پوستر سه بعدی لاکچری

آشنایی با پوستر سه بعدی لاکچری

 

پوستر سه بعدی لاکچری را می توان به عنوان یکی از اجزای بسیار پرطرفدار در طراحی دکوراسیون داخلی در نظر گرفت. در انواع مدل های موجود دراین محصولات می توان تنوع بسیار  بی نظیری را مشاهده نمود. به واسطه این پوستر ها طراحی داخلی خانه ها دچار تحول بسیار خوبی شده اند. از تصاویر و نمونه های موجود می توان این موضوع را متوجه شد که چه میزان جذابیت به محل اضافه می شود. طراحی داخلی امروزه به کاری کاملا تخصصی تبدیل شده است. برای فضاهای مختلف باید از پوستر سه بعدی لاکچری به خوبی استفاده کنید. هر چه کیفیت این محصولات بالاتر باشد می توانید طول عمر بسیار بیشتری را مشاهده کنید. دقت داشته باشید که در این محصولات شما با یک نمونه بسیار خاص مواجه هستید. در استفاده از این محصولات باید به نکات ریز و درشت بسیار زیادی توجه کنید. در پوستر سه بعدی لاکچری ظاهر و طراحی بیشتر از همه مد نظر قرار دارد.

با توجه به این موارد است که شما این محصولات را انتخاب کرده و برای نصب خریداری می کنید. یکی از موارد بسیار مهم در این محصولات که باید به آن توجه داشته باشید نحوه نصب می باشد. برای نصب پوستر سه بعدی لاکچری باید از افراد متخصص کمک گرفته و بالاترین کیفیت را دریافت کنید. دقت داشته باشید که شما در پوستر سه بعدی لاکچری شاهد یک تصویر برجسته و فوق العاده جذاب هستید. پوستر سه بعدی لاکچری باید به گونه ای نصب و اجرا شود که به خوبی در معرض دید بوده و به چشم بیاید. معمولا برای انتخاب پوستر سه بعدی لاکچری باید زمان زیادی را صرف کرد. این زمان با توجه به کیفیت این محصولات کاملا معقول می باشد. در نظر داشته باشید که شما قرار است برای مکان مد نظر خود پوستر سه بعدی لاکچری را مورد استفاده قرار دهید. باید از کیفیت های مختلف استفاده کرده و بهترین حالت را دریافت کنید.


پوستر سه بعدی لاکچری-آدلی آمود

انواع پوستر سه بعدی لاکچری

 

پوستر سه بعدی لاکچری دارای تنوع بسیار بالایی بوده و می توان این محصول را به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار داد. تنوع در این محصولات مربوط به قسمت های مختلف می باشد. مهم ترین تنوع در این محصولات مربوط به طرح و رنگ می باشد. باید دقت داشت که این محصولات دارای تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی می باشند اما باید از صحت کیفیت پوستر نیز اطمینان حاصل کرد. در این نوع پوستر باید به کیفیت و جنس نیز بسیار توجه نمود. کیفیت های مختلف در این محصولات باعث شده است تا بتوان تنوع قیمتی را مشاهده نمود. کیفیت های برتر را برای خانه خود انتخاب کرده و طول عمر بالایی را شاهد باشید. در هنگام انتخاب انواع پوستر سه بعدی لاکچری باید از اصالت کالا نیز اطمینان داشته باشید. اصالت کالا در این محصولات اتفاقی نبوده و با توجه به برند های مختلف می توان این کیفیت ها را تعیین کرد.

