پرده پلیسه|قیمت پرده پلیسه|پرده پشت دری|پرده کرکره

پرده پلیسه ، پرده پشت دری

آشنایی با پرده پشت دری

پرده پشت دری یا پرده پلیسه یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون داخلی خانه ­های سنتی و ایرانی می باشد. این پرده­ها بیشتر برای پنجره یا درب های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. شما با این پرده های پشت دری می توانید به زیبایی دکوراسیون منزل خود کمک کنید و عیوب درب و پنجره را بپوشانید. پرده پشت دری روی خود درب و چهارچوب پنجره نصب می شود به همین سبب هیچ گونه فضایی را اشغال نمی کند. در نتیجه اگر فضای خانه ی شما کوچک است نگرانی در مورد نصب آن نداشته باشید. علاوه بر آن، پرده به راحتی از روی درب و پنجره جدا شده و می توانید آن را شست و شو دهید.

پرده های پشت دری را می توان کاملا با سلیقه و نظر خود انتخاب کنید. فقط باید مراقب باشید که این پرده ها با دیگر عناصر دکوراسیون منزل هماهنگی داشته باشند. به طور مثال در انتخاب رنگ و مدل پرده به دیگر پرده ها خانه، مبلمان، رنگ و طرح فرش و … توجه کنید.

انواع پرده پشت دری

پرده های پشت دری انواع مختلفی دارند که مهم ترین و کاربرد ترین آن ها، پرده های پشت دری متحرک و پرده های پشت دری ثابت می باشد.

 

پرده های پشت دری ثابت

 

یکی از زیباترین نمونه های پرده پشت دری، مدل ثابت آن می باشد. در این نوع از پرده، میله ی نگهدارنده ی پرده و خود پرده به درب یا چارچوب پنجره ثابت می شوند. در نتیجه شما نمی توانید پرده را به یک طرف بکشید. اگر شما بخواهید از فضای بیرون استفاده کنید، باید از جمع کننده های پرده استفاده کرده و پرده را از وسط جمع کنید.

 

پرده های پشت دری متحرک

 

یکی دیگر از انواع پرده پشت دری، نمونه ی متحرک آن می باشد. به این مدل از پرده پشت دری، شید پشت پنجره ای یا شید رومی نیز گفته می شود. در این نوع از پرده، تنها قسمت بالایی پرده به درب یا چارچوب پنجره متصل می شود. در نتیجه شما می توانید پرده را به چپ یا راست جمع کنید. علاوه بر آن شما می توانید با طناب پرده را به سمت بالا جمع کنید.

برای تقسیم بندی پرده پشت دری باید به جنس پارچه و مدل آن نیز دقت کرد. به طور مثال اگر شما دوست نداشته باشید که از پارچه برای این پرده ها استفاده کنید، می توانید به سراغ پرده های زبرا یا کرکره ای بروید. پرده های زبرا و کرکره ای بیشتر برای محیط های اداری مناسب هستند. البته برخی از افراد نیز این پرده ها را برای محیط خانه می پسندند. در نتیجه انتخاب مدل و نوع پرده کاملا بستگی به سلیقه و نظر شما دارد.

پرده پشت دری-آدلی آمود

مدل پرده پشت دری

پرده پشت دری از جمله پرده هایی است که می توان مدل های مختلفی از آن را به اجرا در آورد. شما می توانید بر اساس مدل پارچه، جنس پارچه، نحوه ی بستن پرده، نحوه ی نصب پرده، مکان استفاده و …. مدل متفاوتی از پرده پشت دری را سفارش دهید.

به طور مثال در قدیم بیشتر از پارچه های پر نقش و نگار برای پرده های پشت دری استفاده می شد. در حالی که مدل های امروزی این پرده، بیشتر دارای پارچه های ساده و تک رنگ هستند. در نهایت یک طرح و گل ساده در وسط پارچه وجود دارد.

علاوه بر آن شما می توانید بر اساس مدل نصب پرده، مدل خاصی را انتخاب کنید. به طور مثال مدل های پرده ی ثابت و متحرک از محبوب ترین مدل ها می باشند. شما می توانید پایین پرده را رها سازید تا بتوانید به راحتی آن را حرکت دهید و یا اینکه بالا و پایین پرده را ثابت کنید تا تنها وسط آن را با جمع کننده های زیبا و خاص ببندید.

