پاراوان |قیمت پاراوان

آشنایی با پاراوان چوبی

پاراوان چوبی به عنوان یکی از جداکننده های بسیار کاربردی شناخته می شود. در تمامی فضاها شما برای تقسیم بندی فضا باید از این محصولات استفاده کنید. در این محصولات تنوع به عنوان یک ویژگی بسیار خوب شناخته می شود. برای اینکه به راحتی این محصولات را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید باید نکات بسیاری را در نظر داشته باشید. این محصولات با استفاده از انواع متریال های چوبی ساخته شده و کیفیت بسیار خوبی را ارائه می کنند. در این محصولات شما به راحتی می توانید شاهد موارد بسیار زیادی باشید. برای اینکه تنوع در این محصولات را تجربه کنید بهتر است که خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید. در این محصولات شما می  توانید کیفیت های بسیار متنوعی را در اختیار داشته باشید. پاراوان چوبی به عنوان یک محصول بسیار خوب در دکوراسیون ها شناخته می شود. دقت داشته باشید که در هر دکوراسیون باید از نوعی متریال خاص استفاده کرد.

هرچه کیفیت متریال به کار رفته بالاتر باشد قطعا زیبایی بیشتری را نیز مشاهده خواهید کرد. در پاراوان چوبی شما باید به ابعاد و سایز بندی موجود نیز توجه داشته باشید. وجود ابعاد متنوع در این محصولات برای شما می تواند بسیار مفید باشد. این محصولات اغلب به صورت متحرک بوده و قابلیت جابجایی را دارا می باشند. وزن در این محصولات بسیار مهم بوده و در هنگام خرید باید به آن ها توجه شود. می توان از این محصولات به صورت ثابت نیز استفاده نمود. برای اینکه  بتوان از پاراوان چوبی در موارد و مکان های مختلف استفاده نمود باید تنوع طرح و رنگ را به خوبی شناخت. متریال چوب خود دارای تنوع بسیار زیادی بوده و می توان به خوبی از آن استفاده نمود. در مکان های مختلف برای کاربرد های گوناگون از این محصولات می توان به صورت گسترده استفاده نمود. با  توجه به این توضیحات در ادامه انواع پاراوان چوبی موجود در بازار را برای شما شرح داده ومورد بررسی قرار می دهیم.

کاربرد پاراوان چوبی

متریال چوب همیشه به عنوان یکی از بهترین متریال های موجود شناخته شده و زیبایی خاصی را  نیز به همراه خواهد داشت. در پاراوان چوبی شما به راحتی می توانید استفاده های گوناگونی را مشاهده کنید. کاربرد های  بسیار متنوع در این محصولات باعث شده تا در محیط های مختلف از آن ها استفاده کنید. استفاده از این  وسایل برای ایجاد یک محیط خصوصی موقت بسیار خوب می باشد. از پاراوان چوبی می توان در خیاطی ها و یا مکان های دیگر استفاده نمود. برای مدل های مختلف در پاراوان چوبی می توان کاربرد های گوناگونی را مشاهده کرد. پاراوان چوبی در طرح های مختلف را میتوان برای زیبایی و تکمیل دکوراسیون نیز مورد استفاده قرار داد. یکی از مزیت های پاراوان چوبی که باعث کاربردی تر شدن آن ها شده است قابلیت جابجایی آن ها می باشد. با استفاده از این قابلیت ها است که می توان کاربرد های بسیار زیادی را برای پاراوان چوبی در نظر گرفت.

از دیگر کاربردهای پاراوان چوبی می توان به جداسازی مکان های کوچک اشاره کرد. به وسیله این محصولات می توان انواع اتاق های کوچک را تقسیم بندی کرده و یک محیط خصوصی را ایجاد کرد. از این محصولات عمدتا برای تعویض لباس مورد استفاده قرار می دهند. باید دقت داشت که این محصولات را برای قسمت های تجاری و اداری نیز میتوان مورد استفاده قرار داد. در این محصولات کاربرد ها بسیار زیاد بوده و باید با توجه به این کاربرد ها آن ها را انتخاب نمود. در این محصولات شما با یک وسیله چوبی مواجه هستید پس باید در مراقبت از آن نیز کوشا باشید. مراقبت از وسایل چوبی بسیار مهم بوده و باید نکات بسیار مهمی را در رابطه با پاراوان چوبی در نظر داشت. متریال چوب همیشه زیبا بوده و به خوبی می تواند برای شما کاربردی باشد.