ویژگی های پوستر سه بعدی لاکچری

 

در پوستر سه بعدی لاکچری می توان ویژگی های بسیار زیادی را مشاهده نمود. این ویژگی های موجود است که باعث شده این محصول بسیار خاص و جالب توجه باشد. نوع طراحی در پوستر سه بعدی لاکچری بسیار خاص بوده و می توان این موضوع را به راحتی متوجه شد. با توجه به این ویژگی های است که شما می توانید از این محصولات در قسمت های مختلف ساختمان استفاده کنید. تصاویر و طرح های قرار گرفته بر روی پوستر سه بعدی لاکچری کاملا خاص بوده و می توان آن ها را از دیگر محصولات تشخیص داد. در برخی از فروشگاه ها این موضوع مشاهده می شود که محصولات معمولی را به جای پوستر سه بعدی لاکچری به افراد معرفی می کنند. برای اینکه این محصولات را به خوبی تشخیص دهید بهتر است که از قبل تحقیق کرده و محصولات را شناسایی کنید. پوستر سه بعدی لاکچری برای هر مکانی مناسب بوده و می تواند در هر دکوراسیونی مورد استفاده قرار گیرد.

این محصولات علاوه بر گرانبها بودن دارای طرح های بسیار خاصی نیز می باشند. به راحتی می توان این طرح ها را از یکدیگر تشخیص داده و از آن ها استفاده نمود. در برخی موارد نیز می توان طراحی های برجسته را در این محصولات مشاهده نمود. طراحی های برجسته در پوستر سه بعدی لاکچری می تواند به شما در استفاده و تشخیص آن ها کمک کند. برای استفاده از این محصولات باید بهترین فروشگاه ها را انتخاب کرده و خرید های بسیار خوبی را انجام دهید. در انتخاب پوستر سه بعدی لاکچری بهتر است که از فروشگاه های معتبر و افراد باتجربه کمک بگیرید. پوستر سه بعدی و لوکس شکل های مختلفی داشته و نباید این محصولات را با یکدیگر اشتباه گرفت. در انتخاب و استفاده از پوستر سه بعدی لاکچری باید مراحل نصب را نیز به خوبی در نظر داشته باشید.

پوستر سه بعدی لاکچری-آدلی آمود

پوستر سه بعدی لاکچری برای چه مکانی مناسب است

 

به صورت کلی در پوستر سه بعدی لاکچری نمیتوان اعلام کرد که این محصولات برای چه مکانی ساخته شده اند. باید به صورت کلی اینگونه معرفی کرد که در هر جایی که شما نیاز دارید پوستر سه بعدی لاکچری قابلیت نصب را دارا می باشد. با توجه به قیمت این محصولات است که شما تصمیم به نصب آن ها در قسمت های مختلف می گیرید. توجه داشته باشید که استفاده از پوستر سه بعدی لاکچری در قسمت هایی که بیشتر در دید می باشند بسیار بهتر است. به دلیل قیمت بالای این محصولات نمی توان از آنها در اتاق کودکان بهره برد.

اتاق بچه ها برای پوستر سه بعدی لاکچری مناسب نبوده و نمی توان از آن ها در این اتاق ها استفاده کرد. برای اتاق کودک باید از محصولاتی استفاده نمود که قابلیت های مختلف را داشته و در برابر آسیب های فیزیکی نیز مصون باشند. پوستر سه بعدی لاکچری را بهتر است که برای پذیرایی و برای دیوار های پشت تلویزیون ها مورد استفاده قرار داد. تنوع در طرح این محصولات به گونه ای بوده که می توان برای هر مکانی از آن ها استفاده نمود. با توجه به سلیقه خود می توانید از این محصولات نیز استفاده کنید. در برخی از تولیدی ها می توان طرح های دلخواه را نیز سفارش داد.