پرده های پشت دری را می توان بر اساس جنس پارچه نیز به مدل های مختلف تقسیم بندی کرد. به طور مثال می توان برای پرده پشت دری از پارچه های مخمل، ساتن، توری، کتان، حریر و …. استفاده کرد. هر کدام از این موارد می تواند دکوراسیون شما را تحت تاثیر قرار دهد.

به طور کلی می توان بیان کرد که پرده پشت دری یکی از وسایل فانتزی و تزیینی هر خانه به شمار می رود. در نتیجه سعی کنید به آن دقت زیادی داشته باشید و آن را به نحوی انتخاب کنید که با دکوراسیون داخلی منزل هماهنگی داشته باشد.

مزایای پرده پلیسه:

– پرده پشت دری پلیسه دارای رنگبندی زیبا و متنوع است.

– طرح های زیبا و مدرن این نوع پرده ها باعث شده که یکی از پرطرفدارترین نوع پرده باشند.

– سهولت در نصب و کار کرد اسان با این مکانیزم سبب شده است که پرده های پلیسه مورد توجه عموم قرار گیرد.

– پرده های پلیسه قابلیت نصب بر روی هر درگاه درب یا پنجره را دارند.

– این نوع پرده ها امکان نصب بر روی پنجره هایی با اشکال مختلف را دارد.

**زمان تولید پرده پشت دری پلیسه  ۴ الی ۵ روز کاری است**

متراژ کمتر از ۱ مترمربع، ۱ مترمربع محاسبه می شود.

حداکثر عرض قابل تولید پرده پشت دری پلیسه ۲/۵ متر می باشد.

این پرده ها قابل نصب بر روی فریم پنجره های UPVC و فلزی هستند.

کلیه محصولات به صورت کامل (ریل، تراک، زنجیر، پایه سقفی و دیواری) تحویل مشتریان عزیز می گردد.

در سفارشات از روی عکس به دلیل تفاوت کیفیت انواع مانیتور یا ال سی دی تا ۱۰% اختلاف رنگ اجتناب ناپذیر است.

شما عزیزان می توانید جهت خرید اینترنتی پرده پشت دری پلیسه ، طرح و کد پرده  پلیسه انتخابی را به همراه ابعاد پنجره به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنید.

((امکان ارسال کلیه پرده ها به تمام شهر های ایران وجود دارد))

جهت اطلاع از نحوه سفارش و اندازه گیری ابعاد دیوار کلیک کنید.

برای چه مکان هایی می توان از پرده های پشت دری استفاده کرد؟

پرده های پشت دری از کاربردی ترین پرده ها در منزل به شمار می روند. زیرا می توان از آن ها برای پنجره های آشپزخانه، اتاق خواب، بالکن، تراس و حتی پذیرایی استفاده کرد. علاوه بر پنجره، می توان برای درب های تراس و بالن نیز از این پرده ها استفاده کرد.

اگر قصد دارید از این پرده برای اتاق خواب استفاده کنید، باید سعی کنید طرح و رنگ آن را به گونه ای انتخاب کنید که با دیگر قسمت های اتاق خواب، مانند رو تختی و قالیچه و …. هماهنگی داشته باشد.

اگر قصد دارید پرده پشت دری را برای آشپزخانه  انتخاب کنید، حواستان باشد که پرده ی مورد نظر با رنگ کابینت ها، قالیچه ی آشپزخانه و …. هماهنگی داشته باشد تا به زیبایی محیط بیفزاید. توجه کنید که آشپزخانه نیاز به نور طبیعی خورشید دارد در نتیجه باید بتوان آن را به راحتی جمع کرد.

همانطور که بیان کردیم، این پرده ها را می توان برای درب و پنجره ی تراس و بالکن نیز استفاده کرد. پرده های یک رنگ و ساده برای این قسمت ها بسیار مناسب می باشند.

این پرده ها به دلیل فانتزی و تزئینی بودن، بیشتر مناسب فضای خانه می باشند و نمی توان از آن برای فضای اداری استفاده کرد. اگر شما قصد دارید از پرده پشت دری برای اداره استفاده کنید باید از پرده های کرکره ای کمک بگیرید.

