پوستر دیواری مدرن |قیمت پوستر دیواری|پوستر سه بعدی

آشنایی با پوستر دیواری مدرن

کاغذ های دو لایه که مخصوص دیوارهای گچی تولید می شوند را کاغذ دیواری می نامند. در حال حاضر نوعی کاغذ قابل شستشو با عرض بیشتر و کیفیت بالاتر، به نام پوستر دیواری به بازار آمده است. پس از کاغذ دیواری، پرطرف دار ترین و معروف ترین تکنیک تزئین دیوار، پوسترهای دیواری هستند. پوستر دیواری با توجه به تکنیک های پیشرفته چاپ و طرح های متنوع زیبایی که  دارد مورد توجه بیشتری قرار میگیرد . در ساختار برخی از رنگ ها از سرب استفاده شده است که مصرف آن برای کودکان مناسب نیست؛ ولی پوستر های دیواری از این لحاظ سلامت محور تر هستند .

یکی از مواردی که پوستر دیواری مدرن را به انتخاب مناسب تری نسبت به رنگ تبدیل می کند، تنوع بی نظیر  طرح های آن است. دنیای طرح و رنگ پوسترهای دیواری آنقدر گسترده و جذاب است که پاسخگوی هر فضایی و سلیقه ای می باشد. زمانی که پوشش نهایی دیوار رنگ باشد، شما قادر نخواهید بود از اجرای طرح های مختلف و دلخواه خود در فضا بهره مند شوید. در حالی که پوستر دیواری های وکتور با تنوع الگوهای مختلف خود می تواند به سادگی جهت ایجاد چنین منظوری مورد استفاده قرار گیرد.

مزایای استفاده از پوستر دیواری

استفاده از پوستر دیواری نسبت به دیگر انواع دیوارپوش‌ها مزایای زیادی دارد که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • اولین مزیت پوستر دیواری مدرن تنوع طرح این دیوارپوش‌ها است که می‌توانند نظر هر شخصی را به خود جلب کنند.
  • دومین مزیت مهم پوستر دیواری، ماندگاری بالای پوستر دیواری است. عموما پوسترهای دیواری طول عمر بسیار بالایی دارند. اگر پوستر دیواری مدرن در معرض نور مستقیم خورشید قرار نداشته باشد، تا چندین سال شکل اولیه خود را حفظ می‌کند.
  • قیمت مقرون به صرفه یکی از مهمترین مزایای پوستر دیواری مدرن نسبت به دیگر انواع دیوارپوش‌ها از جمله کناف، رنگ و … است.
  • عموما پوسترهای دیواری ثبات رنگ خوبی دارند و در طولانی مدت، تغییر رنگ خاصی ندارند.
  • یکی دیگر از خصوصیات پوستر دیواری مدرن قابلیت شستشوی این محصولات است که یک مزیت کلیدی به حساب می‌آید.
  • فرآیند نصب پوستر دیواری مدرن بسیار ساده و سریع است.

پوستر دیواری مدرن-آدلی آمود

بهترین انواع پوستر دیواری کدامند؟

پوستر دیواری یکی از دیوارپوش‌هایی است که دارای انواع مختلفی است. پوستر دیواری مدرن را از چند نظر می‌توان تقسیم بندی کرد که یکی از مهمترین آن‌ها، دسته بندی بر اساس طرح پوستر است. محبوب‌ترین طرح‌های پوستر دیواری مدرن عبارتند از:

  • پوستر دیواری چهره انسان یا پرتره
  • پوستر دیواری طبیعت و گل گیاه
  • پوستر اسپرت و ورزشی
  • پوستر دیواری مدرن نقاشی و طرح‌های هنری مانند نستعلیق
  • پوستر دیواری پتینه

در بین تمامی موارد ذکر شده، پوستر دیواری چهره بسیار محبوب است. امروزه اشخاص زیادی علاقه دارند تا یک طرح بزرگ و جذاب از چهره خودشان و یا روز خاصی مثل روز عروسی‌شان را بر دیوار خانه‌شان داشته باشند. از طرفی استفاده از پوستر دیواری اشخاص مشهور مثل فوتبالیست‌ها و بازیگران نیز رواج زیادی دارد. در نتیجه به صورت کلی استفاده از پوستر دیواری چهره بسیار رایج است.