انواع پاراوان چوبی

در مورد انواع پاراوان های چوبی می توان موارد و قسمت های مختلف را در نظر گرفت. باید توجه داشت که پاراوان چوبی برای شما مزایای بسیار زیادی دارد. تنوع در انواع مدل های چوبی میتواند به شما قابلیت های بسیار زیادی را بدهد. در این محصولات شما به راحتی می توانید از تنوع موجود در متریال استفاده کرده و به خوبی در مکان های مختلف آن ها را به کار ببرید. باید دقت داشت که نوع چوب در این تقسیم بندی بسیار مهم می باشد. برای اینکه با انواع پاراوان چوبی آشنا شوید درادامه این محصولات را برای شما شرح خواهیم داد.

  • پاراوان چوبی ام دی اف: یکی از متریال های بسیار محبوب که در رده محصولات چوبی قرار می گیرد ام دی اف است. ام دی اف به دلایل مختلف می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای ساخت پاراوان چوبی باشد. در این متریال شما از تنوع طرح و رنگ بسیار بالای استفاده کرده و مراقبت از آن نیز کمتر می  باشد. از این متریال میتوان در مکان های مختلف استفاده کرده و به خوبی از آن استفاده نمود. پاراوان چوبی ام دی اف دارای طرح و رنگ های بسیار زیادی بوده و به خوبی می تواند نیاز های شما را برطرف کند.
  • پاراوان چوبی طبیعی: چوب طبیعی همیشه به عنوان یکی از بهترین متریال ها شناخته شده به صورت گسترده در این محصولات استفاده می کنند. باید دقت داشت که استفاده از متریال چوب در موارد گوناگون می تواند زیبایی خاصی را برای شما به وجود بیاورد. استفاده از چوب طبیعی در تمامی دکوراسیون ها قابل قبول بوده و می توان یک هارمونی بسیار خوب را مشاهده کرد. در این محصولات طبیعی بودن چوب به خوبی قابل مشاهده می باشد. باید دقت داشت که شما برای این محصولات باید یک مراقبت را نیز در نظر داشته باشید. رسیدگی به چوب طبیعی می تواند به شما کیفیت بالاتر را ارائه کند.

ابعاد پاراوان چوبی

پاراوان چوبی را باید به گونه ای بسازند که بتوان از آن در محیط های مختلف استفاده نمود. ابعاد در این محصولات برای افراد بسیار مهم می باشد. ابعاد پاراوان چوبی باید به گونه ای انتخاب شود که به خوبی چشمگیر بوده و زیبایی را نیز به همراه داشته باشد. چوب این قابلیت را داشته که بتوان در ابعاد بسیار متنوعی آن را تولید کرد. در استفاده از این محصولات باید سایز بندی های مختلف را در نظر گرفت. پاراوان چوبی عمدتا به صورت تکه ای تولید می شوند. هر تکه دارای عرض 40 تا 50 سانت بوده و از 2 تا 6 تکه نیز می توان آن ها را مورد استفاده قرار داد. با توجه به نوع استفاده شما این ابعاد متغیر می باشند. این تکه ها به وسیله لولا به یکدیگر متصل می شوند. به راحتی می توان از این وسایل در مکان های مختلف استفاده نمود.

برای قسمت و هر مکان می توانید از تعداد تکه های مختلف استفاده کنید. معمولا محصولات 4 تکه بیشترین کاربرد را داشته و از آن ها در موارد مختلف استفاده می کنند. ارتفاع در این محصولات نیز معمولا بین 190 تا 210 سانتی متر می باشد. این ابعاد در این وسایل بسیار کاربردی بوده و می توان به راحتی آن ها را جابجا نمود. یکی از موارد بسیار مهم در پاراوان چوبی وزن می باشد. وزن این محصولات بسیار مناسب بوده و می توان در وزن های مختلف آن ها را مورد استفاده قرار داد. استفاده از پاراوان چوبی با وزن های مختلف می تواند برای شما بسیار مفید باشد. در این محصولات می توان مدل های بسیار متنوعی را مشاهده کرد. هرچه ریزه کاری های موجود در این محصولات بیشتر باشد می توان قیمت های بیشتر را  نیز مشاهده کرد. طرح های سنتی بیشتر در ابعاد بزرگ تر تولید شده و می توان از آن ها به خوبی استفاده کرد.