پرده پشت دری-آدلی آمود

برای انتخاب پرده پشت دری باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

شاید در ظاهر پرده پشت دری جزء کوچکی از وسایل خانه به شمار رود. اما همین جزء کوچک می تواند تاثیر زیادی روی زیبایی خانه ی شما داشته باشد. در نتیجه در زمان انتخاب آن باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. از مهم ترین این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کنید، جنس پارچه می باشد. برخی از افراد گمان می کنند که پرده های پشت دری تنها باید از جنس توری و حریر باشند. این تصور کاملا اشتباه و قدیمی است. پرده های امروزی و مدرن برای پشت پرده، بیشتر از پارچه های ساده و سنگین ساخته می شوند. این پرده ها در کمال نرم بودن، محکم و بادوام هستند. این پارچه ها ظاهر بسیار خوبی به مکان مورد نظر شما می دهد.
  • یکی دیگر از نکات مهم در زمینه ی پرده پشت دری، تراکم و پرچین بودن آن می باشد. هر چقدر پرده ی پشت دری، پرچین تر باشد، زیبایی آن بیشتر خواهد شد. بهترین اندازه برای پرده، حدود دو برابر عرض پنجره می باشد.
  • سعی کنید پرده پشت دری را به صورت چند لایه انتخاب کنید. مخصوصا اگر پارچه ی انتخابی شما نازک است، حتما از لایه و آستر استفاده کنید تا زیبایی آن دو برابر شود.
  • یکی دیگر از نکات مهم در مورد این پرده ها نحوه ی نصب آن ها می باشد. قبل از خرید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در زمان خرید پارچه و وسایل جانبی راحت تر باشید.

نصب پرده پشت دری

نصب این پرده های پشت دری بسیار راحت و آسان است و شما خود به تنهایی می توانید این کار را انجام دهید. در ابتدای کار شما باید دو میله ی تلسکوپی تهیه کنید. برخی از این میله ها به صورت چسبی و برخی از آن ها به صورت آلومینیومی در بازار وجود دارند. مدل های چسبی دوام کمتری نسبت به مدل آلومینیومی دارند.

بسته به مدل پرده ای که می خواهید، نصب آن نیز تغییر می کند. به طور مثال اگر پرده ی ثابت بخواهید باید بالا و پایین چارچوب پنجره را میله وصل کنید. اما اگر پرده ی متحرک در نظر دارید، باید میله را تنها در قسمت بالایی پنجره نصب کنید و پایین پرده رها باشد.

این پرده ها به راحتی قابل شست و شو هستند. زیرا پرده پشت دری سایز کوچکی دارد و سبک می باشد. در نتیجه به راحتی می توان آن را در لباسشویی قرار داد. علاوه بر آن نصب و جداسازی پرده نیز بسیار راحت می باشد و بدون هیچ مشکلی می توان آن را در هر زمان جدا و مجدد نصب کرد.

قیمت پرده پشت دری

اگر بخواهیم در مورد قیمت پرده پشت دری با شما صحبت کنیم باید به موارد بسیار مختلفی اشاره داشته باشیم. زیرا عوامل زیادی روی قیمت پرده پشت دری تاثیر گذار هستند. به طور مثال جنس پارچه ی پرده، مدل نصب آن، اندازه ی پنجره و درب، مدل پرده و …. روی قیمت نهایی پرده های پشت دری تاثیر دارند. در نتیجه نمی توان قیمت خاصی را برای آن تعیین کرد. اما با این حال این پرده نسبت به پرده های دیگر موجود در خانه، قیمت بسیار پایین تری دارد.

سوالات متداول پرده پشت دری

پرده پشت دری چیست؟

پرده پشت دری یا پرده پلیسه یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون داخلی خانه­های سنتی و ایرانی می باشد. این پرده­ها بیشتر برای پنجره یا درب های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. شما با این پرده های پشت دری می توانید به زیبایی دکوراسیون منزل خود کمک کنید و عیوب درب و پنجره را بپوشانید. پرده پشت دری روی خود درب و چهارچوب پنجره نصب می شود به همین سبب هیچ گونه فضایی را اشغال نمی کند.

پرده پشت دری یا پرده پلیسه چه مزایایی دارد؟

– پرده پشت دری پلیسه دارای رنگبندی زیبا و متنوع است.

– طرح های زیبا و مدرن این نوع پرده ها باعث شده که یکی از پرطرفدارترین نوع پرده باشند.

– سهولت در نصب و کار کرد اسان با این مکانیزم سبب شده است که پرده های پلیسه مورد توجه عموم قرار گیرد.

– پرده های پلیسه قابلیت نصب بر روی هر درگاه درب یا پنجره را دارند.

– این نوع پرده ها امکان نصب بر روی پنجره هایی با اشکال مختلف را دارد.

فیلم آموزش کامل نصب پرده پلیسه

کد رنگ های پرده پلیسه

پرده پلیسه و پرده پشت دری

پرده پلیسه نوع جدیدی از پرده های افقی است. پارچه این نوع پرده به صورت پلیسه ( آکاردئون) تاخورده می باشد و جلوه شیک و زیبایی به پنجره می دهد.