لازم به ذکر است که پوستر دیواری مدرن را می‌توان از نظر شکل پوستر به دو دسته پوستر دیواری مدرن دو بعدی و سه بعدی تقسیم کرد. پوسترهای سه بعدی جذابیت خاصی به فضای اتاق یا سالن پذیرایی شما می‌بخشند و می‌توانند حس و حالی جدید به دکوراسیون شما اضافه کنند. با این وجود پوستر دیواری مدرن سه بعدی قیمت بالاتری نسبت به پوستر دیواری دو بعدی دارد. علاوه بر این، نصب پوسترهای سه بعدی قلق خاصی دارد که در هنگام نصب حتما باید رعایت شود.

در کنار این موضوعات، از نظر نوع کاغذ استفاده شده در فرآیند تولید هم پوسترهای دیواری متنوع هستند. بعضی از پوسترهای دیواری با کاغذهای قابل شستشو یا به اصطلاح کاغذهای روغنی و برخی با کاغذهای معمولی تولید می‌شوند. همانطور که مشخص است پوسترهای قابل شستشو را می‌توان با دستمال مرطوب تمیز کرد. در نتیجه هم از کیفیت بالاتر و هم از قیمت بیشتری نسبت به پوستر دیواری معمولی برخوردارند.

**زمان چاپ پوستر دیواری مدرن ۲۴ ساعت کاری است**

***برای اطلاع از قیمت پوستر دیواری مدرن کلیک کنید***

شما عزیزان می توانید جهت ثبت سفارش، طرح پوستر دیواری انتخابی را به همراه ابعاد دیوار به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنید.

**جهت مشاوره و ثبت سفارش کلیک کنید**

جهت اطلاع از نحوه سفارش و اندازه گیری ابعاد دیوار کلیک کنید

((ارسال ۴۸ ساعته پوستر دیواری به تمام شهر های ایران)) 

نکات مهم برای انتخاب پوستر دیواری مدرن

در هنگام انتخاب پوستر دیواری مدرن، یکسری نکات کلیدی وجود دارد که رعایت آن‌ها باعث می‌شود تا بعد از چندین سال همچنان از انتخاب خود راضی باشید.

اولین نکته کلیدی که در انتخاب پوستر دیواری مدرن باید مد نظر قرار گیرد، سبک و فضای دکوراسیون داخلی شما است. قبل از هر چیزی باید این نکته را در نظر بگیرید که پوستر دیواری مد نظرتان با سایر اجزای ساختمان همخوانی داشته باشد. معماران به این موضوع هارمونی اجزای ساختمان می‌گویند و عدم رعایت آن باعث می‌شود تا نتیجه نهایی دلچسب نباشد.

البته لازم به ذکر است که اتاق خواب کودکان، یک استثنا در طراحی دکوراسیون خانه به حساب می‌آید. می‌توانید پوستر دیواری مدرن مخصوص اتاق خواب کودکان را بدون در نظر گرفتن دیگر اجزای ساختمان انتخاب کنید.

دومین موضوع مهم، رنگ و طرح پوستر دیواری مدرن است. رنگ و طرح پوستر دیواری نباید با رنگ سایر اجزای ساختمان تداخل داشته باشد. لذا قبل از انتخاب رنگ پوستر، دیگر اجزای دکوراسیون را هم در نظر گرفته و سپس رنگ و طرح پوستر دیواری مدرن را انتخاب کنید.

سومین نکته مهم نوع پوستر دیواری مدرن است. پوستر دیواری دارای انواع مختلفی از جمله پوستر کومار، پوستر چسبی، پوستر سه بعدی و … است. هر کدام از این پوسترها دارای خصوصیات گوناگون و رنج قیمتی گسترده‌ای هستند. لذا قبل از خرید باید این موضوع را هم در نظر بگیرید.