قیمت پاراوان چوبی

یکی از مهم ترین موارد در مورد پاراوان چوبی که برای تمامی افراد با اهمیت است قیمت می باشد. قیمت در این محصولات برای مصارف مختلف بسیار با اهمیت می باشد. قیمت پاراوان چوبی بر اساس شاخصه های خاصی تعیین می شود. با توجه به این شاخص ها می توان از این محصولات به خوبی استفاده کرد. باید دقت داشت که این محصولات دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. متریال های بسیار زیادی را می توان در این پاراوان ها مشاهده نمود. دقت داشته باشید که پاراوان چوبی با توجه به این تنوع به خوبی میتواند برای شما تنوع قیمتی را نیز به وجود بیاورد. علاوه بر متریال که در تعیین قیمت بسیار تاثیر گذار است می توان ابعاد را نیز دخیل دانست. ابعاد و اندازه پاراوان چوبی در تعیین قیمت بسیار موثر می باشد.

 باید دقت داشته باشید که شما برای خرید پاراوان چوبی باید مدل های مختلف را در نظر داشته باشید. قیمت این محصولات برای مکان های مختلف  نیز متفاوت می باشد. یکی از موارد بسیار مهم در این محصولات که می توان به آن اشاره کرد طرح های موجود می باشد. نوع و ابعاد طرح های به کار رفته در چوب بر قیمت بسیار تاثیر گذار می باشد. هرچه طرح های به کار رفته  ظرافت بیشتری داشته باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود. طرح های بسیار متنوعی را در این محصولات می توان مشاهده کرد. برای هر نوع از دکوراسیون داخلی طرح های گوناگون وجود داشته که برای شما بسیار جذاب خواهد بود.

جمع بندی

در یک جمع بندی کلی می توان پاراوان چوبی را به عنوان یک محصول بسیار کاربردی در نظر گرفت. این محصولات برای مکان های مختلف مناسب بوده و به خوبی می تواند برای شما یک فضای خوب را ایجاد کند. در این محصولات شما باید از قسمت های مختلف استفاده کرده و بالاترین کیفیت را دریافت کنید. از تنوع موجود در این محصولات نیز نباید غافل شد.

قیمت پاراوان چوبی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت در این محصولات برای مصارف مختلف بسیار با اهمیت می باشد. قیمت پاراوان چوبی بر اساس شاخصه های خاصی تعیین می شود.متریال های بسیار زیادی را می توان در این پاراوان ها مشاهده نمود. دقت داشته باشید که پاراوان چوبی با توجه به این تنوع به خوبی میتواند برای شما تنوع قیمتی را نیز به وجود بیاورد.

پاراوان

فروش پاراوان

در حال حاضر در دنیای مدرن امروز، ایده های متفاوتی به منظور تفکیک فضا در پلان های باز اجرا می شود.
یکی از جداکننده هایی که در دکوراسیون داخلی استفاده می شود، پاراوانها یا پارتیشن متحرک می باشد.
همچنین پارتیشن های متحرک کاربرد بسیار زیادی در جداکردن فضاهای تجاری و اداری دارد.

پاراوان چیست؟

پاراوان در اصل یک کلمه فرانسوی به نام PARAVENT می باشد.
معادل فارسی کلمه PARAVENT به معنی پرده است.
پارتیشن متحرک ترکیبی از قاب چوبی، پارچه پارتیشن متحرک، حصیر ، کاغذ دیواری یا پوستر پاراوان تصویری است.
پاراوانها یا پارتیشن های متحرک محصول پانلی است لولایی که دارای 4 لنگه می باشد.