با نصب پرده پشت دری پلیسه بر روی فریم پنجره ها در صورت باز و بسته شدن درب و پنجره پرده هیچ گونه مزاحمتی ایجاد نمی کند و به همراه در یا پنجره باز و بسته می شود.

پرده پشت دری پلیسه به دلیل مکانیزم خاص خود قابلیت نصب بر روی هر سطحی را دارد.

این پرده ها گزینه مناسبی برای نصب روی قاب پنجره، شیشه، داخل پنجره مثلثی شکل و یا حتی پنجره گرد می باشند.

پرده های پلیسه  از طریق مکانیزم دستی یا زنجیری قابلیت کنترل نور و دید را دارند.

پرده پلیسه یکی از شیک ترین عناصر دکوراتیو است به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارد.

هنگام خرید پرده های پلیسه به این نکته توجه کنید که رنگ و طرح آن را مناسب با کاربری فضا و چیدمان آن فضا استفاده کنید.

به طور مثال اگر برای اتاق کودک تهیه میکنید توجه به این نکته که به سلیقه کودک طرح و رنگ آن توجه کنید.

مجموعه آدلی آمود با استفاده از مرغوب ترین متریال اولیه، انواع پرده پلیسه را تولید و به فروش می رساند.

خدمات آدلی آمود:

شرکت آدلی آمود جهت سرعت بخشیدن به خدمت رسانی در محدوده تهران، بازدید و مشاوره رایگان ارائه می دهد.

کارشناسان ما جهت صرفه جویی در وقت و هزینه شما مشتریان عزیز، سمپل محصولات را در محل ارائه می دهند.

مشتریان عزیزی که از دیگر شهرهای ایران قصد خرید اینترنتی پرده پلیسه دارند، می توانند کد انتخابی پرده پشت دری را به همراه ابعاد و عکس پنجره یا درب به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنند.

برآورد قیمت در سریع ترین زمان ممکن انجام و پیش فاکتور صادر می شود.

آدلی آمود انواع پرده پلیسه با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

نصب پرده پشت دری توسط اکیپ نصاب حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می شود.

مجموعه آدلی آمود برای سهولت خرید همه هموطنان امکان ارسال بار به تمام شهرهای ایران را فراهم کرده است.

مجموعه ما برای آشنایی بیشتر شما در رابطه با قیمت پرده پلیسه و نحوه خرید اینترنتی پرده پشت دری راهنمای خرید پرده پشت دری را داخل سایت در اختیار شما قرار داده است.

*جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت سفارش و یا نحوه اندازه گیری  کلیک کنید*

**برای مشاوره، ثبت سفارش و تماس با شماره های دفتر کلیک کنید.**

پرده پلیسه

آشنایی با پرده پشت دری

پرده پشت دری یا پرده پلیسه یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون داخلی خانه ­های سنتی و ایرانی می باشد. این پرده­ها بیشتر برای پنجره یا درب های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. شما با این پرده های پشت دری می توانید به زیبایی دکوراسیون منزل خود کمک کنید و عیوب درب و پنجره را بپوشانید. پرده پشت دری روی خود درب و چهارچوب پنجره نصب می شود به همین سبب هیچ گونه فضایی را اشغال نمی کند. در نتیجه اگر فضای خانه ی شما کوچک است نگرانی در مورد نصب آن نداشته باشید. علاوه بر آن، پرده به راحتی از روی درب و پنجره جدا شده و می توانید آن را شست و شو دهید.پرده های پشت دری را می توان کاملا با سلیقه و نظر خود انتخاب کنید. فقط باید مراقب باشید که این پرده ها با دیگر عناصر دکوراسیون منزل هماهنگی داشته باشند. به طور مثال در انتخاب رنگ و مدل پرده به دیگر پرده ها خانه، مبلمان، رنگ و طرح فرش و … توجه کنید.

انواع پرده پشت دری

پرده های پشت دری انواع مختلفی دارند که مهم ترین و کاربرد ترین آن ها، پرده های پشت دری متحرک و پرده های پشت دری ثابت می باشد. 

پرده های پشت دری ثابت

 یکی از زیباترین نمونه های پرده پشت دری، مدل ثابت آن می باشد. در این نوع از پرده، میله ی نگهدارنده ی پرده و خود پرده به درب یا چارچوب پنجره ثابت می شوند. در نتیجه شما نمی توانید پرده را به یک طرف بکشید. اگر شما بخواهید از فضای بیرون استفاده کنید، باید از جمع کننده های پرده استفاده کرده و پرده را از وسط جمع کنید. 