در کنار این موارد، ابعاد پوستر دیواری مدرن هم یکی از دیگر نکاتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد. پوسترهای دیواری که در بازار موجود هستند از نظر ابعاد در دو دسته جای می‌گیرند. دسته اول پوسترهایی هستند که ابعاد آن‌ها مشخص است، به عنوان مثال پوسترهای ۱*۱ متر یا ۸۰*۸۰ سانتی متر. دسته دوم پوسترهایی هستند که ابعاد مشخصی ندارند و تولید کننده با توجه به نیاز مشتری، پوستر را در ابعاد متنوع تولید می‌کند.

پوستر دیواری مدرن-آدلی آمود

خرید پوستر دیواری مدرن

پوستر دیواری مدرن یکی از بهترین انواع دیوارپوش‌ها است که می‌تواند ظاهر جذابی به شکل ساختمان ببخشد. طرح‌های متنوع و جذاب، قیمت مناسب، اشکال دو بعدی و سه بعدی، ابعاد گوناگون و مزایایی از این دست سبب شده تا بازار خرید پوستر دیواری از رونق بالایی برخوردار باشد. همچنین نصب پوستر دیواری بسیار ساده است و در کمتر از چند ساعت می‌توان یک دیوار بزرگ را با این دیوارپوش‌ها پوشاند.

آدلی آمود یکی از مراکز اینترنتی عرضه کننده انواع مختلف دیوارپوش از جمله پوستر دیواری مدرن است. از طریق این فروشگاه می‌توانید برای خرید این محصولات اقدام کنید. همچنین از طریق شماره تلفن‌های موجود در سایت می‌توانید با متخصصین ما تماس گرفته و اطلاعات دقیق‌تری درباره پوستر دیواری مدرن به دست بیاورید.

سوالات متداول پوستر دیواری مدرن

استفاده از پوستر دیواری مدرن چه مزایایی دارد؟

  • اولین مزیت پوستر دیواری مدرن تنوع طرح این دیوارپوش‌ها است که می‌توانند نظر هر شخصی را به خود جلب کنند.
  • دومین مزیت مهم پوستر دیواری، ماندگاری بالای پوستر دیواری است. عموما پوسترهای دیواری طول عمر بسیار بالایی دارند. اگر پوستر دیواری مدرن در معرض نور مستقیم خورشید قرار نداشته باشد، تا چندین سال شکل اولیه خود را حفظ می‌کند.
  • قیمت مقرون به صرفه یکی از مهمترین مزایای پوستر دیواری مدرن نسبت به دیگر انواع دیوارپوش‌ها از جمله کناف، رنگ و … است.

بهترین انواع پوستر دیواری کدامند؟

پوستر دیواری مدرن را از چند نظر می‌توان تقسیم بندی کرد که یکی از مهمترین آن‌ها، دسته بندی بر اساس طرح پوستر است. محبوب‌ترین طرح‌های پوستر دیواری مدرن عبارتند از:

  • پوستر دیواری چهره انسان یا پرتره
  • پوستر دیواری طبیعت و گل گیاه
  • پوستر اسپرت و ورزشی
  • پوستر دیواری مدرن نقاشی و طرح‌های هنری مانند نستعلیق
  • پوستر دیواری پتینه

کیفیت چاپ انواع کاغذ پوستر دیواری

کاغذ سندی

کاغذ پاستل

کاغذ میکا

کاغذ نیو سندی

کاغذ براش

فیلم کیفیت چاپ کاغذ دیواری نیو فیبرو

فیلم معرفی چاپ نیو سندی

فیلم مراحل نصب پوستر دیواری

فیلم چاپ و فروش انواع پوستر دیواری

فیلم آموزش زیرسازی و نصب پوستر دیواری

فیلم مراحل نصب پوستر دیواری

انتخاب طرح پوستر دیواری

خدمات آدلی آمود: 

شرکت آدلی آمود جهت سرعت بخشیدن به خدمت رسانی و رفاه شما مشتریان گرامی در محدوده تهران، بازدید و مشاوره رایگان ارائه می دهد.

