهای دیگر نیز در انتخاب جدیدترین مدل پرده باید رعایت شود که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.اولین نکته مهم در انتخاب پرده برای اتاق، رنگ جدیدترین مدل پرده است. با انتخاب صحیح رنگ پرده می‌توان هارمونی دقیقی برای اجزای اتاق به وجود آورد و در نتیجه به جذابیت محیط افزود. دومین نکته مهم در انتخاب جدیدترین مدل پرده، سبک پرده است. سبک پرده هم کاملا به دیگر اجزای دکوراسیون وابسته است. به صورت کلی جدیدترین مدل پرده‌ها در سه سبک مدرن و کلاسیک و تلفیقی تولید می‌شوند.واضح است اگر سبک دکوراسیون اتاق مدرن است استفاده از پرده‌هایی با سبک کلاسیک درست نیست. لازم به ذکر است که، پرده‌های تلفیقی با توجه به المان‌هایی که از هر دو گروه مدرن و کلاسیک دارند می‌توانند برای هر دکوراسیونی مناسب باشند.به غیر از این دو پارامتر، طرح پارچه هم نقش مهمی در زیبایی جدیدترین مدل پرده دارد. عموما در طراحی جدیدترین مدل پرده، از مواردی مثل گل و گیاه و طبیعت، طرح‌های هندسی، طرح‌های نستعلیق، چهره انسان و … استفاده می‌شود. هر کدام از این طرح‌ها جذابیت خاص خود را دارند اما در هنگام انتخاب جدیدترین مدل پرده، سلیقه مشتری حرف اول را می‌زند. به غیر از موارد ذکر شده، قیمت پرده نیز یکی دیگر از پارامترهای مهم در انتخاب جدیدترین مدل پرده است.

جنس پرده و تناسب آن با دکوراسیون

همانطور که ذکر شده جدیدترین مدل پرده از نظر شکل و جنس دارای انواع مختلفی هستند. هر کدام از این پرده‌ها با دکوراسیون‌های خاصی تناسب دارند. به عنوان مثال پرده سلطنتی با دکوراسیون کلاسیک همخوانی دارد. از طرفی پرده‌های فانتزی از جمله جدیدترین مدل پرده‌ها هستند که برای دکوراسیون‌های مدرن مناسب هستند.از طرفی بعضی از جدیدترین مدل پرده‌ها همانند پرده ساده حریر با هر دو دکوراسیون همخوانی دارند. اما در خصوص پرده چاپی بحث کمی فرق می‌کند. این پرده‌ها به خودی خود می‌توانند برای هر دو دکوراسیون مورد استفاده قرار بگیرند. اما نقش کلیدی را در اینجا طرح پرده چاپی بازی می‌کند. به عنوان مثال طرح‌های تلفیقی مثل طرح نستعلیق یا طرح‌های سنتی مثل طرح ترمه باعث می‌شوند تا پرده چاپی برای دکوراسیون کلاسیک مناسب باشند. از طرفی طرح‌های فانتزی و یا جدید برای دکوراسیون مدرن مناسبند.

جدیدترین مدل پرده ساده و حریر

پرده ساده و حریری از جمله مهمترین انواع پرده‌ها هستند که هیچ وقت از مد نمی‌افتند. این دسته از پرده‌ها از نظر شکل و رنگ بندی طرح‌ها و اشکال متنوعی دارند. پرده ساده حریر همراه با توری یکی از پرفروش‌ترین انواع پرده است که با هر دکوراسیونی همخوانی دارد. همچنین پرده حریر فانتزی هم از جمله جدیدترین مدل پرده هستند که طرفداران خاص خود را دارند.از طرفی پرده حریر شیشه‌ای یکی از جدیدترین مدل پرده‌ها است که به خاطر ظاهر جذاب و شیکش طرفداران زیادی دارد. لازم به ذکر است که پرده حریر دو رنگ هم یکی دیگر از بهترین انواع پرده حریر است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پرده حریر سفید – بنفش و پرده سفید – مشکی از جمله پرفروش‌ترین و جدیدترین مدل پرده ساده حریری است.