پرده های پشت دری متحرک

 یکی دیگر از انواع پرده پشت دری، نمونه ی متحرک آن می باشد. به این مدل از پرده پشت دری، شید پشت پنجره ای یا شید رومی نیز گفته می شود. در این نوع از پرده، تنها قسمت بالایی پرده به درب یا چارچوب پنجره متصل می شود. در نتیجه شما می توانید پرده را به چپ یا راست جمع کنید. علاوه بر آن شما می توانید با طناب پرده را به سمت بالا جمع کنید.برای تقسیم بندی پرده پشت دری باید به جنس پارچه و مدل آن نیز دقت کرد. به طور مثال اگر شما دوست نداشته باشید که از پارچه برای این پرده ها استفاده کنید، می توانید به سراغ پرده های زبرا یا کرکره ای بروید. پرده های زبرا و کرکره ای بیشتر برای محیط های اداری مناسب هستند. البته برخی از افراد نیز این پرده ها را برای محیط خانه می پسندند. در نتیجه انتخاب مدل و نوع پرده کاملا بستگی به سلیقه و نظر شما دارد.
پرده پشت دری-آدلی آمود

مدل پرده پشت دری

پرده پشت دری از جمله پرده هایی است که می توان مدل های مختلفی از آن را به اجرا در آورد. شما می توانید بر اساس مدل پارچه، جنس پارچه، نحوه ی بستن پرده، نحوه ی نصب پرده، مکان استفاده و …. مدل متفاوتی از پرده پشت دری را سفارش دهید.به طور مثال در قدیم بیشتر از پارچه های پر نقش و نگار برای پرده های پشت دری استفاده می شد. در حالی که مدل های امروزی این پرده، بیشتر دارای پارچه های ساده و تک رنگ هستند. در نهایت یک طرح و گل ساده در وسط پارچه وجود دارد.علاوه بر آن شما می توانید بر اساس مدل نصب پرده، مدل خاصی را انتخاب کنید. به طور مثال مدل های پرده ی ثابت و متحرک از محبوب ترین مدل ها می باشند. شما می توانید پایین پرده را رها سازید تا بتوانید به راحتی آن را حرکت دهید و یا اینکه بالا و پایین پرده را ثابت کنید تا تنها وسط آن را با جمع کننده های زیبا و خاص ببندید.پرده های پشت دری را می توان بر اساس جنس پارچه نیز به مدل های مختلف تقسیم بندی کرد. به طور مثال می توان برای پرده پشت دری از پارچه های مخمل، ساتن، توری، کتان، حریر و …. استفاده کرد. هر کدام از این موارد می تواند دکوراسیون شما را تحت تاثیر قرار دهد.به طور کلی می توان بیان کرد که پرده پشت دری یکی از وسایل فانتزی و تزیینی هر خانه به شمار می رود. در نتیجه سعی کنید به آن دقت زیادی داشته باشید و آن را به نحوی انتخاب کنید که با دکوراسیون داخلی منزل هماهنگی داشته باشد.

مزایای پرده پلیسه:

– پرده پشت دری پلیسه دارای رنگبندی زیبا و متنوع است.– طرح های زیبا و مدرن این نوع پرده ها باعث شده که یکی از پرطرفدارترین نوع پرده باشند.– سهولت در نصب و کار کرد اسان با این مکانیزم سبب شده است که پرده های پلیسه مورد توجه عموم قرار گیرد.– پرده های پلیسه قابلیت نصب بر روی هر درگاه درب یا پنجره را دارند.– این نوع پرده ها امکان نصب بر روی پنجره هایی با اشکال مختلف را دارد.

**زمان تولید پرده پشت دری پلیسه  ۴ الی ۵ روز کاری است**

متراژ کمتر از ۱ مترمربع، ۱ مترمربع محاسبه می شود.

حداکثر عرض قابل تولید پرده پشت دری پلیسه ۲/۵ متر می باشد.

این پرده ها قابل نصب بر روی فریم پنجره های UPVC و فلزی هستند.

کلیه محصولات به صورت کامل (ریل، تراک، زنجیر، پایه سقفی و دیواری) تحویل مشتریان عزیز می گردد.