تولید و فروش انواع پارتیشن متحرک ساده، حصیری، لیزری، حک، برشی، دکوراتیو و تصویری و چاپی

جنس پارتیشن متحرک از ام دی اف 16 میل هستند.

در پاراوانهای تصویری استیکر چاپ شده روی یک ورق ام دی اف 3 میل نصب می شود و قاب دور پاراوانها از ام دی اف 16 میل است.

هر لنگه پاراوان یا پارتیشن متحرک در عرض های 55 و 42 سانتی متری تولید می شود.
ارتفاع پارتیشن های متحرک 183 سانتی متر است.

مجموعه آدلی آمود با طراحی بیش از 500 طرح پارتیشن متحرک پاسخگوی تمامی سلایق شما مشتریان عزیز می باشد.

آدلی آمود نمایندگی پخش انواع پاراوانها و پارتیشن متحرک به تمام شهر های ایران

فروش پاراوانها و پارتیشن متحرک به صورت مستقیم و بی واسطه از کارخانه

قیمت پاراوان را از ما بخواهید.

همکاران گرامی برای ثبت سفارش می توانند باشماره های دفتر تماس بگیرند.

یا تعداد پارتیشن متحرک را به همراه کد انتخابی برای ما ارسال کنند.

زمان تولید و ارسال پارتیشن متحرک 5 الی 7 روز کاری در تهران  می باشد.

زمان تولید و ارسال پارتیشن متحرک 6 الی 8 روز کاری در شهرستان ها  می باشد.

خدمات آدلی آمود :

شرکت آدلی آمود جهت سرعت بخشیدن به خدمت رسانی در محدوده تهران، بازدید و مشاوره رایگان ارائه می دهد.

برآورد قیمت در سریع ترین زمان ممکن انجام و پیش فاکتور صادر می شود.

آدلی آمود انواع پاراوانهای ارزان قیمت و با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

جهت دریافت لیست قیمت همکار پاراوانها و پارتیشن متحرک با ما تماس بگیرید.

مجموعه ما برای آشنایی بیشتر شما در رابطه با قیمت پارتیشن متحرک و نحوه خرید پاراوان راهنمای خرید پاراوان و پارتیشن متحرک را داخل سایت در اختیار شما قرار داده است.

شما می توانید با مراجعه به بخش راهنمای خرید و استفاده از مطالب این بخش با اطلاعات کاملتری خرید خود را انجام دهید.

**شما می توانید جهت مشاوره، بازدید و ثبت سفارش با شماره های دفتر تماس بگیرید.**

(*آدلی آمود*)

پاراوان و پارتیشن متحرک
پاراوان و پارتیشن متحرک

آشنایی با پاراوان چوبی

پاراوان در اصل یک کلمه فرانسوی به نام PARAVENT می باشد.معادل فارسی کلمه PARAVENT به معنی پرده است. پاراوان ها یا پارتیشن های متحرک محصول پانلی لولایی است که دارای 4 لنگه می باشد. پاراوان چوبی به عنوان یکی از جداکننده های بسیار کاربردی شناخته می شود. در تمامی فضاها شما برای تقسیم بندی فضا باید از این محصولات استفاده کنید. در این محصولات تنوع به عنوان یک ویژگی بسیار خوب شناخته می شود. برای اینکه به راحتی این محصولات را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید باید نکات بسیاری را در نظر داشته باشید. این محصولات با استفاده از انواع متریال های چوبی ساخته شده و کیفیت بسیار خوبی را ارائه می کنند. در این محصولات شما به راحتی می توانید شاهد موارد بسیار زیادی باشید. برای اینکه تنوع در این محصولات را تجربه کنید بهتر است که خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید. در این محصولات شما می  توانید کیفیت های بسیار متنوعی را در اختیار داشته باشید. پاراوان چوبی به عنوان یک محصول بسیار خوب در دکوراسیون ها شناخته می شود. دقت داشته باشید که در هر دکوراسیون باید از نوعی متریال خاص استفاده کرد.