نصب پوستر سه بعدی لاکچری

 

در پوستر سه بعدی لاکچری یکی از مهم ترین موارد بعد از انتخاب محصول مورد نظر نصب می باشد. به دلیل اینکه این محصولات دارای قیمت های مختلف و بسیار بالایی کمی باشند باید در نصب آن ها نکات بسیاری را رعایت کرد. پیشنهاد می شود که در نصب این محصولات از افراد باتجربه و متخصص کمک بگیرید. برای اینکه بالاترین کیفیت را در پوستر سه بعدی لاکچری دریافت کنید باید بهترین نصب و اجرا را داشته باشید. کیفیت این نوع از پوستر ها بسیار حساس و عالی می باشد. به دلیل قیمت بالای پوستر سه بعدی لاکچری است که باید از نصاب های حرفه ای استفاده کنید. برای اینکه از بهترین نصاب ها استفاده کنید می توانید از فروشگاه های موجود کمک بگیرید. فروشگاه های موجود اکثرا خود دارای نصاب های حرفه ای هستند.

استفاده از این نصاب ها در خروجی کار بسیار موثر می باشد. باید دقت داشته باشید روش های نصب گفته شده تنها در صورتی مناسب می باشد که شما یک حرفه ای در این کار باشید. بهتر است که نصب پوستر سه بعدی لاکچری گران قیمت را خود انجام ندهید تا از ضرر های مختلف جلوگیری شود.

پوستر سه بعدی لاکچری-آدلی آمود

قیمت پوستر سه بعدی لاکچری

 

قیمت در پوستر سه بعدی لاکچری را می توان به عنوان مهم ترین عامل برای خرید در نظر گرفت. در این محصولات جنس و متریال ساخت به گونه ای می باشد که این محصولات را کاملا خاص کرده است. در نظر داشته باشید که قیمت در این محصولات بسیار مهم بوده و باید با توجه به تنوع موجود خرید را انجام داد. به صورت کلی قیمت در پوستر سه بعدی لاکچری بالا بوده و می توان کیفیت بسیار عالی را نیز دریافت کرد. در هر نظر این محصولات با کیفیت بوده و به خوبی خود را نشان می دهند. توجه داشته باشید که در این محصولات شما باید از قیمت ها مطلع شده و دست به خرید بزنید. قیمت در این محصولات به عوامل بسیار زیادی نیز وابسته می باشد. در پوستر سه بعدی لاکچری معمولا از متریال های گران قیمت نیز استفاده می کنند. با توجه به این موضوعات باید در انتخاب خود وسواس بیشتری را داشته باشید.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت می توان به کیفیت و نوع طرح های قرار گرفته بر روی محصول اشاره کرد. طرح های بسیار متنوعی را بر روی این محصولات چاپ می کنند. در حالتی که طرح و رنگ درخواستی شما بر روی پوستر سه بعدی لاکچری چاپ شود قطعا قیمت این محصولات به صورت چشمگیری بالا خواهند رفت. دقت داشته باشید که این محصولات برای شما علاوه بر پوشش و زیبایی می توانند تکمیل کننده دکوراسیون نیز باشند. در انواع دکوراسیون ها استفاده از پوستر سه بعدی لاکچری می تواند به شما بسیار کمک کند. به وسیله این محصولات می توانید با قیمت بسیار کمتر نسبت به نقاشی، طراحی داخلی خود را تحت تاثیر قرار دهید. در این میان باید دقت داشته باشید که قیمت در این محصولات همچنان نیز بالا می باشد. قیمت را می توان به عنوان یک نقطه ضعف معرفی کرد. البته اگر بخواهید منطقی فکر کنید قطعا این کیفیت می تواند به شما در قبول کردن قیمت بسیار کمک کند.

سوالات متداول پوستر سه بعدی لاکچری

پوستر سه بعدی لاکچری چیست؟

پوستر سه بعدی لاکچری را می توان به عنوان یکی از اجزای بسیار پرطرفدار در طراحی دکوراسیون داخلی در نظر گرفت. در انواع مدل های موجود دراین محصولات می توان تنوع بسیار  بی نظیری را مشاهده نمود. به واسطه این پوستر ها طراحی داخلی خانه ها دچار تحول بسیار خوبی شده اند.