در سفارشات از روی عکس به دلیل تفاوت کیفیت انواع مانیتور یا ال سی دی تا ۱۰% اختلاف رنگ اجتناب ناپذیر است.

شما عزیزان می توانید جهت خرید اینترنتی پرده پشت دری پلیسه ، طرح و کد پرده  پلیسه انتخابی را به همراه ابعاد پنجره به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنید.

((امکان ارسال کلیه پرده ها به تمام شهر های ایران وجود دارد))

جهت اطلاع از نحوه سفارش و اندازه گیری ابعاد دیوار کلیک کنید.

برای چه مکان هایی می توان از پرده های پشت دری استفاده کرد؟

پرده های پشت دری از کاربردی ترین پرده ها در منزل به شمار می روند. زیرا می توان از آن ها برای پنجره های آشپزخانه، اتاق خواب، بالکن، تراس و حتی پذیرایی استفاده کرد. علاوه بر پنجره، می توان برای درب های تراس و بالن نیز از این پرده ها استفاده کرد.اگر قصد دارید از این پرده برای اتاق خواب استفاده کنید، باید سعی کنید طرح و رنگ آن را به گونه ای انتخاب کنید که با دیگر قسمت های اتاق خواب، مانند رو تختی و قالیچه و …. هماهنگی داشته باشد.اگر قصد دارید پرده پشت دری را برای آشپزخانه  انتخاب کنید، حواستان باشد که پرده ی مورد نظر با رنگ کابینت ها، قالیچه ی آشپزخانه و …. هماهنگی داشته باشد تا به زیبایی محیط بیفزاید. توجه کنید که آشپزخانه نیاز به نور طبیعی خورشید دارد در نتیجه باید بتوان آن را به راحتی جمع کرد.همانطور که بیان کردیم، این پرده ها را می توان برای درب و پنجره ی تراس و بالکن نیز استفاده کرد. پرده های یک رنگ و ساده برای این قسمت ها بسیار مناسب می باشند.این پرده ها به دلیل فانتزی و تزئینی بودن، بیشتر مناسب فضای خانه می باشند و نمی توان از آن برای فضای اداری استفاده کرد. اگر شما قصد دارید از پرده پشت دری برای اداره استفاده کنید باید از پرده های کرکره ای کمک بگیرید.
پرده پشت دری-آدلی آمود

برای انتخاب پرده پشت دری باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

شاید در ظاهر پرده پشت دری جزء کوچکی از وسایل خانه به شمار رود. اما همین جزء کوچک می تواند تاثیر زیادی روی زیبایی خانه ی شما داشته باشد. در نتیجه در زمان انتخاب آن باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. از مهم ترین این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کنید، جنس پارچه می باشد. برخی از افراد گمان می کنند که پرده های پشت دری تنها باید از جنس توری و حریر باشند. این تصور کاملا اشتباه و قدیمی است. پرده های امروزی و مدرن برای پشت پرده، بیشتر از پارچه های ساده و سنگین ساخته می شوند. این پرده ها در کمال نرم بودن، محکم و بادوام هستند. این پارچه ها ظاهر بسیار خوبی به مکان مورد نظر شما می دهد.
  • یکی دیگر از نکات مهم در زمینه ی پرده پشت دری، تراکم و پرچین بودن آن می باشد. هر چقدر پرده ی پشت دری، پرچین تر باشد، زیبایی آن بیشتر خواهد شد. بهترین اندازه برای پرده، حدود دو برابر عرض پنجره می باشد.
  • سعی کنید پرده پشت دری را به صورت چند لایه انتخاب کنید. مخصوصا اگر پارچه ی انتخابی شما نازک است، حتما از لایه و آستر استفاده کنید تا زیبایی آن دو برابر شود.
  • یکی دیگر از نکات مهم در مورد این پرده ها نحوه ی نصب آن ها می باشد. قبل از خرید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در زمان خرید پارچه و وسایل جانبی راحت تر باشید.

نصب پرده پشت دری

نصب این پرده های پشت دری بسیار راحت و آسان است و شما خود به تنهایی می توانید این کار را انجام دهید. در ابتدای کار شما باید دو میله ی تلسکوپی تهیه کنید. برخی از این میله ها به صورت چسبی و برخی از آن ها به صورت آلومینیومی در بازار وجود دارند. مدل های چسبی دوام کمتری نسبت به مدل آلومینیومی دارند.بسته به مدل پرده ای که می خواهید، نصب آن نیز تغییر می کند. به طور مثال اگر پرده ی ثابت بخواهید باید بالا و پایین چارچوب پنجره را میله وصل کنید. اما اگر پرده ی متحرک در نظر دارید، باید میله را تنها در قسمت بالایی پنجره نصب کنید و پایین پرده رها باشد.این پرده ها به راحتی قابل شست و شو هستند. زیرا پرده پشت دری سایز کوچکی دارد و سبک می باشد. در نتیجه به راحتی می توان آن را در لباسشویی قرار داد. علاوه بر آن نصب و جداسازی پرده نیز بسیار راحت می باشد و بدون هیچ مشکلی می توان آن را در هر زمان جدا و مجدد نصب کرد.