هرچه کیفیت متریال به کار رفته بالاتر باشد قطعا زیبایی بیشتری را نیز مشاهده خواهید کرد. در پاراوان چوبی شما باید به ابعاد و سایز بندی موجود نیز توجه داشته باشید. وجود ابعاد متنوع در این محصولات برای شما می تواند بسیار مفید باشد. این محصولات اغلب به صورت متحرک بوده و قابلیت جابجایی را دارا می باشند. وزن در این محصولات بسیار مهم بوده و در هنگام خرید باید به آن ها توجه شود. می توان از این محصولات به صورت ثابت نیز استفاده نمود. برای اینکه  بتوان از پاراوان چوبی در موارد و مکان های مختلف استفاده نمود باید تنوع طرح و رنگ را به خوبی شناخت. متریال چوب خود دارای تنوع بسیار زیادی بوده و می توان به خوبی از آن استفاده نمود. در مکان های مختلف برای کاربرد های گوناگون از این محصولات می توان به صورت گسترده استفاده نمود. با  توجه به این توضیحات در ادامه انواع پاراوان چوبی موجود در بازار را برای شما شرح داده ومورد بررسی قرار می دهیم.

پاراوان چوبی - آدلی آمود
پاراوان چوبی - آدلی آمود

کاربرد پاراوان چوبی

متریال چوب همیشه به عنوان یکی از بهترین متریال های موجود شناخته شده و زیبایی خاصی را  نیز به همراه خواهد داشت. در پاراوان چوبی شما به راحتی می توانید استفاده های گوناگونی را مشاهده کنید. کاربرد های  بسیار متنوع در این محصولات باعث شده تا در محیط های مختلف از آن ها استفاده کنید. استفاده از این  وسایل برای ایجاد یک محیط خصوصی موقت بسیار خوب می باشد. از پاراوان چوبی می توان در خیاطی ها و یا مکان های دیگر استفاده نمود. برای مدل های مختلف در پاراوان چوبی می توان کاربرد های گوناگونی را مشاهده کرد. پاراوان چوبی در طرح های مختلف را میتوان برای زیبایی و تکمیل دکوراسیون نیز مورد استفاده قرار داد. یکی از مزیت های پاراوان چوبی که باعث کاربردی تر شدن آن ها شده است قابلیت جابجایی آن ها می باشد. با استفاده از این قابلیت ها است که می توان کاربرد های بسیار زیادی را برای پاراوان چوبی در نظر گرفت.از دیگر کاربردهای پاراوان چوبی می توان به جداسازی مکان های کوچک اشاره کرد. به وسیله این محصولات می توان انواع اتاق های کوچک را تقسیم بندی کرده و یک محیط خصوصی را ایجاد کرد. از این محصولات عمدتا برای تعویض لباس مورد استفاده قرار می دهند. باید دقت داشت که این محصولات را برای قسمت های تجاری و اداری نیز میتوان مورد استفاده قرار داد. در این محصولات کاربرد ها بسیار زیاد بوده و باید با توجه به این کاربرد ها آن ها را انتخاب نمود. در این محصولات شما با یک وسیله چوبی مواجه هستید پس باید در مراقبت از آن نیز کوشا باشید. مراقبت از وسایل چوبی بسیار مهم بوده و باید نکات بسیار مهمی را در رابطه با پاراوان چوبی در نظر داشت. متریال چوب همیشه زیبا بوده و به خوبی می تواند برای شما کاربردی باشد.

انواع پاراوان چوبی

در مورد انواع پاراوان های چوبی می توان موارد و قسمت های مختلف را در نظر گرفت. باید توجه داشت که پاراوان چوبی برای شما مزایای بسیار زیادی دارد. تنوع در انواع مدل های چوبی میتواند به شما قابلیت های بسیار زیادی را بدهد. در این محصولات شما به راحتی می توانید از تنوع موجود در متریال استفاده کرده و به خوبی در مکان های مختلف آن ها را به کار ببرید. باید دقت داشت که نوع چوب در این تقسیم بندی بسیار مهم می باشد. برای اینکه با انواع پاراوان چوبی آشنا شوید درادامه این محصولات را برای شما شرح خواهیم داد.