پوستر سه بعدی لاکچری برای چه مکانی مناسب است؟

به صورت کلی در پوستر سه بعدی لاکچری نمیتوان اعلام کرد که این محصولات برای چه مکانی ساخته شده اند. باید به صورت کلی اینگونه معرفی کرد که در هر جایی که شما نیاز دارید پوستر سه بعدی لاکچری قابلیت نصب را دارا می باشد.

آشنایی با پوستر سه بعدی لاکچری

 پوستر سه بعدی لاکچری را می توان به عنوان یکی از اجزای بسیار پرطرفدار در طراحی دکوراسیون داخلی در نظر گرفت. در انواع مدل های موجود دراین محصولات می توان تنوع بسیار  بی نظیری را مشاهده نمود. به واسطه این پوستر ها طراحی داخلی خانه ها دچار تحول بسیار خوبی شده اند. از تصاویر و نمونه های موجود می توان این موضوع را متوجه شد که چه میزان جذابیت به محل اضافه می شود. طراحی داخلی امروزه به کاری کاملا تخصصی تبدیل شده است. برای فضاهای مختلف باید از پوستر سه بعدی لاکچری به خوبی استفاده کنید. هر چه کیفیت این محصولات بالاتر باشد می توانید طول عمر بسیار بیشتری را مشاهده کنید. دقت داشته باشید که در این محصولات شما با یک نمونه بسیار خاص مواجه هستید. در استفاده از این محصولات باید به نکات ریز و درشت بسیار زیادی توجه کنید. در پوستر سه بعدی لاکچری ظاهر و طراحی بیشتر از همه مد نظر قرار دارد.با توجه به این موارد است که شما این محصولات را انتخاب کرده و برای نصب خریداری می کنید. یکی از موارد بسیار مهم در این محصولات که باید به آن توجه داشته باشید نحوه نصب می باشد. برای نصب پوستر سه بعدی لاکچری باید از افراد متخصص کمک گرفته و بالاترین کیفیت را دریافت کنید. دقت داشته باشید که شما در پوستر سه بعدی لاکچری شاهد یک تصویر برجسته و فوق العاده جذاب هستید. پوستر سه بعدی لاکچری باید به گونه ای نصب و اجرا شود که به خوبی در معرض دید بوده و به چشم بیاید. معمولا برای انتخاب پوستر سه بعدی لاکچری باید زمان زیادی را صرف کرد. این زمان با توجه به کیفیت این محصولات کاملا معقول می باشد. در نظر داشته باشید که شما قرار است برای مکان مد نظر خود پوستر سه بعدی لاکچری را مورد استفاده قرار دهید. باید از کیفیت های مختلف استفاده کرده و بهترین حالت را دریافت کنید.


پوستر سه بعدی لاکچری-آدلی آمود

انواع پوستر سه بعدی لاکچری

 پوستر سه بعدی لاکچری دارای تنوع بسیار بالایی بوده و می توان این محصول را به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار داد. تنوع در این محصولات مربوط به قسمت های مختلف می باشد. مهم ترین تنوع در این محصولات مربوط به طرح و رنگ می باشد. باید دقت داشت که این محصولات دارای تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی می باشند اما باید از صحت کیفیت پوستر نیز اطمینان حاصل کرد. در این نوع پوستر باید به کیفیت و جنس نیز بسیار توجه نمود. کیفیت های مختلف در این محصولات باعث شده است تا بتوان تنوع قیمتی را مشاهده نمود. کیفیت های برتر را برای خانه خود انتخاب کرده و طول عمر بالایی را شاهد باشید. در هنگام انتخاب انواع پوستر سه بعدی لاکچری باید از اصالت کالا نیز اطمینان داشته باشید. اصالت کالا در این محصولات اتفاقی نبوده و با توجه به برند های مختلف می توان این کیفیت ها را تعیین کرد.