قیمت پرده پشت دری

اگر بخواهیم در مورد قیمت پرده پشت دری با شما صحبت کنیم باید به موارد بسیار مختلفی اشاره داشته باشیم. زیرا عوامل زیادی روی قیمت پرده پشت دری تاثیر گذار هستند. به طور مثال جنس پارچه ی پرده، مدل نصب آن، اندازه ی پنجره و درب، مدل پرده و …. روی قیمت نهایی پرده های پشت دری تاثیر دارند. در نتیجه نمی توان قیمت خاصی را برای آن تعیین کرد. اما با این حال این پرده نسبت به پرده های دیگر موجود در خانه، قیمت بسیار پایین تری دارد.

پرده پلیسه نوع جدیدی از پرده های افقی است. پارچه این نوع پرده به صورت پلیسه ( آکاردئون) تاخورده می باشد و جلوه شیک و زیبایی به پنجره می دهد.

با نصب پرده پشت دری پلیسه بر روی فریم پنجره ها در صورت باز و بسته شدن درب و پنجره پرده هیچ گونه مزاحمتی ایجاد نمی کند و به همراه در یا پنجره باز و بسته می شود.

پرده پشت دری پلیسه به دلیل مکانیزم خاص خود قابلیت نصب بر روی هر سطحی را دارد.

این پرده ها گزینه مناسبی برای نصب روی قاب پنجره، شیشه، داخل پنجره مثلثی شکل و یا حتی پنجره گرد می باشند.

پرده های پلیسه  از طریق مکانیزم دستی یا زنجیری قابلیت کنترل نور و دید را دارند.

پرده پلیسه یکی از شیک ترین عناصر دکوراتیو است به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارد.

هنگام خرید پرده های پلیسه به این نکته توجه کنید که رنگ و طرح آن را مناسب با کاربری فضا و چیدمان آن فضا استفاده کنید.

به طور مثال اگر برای اتاق کودک تهیه میکنید توجه به این نکته که به سلیقه کودک طرح و رنگ آن توجه کنید.

مجموعه آدلی آمود با استفاده از مرغوب ترین متریال اولیه، انواع پرده پلیسه را تولید و به فروش می رساند.

خدمات آدلی آمود:

شرکت آدلی آمود جهت سرعت بخشیدن به خدمت رسانی در محدوده تهران، بازدید و مشاوره رایگان ارائه می دهد.

کارشناسان ما جهت صرفه جویی در وقت و هزینه شما مشتریان عزیز، سمپل محصولات را در محل ارائه می دهند.

مشتریان عزیزی که از دیگر شهرهای ایران قصد خرید اینترنتی پرده پلیسه دارند، می توانند کد انتخابی پرده پشت دری را به همراه ابعاد و عکس پنجره یا درب به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنند.

برآورد قیمت در سریع ترین زمان ممکن انجام و پیش فاکتور صادر می شود.

آدلی آمود انواع پرده پلیسه با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

نصب پرده پشت دری توسط اکیپ نصاب حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می شود.

مجموعه آدلی آمود برای سهولت خرید همه هموطنان امکان ارسال بار به تمام شهرهای ایران را فراهم کرده است.

مجموعه ما برای آشنایی بیشتر شما در رابطه با قیمت پرده پلیسه و نحوه خرید اینترنتی پرده پشت دری راهنمای خرید پرده پشت دری را داخل سایت در اختیار شما قرار داده است.

*جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت سفارش و یا نحوه اندازه گیری  کلیک کنید*

**برای مشاوره، ثبت سفارش و تماس با شماره های دفتر کلیک کنید.**

رنگبندی پرده پلیسه پشت دری
سوالات متداول درباره پرده پلیسه پشت دری

پرده پشت دری یا پرده پلیسه یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون داخلی خانه­ های سنتی و ایرانی می باشد. این پرده­ ها بیشتر برای پنجره یا درب های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. شما با این پرده های پشت دری می توانید به زیبایی دکوراسیون منزل خود کمک کنید و عیوب درب و پنجره را بپوشانید. پرده پشت دری روی خود درب و چهارچوب پنجره نصب می شود به همین سبب هیچ گونه فضایی را اشغال نمی کند.