  • پاراوان چوبی ام دی اف: یکی از متریال های بسیار محبوب که در رده محصولات چوبی قرار می گیرد ام دی اف است. ام دی اف به دلایل مختلف می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای ساخت پاراوان چوبی باشد. در این متریال شما از تنوع طرح و رنگ بسیار بالای استفاده کرده و مراقبت از آن نیز کمتر می  باشد. از این متریال میتوان در مکان های مختلف استفاده کرده و به خوبی از آن استفاده نمود. پاراوان چوبی ام دی اف دارای طرح و رنگ های بسیار زیادی بوده و به خوبی می تواند نیاز های شما را برطرف کند.
  • پاراوان چوبی طبیعی: چوب طبیعی همیشه به عنوان یکی از بهترین متریال ها شناخته شده به صورت گسترده در این محصولات استفاده می کنند. باید دقت داشت که استفاده از متریال چوب در موارد گوناگون می تواند زیبایی خاصی را برای شما به وجود بیاورد. استفاده از چوب طبیعی در تمامی دکوراسیون ها قابل قبول بوده و می توان یک هارمونی بسیار خوب را مشاهده کرد. در این محصولات طبیعی بودن چوب به خوبی قابل مشاهده می باشد. باید دقت داشت که شما برای این محصولات باید یک مراقبت را نیز در نظر داشته باشید. رسیدگی به چوب طبیعی می تواند به شما کیفیت بالاتر را ارائه کند.
پاراوان چوبی - آدلی آمود

ابعاد پاراوان چوبی

پاراوان چوبی را باید به گونه ای بسازند که بتوان از آن در محیط های مختلف استفاده نمود. ابعاد در این محصولات برای افراد بسیار مهم می باشد. ابعاد پاراوان چوبی باید به گونه ای انتخاب شود که به خوبی چشمگیر بوده و زیبایی را نیز به همراه داشته باشد. چوب این قابلیت را داشته که بتوان در ابعاد بسیار متنوعی آن را تولید کرد. در استفاده از این محصولات باید سایز بندی های مختلف را در نظر گرفت. پاراوان چوبی عمدتا به صورت تکه ای تولید می شوند. هر تکه دارای عرض 40 تا 50 سانت بوده و از 2 تا 6 تکه نیز می توان آن ها را مورد استفاده قرار داد. با توجه به نوع استفاده شما این ابعاد متغیر می باشند. این تکه ها به وسیله لولا به یکدیگر متصل می شوند. به راحتی می توان از این وسایل در مکان های مختلف استفاده نمود.برای قسمت و هر مکان می توانید از تعداد تکه های مختلف استفاده کنید. معمولا محصولات 4 تکه بیشترین کاربرد را داشته و از آن ها در موارد مختلف استفاده می کنند. ارتفاع در این محصولات نیز معمولا بین 190 تا 210 سانتی متر می باشد. این ابعاد در این وسایل بسیار کاربردی بوده و می توان به راحتی آن ها را جابجا نمود. یکی از موارد بسیار مهم در پاراوان چوبی وزن می باشد. وزن این محصولات بسیار مناسب بوده و می توان در وزن های مختلف آن ها را مورد استفاده قرار داد. استفاده از پاراوان چوبی با وزن های مختلف می تواند برای شما بسیار مفید باشد. در این محصولات می توان مدل های بسیار متنوعی را مشاهده کرد. هرچه ریزه کاری های موجود در این محصولات بیشتر باشد می توان قیمت های بیشتر را  نیز مشاهده کرد. طرح های سنتی بیشتر در ابعاد بزرگ تر تولید شده و می توان از آن ها به خوبی استفاده کرد.

فروش پاراوان

در حال حاضر در دنیای مدرن امروز، ایده های متفاوتی به منظور تفکیک فضا در پلان های باز اجرا می شود. یکی از جداکننده هایی که در دکوراسیون داخلی استفاده می شود، پاراوان ها یا پارتیشن متحرک می باشد. همچنین پارتیشن های متحرک کاربرد بسیار زیادی در جداکردن فضاهای تجاری و اداری دارد.