قیمت جدیدترین مدل پرده

پارامترهای متنوعی بر قیمت جدیدترین مدل پرده تاثیرگذار است. اولین پارامتر تعیین کننده در قیمت پرده، جنس پارچه است. عموما پارچه‌های حریر و ابریشمی بالاترین قیمت را در بین انواع پارچه‌ها دارند. بعد از آن پارچه‌های مخمل و ساتن هستند که قیمت نسبتا بالایی دارند، هرچند قیمت آن‌ها از دو گروه قبلی پایین‌تر است. در نهایت، پارچه نخی و پلاستیکی، دو دسته از ارزان‌قیمت‌ترین پارچه‌های پرده هستند. لذا بسته به میزان و نوع پارچه استفاده شده در تولید پرده، قیمت آن نیز متنوع است.دومین پارامتر مهم در تعیین قیمت پرده، طرح پرده است. هر چقدر پرده دارای طرح شکیل‌تر و به روزتری باشد، قیمت بالاتری هم دارد. یکی دیگر از پارامترهای مهم در قیمت گذاری پرده، اندازه و ابعاد پرده است. واضح است که هر چقدر ابعاد یک پرده بزرگتر باشد، قیمت بالاتری هم دارد. در کنار این موارد، لوازم جانبی که برای نصب پرده نیاز هستند را نیز باید در قیمت گذاری جدیدترین مدل پرده لحاظ کرد.اصولا پرده‌های سلطنتی بالاترین قیمت را در بین پرده‌ها دارند. دلیل این موضوع هم این است که اولا در تولید پرده‌های سلطنتی، از پارچه‌های حریر و ابریشمی استفاده می‌شود. در ثانی این پرده‌ها دارای ابعاد بسیار بزرگتری نسبت به پرده‌های معمولی هستند در نتیجه قیمت بالاتری دارند. لازم به ذکر است که پرده‌های توری و پرده‌های گیپور جزو ارزان قیمت‌ترین انواع پرده‌ هستند. از طرفی پرده‌های چاپی هم از ظاهری زیبا و جذاب و به روز برخوردارند و هم اینکه قیمت به نسبت مناسبی دارند. لذا اگر به دنبال انتخاب جدیدترین مدل پرده با قیمتی مناسب هستید، این پرده‌ها گزینه‌ای بی‌نظیر هستند.از طریق مراجعه به سایت آدلی آمود می‌توانید با بهترین و جدیدترین انواع پرده‌ها آشنا شده و اطلاعات دقیقی درباره آخرین قیمت این محصولات به دست بیاورید.
سوالات متداول جدیدترین مدل پرده

از نظر نوع پارچه استفاده شده، جدیدترین مدل پرده را می‌توان به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم بندی کرد که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

پارچه حریر

پارچه ابریشم

الیاف آلومینیومی

پارچه توری

پارچه پلاستیکی و نخی

پرده‌های یک خانه، جدا از جنبه زیبایی و دکوراتیو بودن، بیانگر سلیقه صاحب خانه نیز هستند. یکی از نکات مهم در انتخاب جدیدترین مدل پرده، مکانی است که قصد دارید پرده را در آن نصب کنید.علاوه بر این، قبل از هر چیزی در هنگام انتخاب جدیدترین مدل پرده، شما باید هدف خود را از نصب پرده مشخص کنید. گاهی هدف شما از انتخاب یک پرده، فقط جنبه زیبایی است. لذا در این حالت، پرده‌های بدون آستر گزینه مناسبی برای شما هستند زیرا قیمت مناسب‌تری دارند.

اشتراک گذاری:

چطور میتوانم به شما کمک کنم؟ با ما در ارتباط باشید
Call Now Button