پرده پلیسه داخل قاب پنجره یا درب نصب می شود. برای اندازه گیری فقط قاب داخل شیشه را باید اندازه بگیرید.

البته به دلیل میلیمتری بودن ابعاد پرده پلیسه، بهتر است این ابعاد توسط نصاب اندازه گیری شود.

پرده های پلیسه بر روی پنجره های UPVC و پنجره های فلزی که قاب آن به اندازه ۳ الی ۴ متر عمق دارد قابل نصب است. 

پرده های پلیسه بر روی پنجره های ریل و پنجره های هلالی قابل نصب نیست.

متراژ پرده های پلیسه زیر ۱ متر، ۱ متر مربع محاسبه می شود.

حداکثر عرض پرده های پلیسه ۲۵۰ سانت و حداکثر ارتفاع آن ۲۰۰ سانت است.

حداقل عرض پرده های پلیسه ۱۰ سانتی متر است.

پرده های پلیسه دارای دو مکانیزم دستی و زنجیری است. 

در حالت زنجیری مانند پرده زبرا، توسط زنجیر کنار ریل باز و بسته می شود. در این حالت پایین پرده پلیسه آزاد است.

در حالت دستی قسمت پایین و بالای پرده به قاب پنجره وصل شده و به صورت دستی پرده باز و بسته می شود.

از پرده های پلیسه عموما در جاهایی استفاده می شود که درب و پنجره مدام باز و بسته می شود و نمیخواهید پرده برای باز و بسته شدن آن مزاحمت ایجاد کند.

معمولا در ادارت، مراکز تجاری، کارگاه ها، بالکن، پنجره آشپزخانه و جاهایی که فضای کافی برای ریل سایر پرده ها وجود ندارد از پرده پلیسه پشت دری استفاده می شود.

قیمت پرده های پلیسه به صورت مترمربعی محاسبه می شود.

طول در عرض در قیمت ضرب می شود.

مساحت زیر ۱ مترف ۱ مترمربع محاسبه می شود.

پرده های پلیسه بعد از جمع شدن به اندازه یک ریل جا می گیرند و به راحتی می توانید داخل یک سطل این نوع پرده را بشورید.

جنس پارچه های پرده پلیسه پلی استر دوبل (لانه زنبوری) است. 

ریل و قطعات پرده های پلیسه ۱۰۰% ترک و وارداتی هستند.

به دلیل تنظیمات نخ و وزنه بهتر است نصب این نوع پرده توسط نصاب صورت بگیرد.

اما مجموعه ما برای عزیزانی که دسترسی به نصاب ندارند یک فیلم آموزشی برای نصب این نوع پرده آماده کرده است.

تمامی سفارشات پرده پلیسه از کارگاه ارسال شده و هزینه حمل بع عهده مشتری می باشد.

شما عزیزان می توانید پرداخت تک مرحله ای یا دو مرحله ای داشته باشید.
پرداخت تک مرحله ای: تسویه فاکتور در ابتدای سفارش
پرداخت دومرحله ای: 
در شهر تهران اگر نصب پرده بر عهده نصاب مجموعه ما باشد، می توانید ۶۰ الی ۷۰ درصد مبلغ فاکتور را ابتدا و الباقی را در روز نصب تسویه کنید.
چنانچه ارسال بار به شهرستان باشد یا نصب پرده بر عهده مجموعه ما نباشد کا مبلغ فاکتور تا قبل از ارسال بار باید تسویه گردد. ۵۰% ابتدا و ۵۰% قبل از ارسال بار

– پرده پشت دری پلیسه دارای رنگبندی زیبا و متنوع است.

– طرح های زیبا و مدرن این نوع پرده ها باعث شده که یکی از پرطرفدارترین نوع پرده باشند.

– سهولت در نصب و کار کرد اسان با این مکانیزم سبب شده است که پرده های پلیسه مورد توجه عموم قرار گیرد.

– پرده های پلیسه قابلیت نصب بر روی هر درگاه درب یا پنجره را دارند.

– این نوع پرده ها امکان نصب بر روی پنجره هایی با اشکال مختلف را دارد.

اشتراک گذاری:

چطور میتوانم به شما کمک کنم؟ با ما در ارتباط باشید
Call Now Button