قیمت پاراوان چوبی

یکی از مهم ترین موارد در مورد پاراوان چوبی که برای تمامی افراد با اهمیت است قیمت می باشد. قیمت در این محصولات برای مصارف مختلف بسیار با اهمیت می باشد. قیمت پاراوان چوبی بر اساس شاخصه های خاصی تعیین می شود. با توجه به این شاخص ها می توان از این محصولات به خوبی استفاده کرد. باید دقت داشت که این محصولات دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. متریال های بسیار زیادی را می توان در این پاراوان ها مشاهده نمود. دقت داشته باشید که پاراوان چوبی با توجه به این تنوع به خوبی میتواند برای شما تنوع قیمتی را نیز به وجود بیاورد. علاوه بر متریال که در تعیین قیمت بسیار تاثیر گذار است می توان ابعاد را نیز دخیل دانست. ابعاد و اندازه پاراوان چوبی در تعیین قیمت بسیار موثر می باشد. باید دقت داشته باشید که شما برای خرید پاراوان چوبی باید مدل های مختلف را در نظر داشته باشید. قیمت این محصولات برای مکان های مختلف  نیز متفاوت می باشد. یکی از موارد بسیار مهم در این محصولات که می توان به آن اشاره کرد طرح های موجود می باشد. نوع و ابعاد طرح های به کار رفته در چوب بر قیمت بسیار تاثیر گذار می باشد. هرچه طرح های به کار رفته  ظرافت بیشتری داشته باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود. طرح های بسیار متنوعی را در این محصولات می توان مشاهده کرد. برای هر نوع از دکوراسیون داخلی طرح های گوناگون وجود داشته که برای شما بسیار جذاب خواهد بود.

جمع بندی

در یک جمع بندی کلی می توان پاراوان چوبی را به عنوان یک محصول بسیار کاربردی در نظر گرفت. این محصولات برای مکان های مختلف مناسب بوده و به خوبی می تواند برای شما یک فضای خوب را ایجاد کند. در این محصولات شما باید از قسمت های مختلف استفاده کرده و بالاترین کیفیت را دریافت کنید. از تنوع موجود در این محصولات نیز نباید غافل شد.

مشخصات پاراوان چوبی و خدمات آدلی آمود:

در پاراوان های تصویری استیکر چاپ شده روی یک ورق ام دی اف 3 میل نصب می شود و قاب دور پاراوان ها از ام دی اف 16 میل است.

هر لنگه پاراوان یا پارتیشن متحرک در عرض های 55 و 42 سانتی متری تولید می شود.
ارتفاع پارتیشن های متحرک 183 سانتی متر است.

مجموعه آدلی آمود با طراحی بیش از 500 طرح پارتیشن متحرک پاسخگوی تمامی سلایق شما مشتریان عزیز می باشد.

آدلی آمود نمایندگی پخش انواع پاراوان ها و پارتیشن متحرک به تمام شهر های ایران

فروش پاراوان ها و پارتیشن متحرک به صورت مستقیم و بی واسطه از کارخانه

قیمت پاراوان را از ما بخواهید.

همکاران گرامی برای ثبت سفارش می توانند باشماره های دفتر تماس بگیرند.

یا تعداد پارتیشن متحرک را به همراه کد انتخابی برای ما ارسال کنند.

زمان تولید و ارسال پارتیشن متحرک 5 الی 7 روز کاری در تهران می باشد.

زمان تولید و ارسال پارتیشن متحرک 6 الی 8 روز کاری در شهرستان ها می باشد.

خدمات آدلی آمود :

شرکت آدلی آمود جهت سرعت بخشیدن به خدمت رسانی در محدوده تهران، بازدید و مشاوره رایگان ارائه می دهد.

برآورد قیمت در سریع ترین زمان ممکن انجام و پیش فاکتور صادر می شود.

آدلی آمود انواع پاراوانهای ارزان قیمت و با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

جهت دریافت لیست قیمت همکار پاراوانها و پارتیشن متحرک با ما تماس بگیرید.

مجموعه ما برای آشنایی بیشتر شما در رابطه با قیمت پارتیشن متحرک و نحوه خرید پاراوان راهنمای خرید پاراوان و پارتیشن متحرک را داخل سایت در اختیار شما قرار داده است.

شما می توانید با مراجعه به بخش راهنمای خرید و استفاده از مطالب این بخش با اطلاعات کاملتری خرید خود را انجام دهید.