ویژگی های پوستر سه بعدی لاکچری

 در پوستر سه بعدی لاکچری می توان ویژگی های بسیار زیادی را مشاهده نمود. این ویژگی های موجود است که باعث شده این محصول بسیار خاص و جالب توجه باشد. نوع طراحی در پوستر سه بعدی لاکچری بسیار خاص بوده و می توان این موضوع را به راحتی متوجه شد. با توجه به این ویژگی های است که شما می توانید از این محصولات در قسمت های مختلف ساختمان استفاده کنید. تصاویر و طرح های قرار گرفته بر روی پوستر سه بعدی لاکچری کاملا خاص بوده و می توان آن ها را از دیگر محصولات تشخیص داد. در برخی از فروشگاه ها این موضوع مشاهده می شود که محصولات معمولی را به جای پوستر سه بعدی لاکچری به افراد معرفی می کنند. برای اینکه این محصولات را به خوبی تشخیص دهید بهتر است که از قبل تحقیق کرده و محصولات را شناسایی کنید. پوستر سه بعدی لاکچری برای هر مکانی مناسب بوده و می تواند در هر دکوراسیونی مورد استفاده قرار گیرد.این محصولات علاوه بر گرانبها بودن دارای طرح های بسیار خاصی نیز می باشند. به راحتی می توان این طرح ها را از یکدیگر تشخیص داده و از آن ها استفاده نمود. در برخی موارد نیز می توان طراحی های برجسته را در این محصولات مشاهده نمود. طراحی های برجسته در پوستر سه بعدی لاکچری می تواند به شما در استفاده و تشخیص آن ها کمک کند. برای استفاده از این محصولات باید بهترین فروشگاه ها را انتخاب کرده و خرید های بسیار خوبی را انجام دهید. در انتخاب پوستر سه بعدی لاکچری بهتر است که از فروشگاه های معتبر و افراد باتجربه کمک بگیرید. پوستر سه بعدی و لوکس شکل های مختلفی داشته و نباید این محصولات را با یکدیگر اشتباه گرفت. در انتخاب و استفاده از پوستر سه بعدی لاکچری باید مراحل نصب را نیز به خوبی در نظر داشته باشید.
پوستر سه بعدی لاکچری-آدلی آمود

پوستر سه بعدی لاکچری برای چه مکانی مناسب است

 به صورت کلی در پوستر سه بعدی لاکچری نمیتوان اعلام کرد که این محصولات برای چه مکانی ساخته شده اند. باید به صورت کلی اینگونه معرفی کرد که در هر جایی که شما نیاز دارید پوستر سه بعدی لاکچری قابلیت نصب را دارا می باشد. با توجه به قیمت این محصولات است که شما تصمیم به نصب آن ها در قسمت های مختلف می گیرید. توجه داشته باشید که استفاده از پوستر سه بعدی لاکچری در قسمت هایی که بیشتر در دید می باشند بسیار بهتر است. به دلیل قیمت بالای این محصولات نمی توان از آنها در اتاق کودکان بهره برد.اتاق بچه ها برای پوستر سه بعدی لاکچری مناسب نبوده و نمی توان از آن ها در این اتاق ها استفاده کرد. برای اتاق کودک باید از محصولاتی استفاده نمود که قابلیت های مختلف را داشته و در برابر آسیب های فیزیکی نیز مصون باشند. پوستر سه بعدی لاکچری را بهتر است که برای پذیرایی و برای دیوار های پشت تلویزیون ها مورد استفاده قرار داد. تنوع در طرح این محصولات به گونه ای بوده که می توان برای هر مکانی از آن ها استفاده نمود. با توجه به سلیقه خود می توانید از این محصولات نیز استفاده کنید. در برخی از تولیدی ها می توان طرح های دلخواه را نیز سفارش داد.