**شما می توانید جهت مشاوره، بازدید و ثبت سفارش با شماره های دفتر تماس بگیرید.**

(*آدلی آمود*)

پاراوان و پارتیشن متحرک
پاراوان ساده
پاراوان لیزری و برشی
پاراوان های تصویری
سوالات متداول درباره پاراوان

قیمت در این محصولات برای مصارف مختلف بسیار با اهمیت می باشد. قیمت پاراوان چوبی بر اساس شاخصه های خاصی تعیین می شود.متریال های بسیار زیادی را می توان در این پاراوان ها مشاهده نمود. دقت داشته باشید که پاراوان چوبی با توجه به این تنوع به خوبی میتواند برای شما تنوع قیمتی را نیز به وجود بیاورد.

  • پاراوان چوبی ام دی اف: یکی از متریال های بسیار محبوب که در رده محصولات چوبی قرار می گیرد ام دی اف است. ام دی اف به دلایل مختلف می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای ساخت پاراوان چوبی باشد. در این متریال شما از تنوع طرح و رنگ بسیار بالای استفاده کرده و مراقبت از آن نیز کمتر می باشد. 
  • پاراوان چوبی طبیعی: چوب طبیعی همیشه به عنوان یکی از بهترین متریال ها شناخته شده به صورت گسترده در این محصولات استفاده می کنند. باید دقت داشت که استفاده از متریال چوب در موارد گوناگون می تواند زیبایی خاصی را برای شما به وجود بیاورد.

انواع کاربرد پاراوان عبارت است از:
1-محدود کردن فضای ورودی
2- تفکیک فضاهای مختلف در ادارات 
3- پوشاندن قسمت های قناص منزل
4- فضا سازی در اتاق های و یا فضاهای بزرگ
5- ایجاد فضای موقت پرو لباس
6- کنترل دید فضای ورودی منازلی که پیش فضای ورودی تعریف شده ندارند
6- کنترل دید درب حمام یا سرویس بهداشتی

پاراوان های ساده در عرض 45 و 60 سانت تولید می شود.
پاراوان های لیزری و برشی در عرض های 45 و 55 سانت تولید می شود.
پاراوان های چاپی و تصویری فقط در عرض های 55 سانت تولید می شود.
ارتفاع تمامی پاراوان ها 180 سانت است.
بعضی از پاراوان ها به صورت سفارشی تا ارتفاع 2 متر هم قابل تولید می باشند.

جنس تمامی پاراوان های مجموعه ما MDF است.
قاب دور کار ام دی اف 16 میل و قسمت میانی آن ام دی اف 3 میل است. 
در پاراوان های تصویری طرح مورد نظر بر روی استیکر قابل شستشو چاپ می شود.

زمان تولید پاراوان ها 5 الی 7 روز کاری می باشد.

پاراوان های تولیدی به هیچ عنوان نیاز به نصب ندارد. 
کافیست پاراوان را از بسته بندی آن باز کرده و به صورت زیگزاگ در فضای مورد نظر قرار دهید. 
در صورتی که بخواهید از پاراوان به صورت ثابت استفاده کنید، حتما باید پایه ثابت تهیه کنید.

قیمت تمامی پاراوان ها به صورت 4 لنگه می باشد.

توجه کنید که پاراوان ها صرفا برای جداسازی موقت فضاها بکار می روند و فقط توانایی تحمل وزن خود را دارند.
بنابراین از تکه دادن و یا آویزان کردن وسایل جانبی به پاراوان ها خودداری کنید.

با ارسال اطلاعات زیر، پیش فاکتور برای شما صادر می شود و پس از پرداخت وجه سفارشتون برای تولید ارسال می شود.
1- عکس پاراوان های انتخابی 
2- تعداد پاراوانی که میخواهید سفارش بدهید
3- نام و نام خانوادگی شخص یا مشخصات ارگانی که پیش فاکتور باید به نامش صادر شود.
4-آدرس ارسال بار 
5- شماره تماس جهت هماهنگی ارسال بار

اشتراک گذاری:

چطور میتوانم به شما کمک کنم؟ با ما در ارتباط باشید
Call Now Button