نصب پوستر سه بعدی لاکچری

 در پوستر سه بعدی لاکچری یکی از مهم ترین موارد بعد از انتخاب محصول مورد نظر نصب می باشد. به دلیل اینکه این محصولات دارای قیمت های مختلف و بسیار بالایی کمی باشند باید در نصب آن ها نکات بسیاری را رعایت کرد. پیشنهاد می شود که در نصب این محصولات از افراد باتجربه و متخصص کمک بگیرید. برای اینکه بالاترین کیفیت را در پوستر سه بعدی لاکچری دریافت کنید باید بهترین نصب و اجرا را داشته باشید. کیفیت این نوع از پوستر ها بسیار حساس و عالی می باشد. به دلیل قیمت بالای پوستر سه بعدی لاکچری است که باید از نصاب های حرفه ای استفاده کنید. برای اینکه از بهترین نصاب ها استفاده کنید می توانید از فروشگاه های موجود کمک بگیرید. فروشگاه های موجود اکثرا خود دارای نصاب های حرفه ای هستند.استفاده از این نصاب ها در خروجی کار بسیار موثر می باشد. باید دقت داشته باشید روش های نصب گفته شده تنها در صورتی مناسب می باشد که شما یک حرفه ای در این کار باشید. بهتر است که نصب پوستر سه بعدی لاکچری گران قیمت را خود انجام ندهید تا از ضرر های مختلف جلوگیری شود.
پوستر سه بعدی لاکچری-آدلی آمود

قیمت پوستر سه بعدی لاکچری

 قیمت در پوستر سه بعدی لاکچری را می توان به عنوان مهم ترین عامل برای خرید در نظر گرفت. در این محصولات جنس و متریال ساخت به گونه ای می باشد که این محصولات را کاملا خاص کرده است. در نظر داشته باشید که قیمت در این محصولات بسیار مهم بوده و باید با توجه به تنوع موجود خرید را انجام داد. به صورت کلی قیمت در پوستر سه بعدی لاکچری بالا بوده و می توان کیفیت بسیار عالی را نیز دریافت کرد. در هر نظر این محصولات با کیفیت بوده و به خوبی خود را نشان می دهند. توجه داشته باشید که در این محصولات شما باید از قیمت ها مطلع شده و دست به خرید بزنید. قیمت در این محصولات به عوامل بسیار زیادی نیز وابسته می باشد. در پوستر سه بعدی لاکچری معمولا از متریال های گران قیمت نیز استفاده می کنند. با توجه به این موضوعات باید در انتخاب خود وسواس بیشتری را داشته باشید.از دیگر عوامل موثر بر قیمت می توان به کیفیت و نوع طرح های قرار گرفته بر روی محصول اشاره کرد. طرح های بسیار متنوعی را بر روی این محصولات چاپ می کنند. در حالتی که طرح و رنگ درخواستی شما بر روی پوستر سه بعدی لاکچری چاپ شود قطعا قیمت این محصولات به صورت چشمگیری بالا خواهند رفت. دقت داشته باشید که این محصولات برای شما علاوه بر پوشش و زیبایی می توانند تکمیل کننده دکوراسیون نیز باشند. در انواع دکوراسیون ها استفاده از پوستر سه بعدی لاکچری می تواند به شما بسیار کمک کند. به وسیله این محصولات می توانید با قیمت بسیار کمتر نسبت به نقاشی، طراحی داخلی خود را تحت تاثیر قرار دهید. در این میان باید دقت داشته باشید که قیمت در این محصولات همچنان نیز بالا می باشد. قیمت را می توان به عنوان یک نقطه ضعف معرفی کرد. البته اگر بخواهید منطقی فکر کنید قطعا این کیفیت می تواند به شما در قبول کردن قیمت بسیار کمک کند.
انتخاب طرح پوستر دیواری

سوالات متداول پوستر سه بعدی لاکچری

پوستر سه بعدی لاکچری را می توان به عنوان یکی از اجزای بسیار پرطرفدار در طراحی دکوراسیون داخلی در نظر گرفت. در انواع مدل های موجود دراین محصولات می توان تنوع بسیار  بی نظیری را مشاهده نمود. به واسطه این پوستر ها طراحی داخلی خانه ها دچار تحول بسیار خوبی شده اند.
به صورت کلی در پوستر سه بعدی لاکچری نمیتوان اعلام کرد که این محصولات برای چه مکانی ساخته شده اند. باید به صورت کلی اینگونه معرفی کرد که در هر جایی که شما نیاز دارید پوستر سه بعدی لاکچری قابلیت نصب را دارا می باشد.

شما عزیزان می توانید نحوه اندازه گیری پوستر دیواری را در فیلم زیر مشاهده کنید

 

پوستر دیواری در هر ابعادی قابل تولید است. در پوسترهای معمولی شما هیچ محدودیتی در ابعاد ندارید. ولی در پوستر های یک تکه حداکثر ارتفاع پوستر ۳ متر است.

در پوستر های دیواری متراژ کمتر از ۳ مترمربع، ۳ مترمربع محاسبه می شود.

کاغذ دیواری ها طرح های ثابت و تکرار شونده دارند ولی پوستر دیواری عموما دارای یک طرح و تصویر کلی و سفارشی هستند.
کاغذ دیواری ابعاد مشخصی به صورت رول های ۵-۷-۱۰ و ۱۵ متری دارد ولی پوستر دیواری با ابعاد سفارشی چاپ می شود.
هزینه نصب کاغذ دیواری به صورت رولی است ولی هزینه نصب پوستر دیواری برای پوستر تکی به صورت چکی و برای بیشتر از یک پوستر به صورت مترمربعی می باشد.

نصب پوستر دیواری مانند کاغذ دیواری با چسب کاغذ است با این تفاوت که پوستر دیواری حتما باید توسط نصاب حرفه ای و متخصص نصب شود. در غیر این صورت درزهای کار مشخص شده و کار تمام شده به صورت تصویر یکپارجه دیده نمی شود.

بله در مجموعه ما پوستر یک تکه هم چاپ می شود.
عموما پوسترهای دیواری به صورت لت به لت تولید می شوند و یک تکه نیستند. البته بعد از نصب تمام پوسترها به صورت یک تکه و بدون درز دیده می شوند.
درصورتی که بخواهید پوستر شما یک تکه باشد حتما در موقع سفارش بر بک تکه بودن پوستر تاکید کنید و چک کنید که در فاکتور دریافتی شما حتما کلمه پوستر یک تکه قید شده باشد.

شما می توانید طرح مد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا درصورت امکان طرح براتون چاپ بشه.
از طرفی علاوه بر سایت آدلی آمود از دوسایت زیر هم میتونید طرح انتخاب کنید. ۹۹% طرح های موجود در سایت های زیر قابل خریداری و چاپ هستند.
https://www.shutterstock.com/
https://posterjoo.com/fa/

هرگونه تصویر شخصی یا فایل لوگو و آرم شرکت به شرط اینکه با رزولوشن و کیفیت بالا باشند، بر روی پوستر دیواری قابل چاپ هستند.

زمان چاپ پوسترهای دیواری معمولی ۲ الی ۳ روز می باشد.
زمان چاپ پوسترهای بلک لایت ۵ الی ۷ روز می باشد.

با ارسال مشخصات زیر از طریق واتساپ، تلگرام و یا روبیکا، پیش فاکتور براتون صادر میشه. بعد از پرداخت وجه و ارسال فیش واریزی سفارش شما میره برای تولید و پس از آماده شدن به آدرس شما ارسال میشه.
۱- عکس طرح انتخابی به همراه ابعاد دیوار (عرض و ارتفاع)
۲-نوع کاغذ چاپ پوستر دیواری
۳-نام و نام خانوادگی شخص  و یا نام شرکت یا ارگانی که فاکتور باید به نامش صادر بشه
۴-آدرس ارسال سفارش به همراه شماره تماس جهت هماهنگی ارسال

اشتراک گذاری:

چطور میتوانم به شما کمک کنم؟ با ما در ارتباط باشید
Call Now Button