مشتریان عزیزی که از دیگر شهرهای ایران قصد خرید اینترنتی دارند، می توانند کد انتخابی پوستر دیواری مدرن را به همراه ابعاد دیوار به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنند.

برآورد قیمت در سریع ترین زمان ممکن انجام و پیش فاکتور صادر می شود.

آدلی آمود انواع پوستر دیواری قابل شستشو، ارزان قیمت و با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

کارشناسان و طراحان ما به شما در انتخاب بهترین طرح با توجه به سلیقه، مورد مصرفی، فضای اجرایی کار و بودجه کمک می کنند تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نصب توسط اکیپ نصاب حرفه ای و مجرب، در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می شود.

آدلی آمود نماینده پخش و فروش مستقیم پوسترهای دیواری آماده ارائه سمپل به همکاران محترم در تهران و سایر نقاط کشور می باشد.

مجموعه ما برای آشنایی بیشتر شما در رابطه با قیمت پوستر دیواری مدرن و نحوه خرید پوستر راهنمای خرید پوستر دیواری مدرن را داخل سایت در اختیار شما قرار داده است.

*جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت سفارش و یا اندازه گیری ابعاد دیواری کلیک کنید*

**برای مشاوره، ثبت سفارش و تماس با شماره های دفتر کلیک کنید.**

آشنایی با پوستر دیواری مدرن

کاغذ های دو لایه که مخصوص دیوارهای گچی تولید می شوند را کاغذ دیواری می نامند. در حال حاضر نوعی کاغذ قابل شستشو با عرض بیشتر و کیفیت بالاتر، به نام پوستر دیواری به بازار آمده است. پس از کاغذ دیواری، پرطرف دار ترین و معروف ترین تکنیک تزئین دیوار، پوسترهای دیواری هستند. پوستر دیواری با توجه به تکنیک های پیشرفته چاپ و طرح های متنوع زیبایی که  دارد مورد توجه بیشتری قرار میگیرد . در ساختار برخی از رنگ ها از سرب استفاده شده است که مصرف آن برای کودکان مناسب نیست؛ ولی پوستر های دیواری از این لحاظ سلامت محور تر هستند .یکی از مواردی که پوستر دیواری مدرن را به انتخاب مناسب تری نسبت به رنگ تبدیل می کند، تنوع بی نظیر  طرح های آن است. دنیای طرح و رنگ پوسترهای دیواری آنقدر گسترده و جذاب است که پاسخگوی هر فضایی و سلیقه ای می باشد. زمانی که پوشش نهایی دیوار رنگ باشد، شما قادر نخواهید بود از اجرای طرح های مختلف و دلخواه خود در فضا بهره مند شوید. در حالی که پوستر دیواری های وکتور با تنوع الگوهای مختلف خود می تواند به سادگی جهت ایجاد چنین منظوری مورد استفاده قرار گیرد.

مزایای استفاده از پوستر دیواری

استفاده از پوستر دیواری نسبت به دیگر انواع دیوارپوش‌ها مزایای زیادی دارد که مهمترین آن‌ها عبارتند از:
  • اولین مزیت پوستر دیواری مدرن تنوع طرح این دیوارپوش‌ها است که می‌توانند نظر هر شخصی را به خود جلب کنند.
  • دومین مزیت مهم پوستر دیواری، ماندگاری بالای پوستر دیواری است. عموما پوسترهای دیواری طول عمر بسیار بالایی دارند. اگر پوستر دیواری مدرن در معرض نور مستقیم خورشید قرار نداشته باشد، تا چندین سال شکل اولیه خود را حفظ می‌کند.
  • قیمت مقرون به صرفه یکی از مهمترین مزایای پوستر دیواری مدرن نسبت به دیگر انواع دیوارپوش‌ها از جمله کناف، رنگ و … است.
  • عموما پوسترهای دیواری ثبات رنگ خوبی دارند و در طولانی مدت، تغییر رنگ خاصی ندارند.
  • یکی دیگر از خصوصیات پوستر دیواری مدرن قابلیت شستشوی این محصولات است که یک مزیت کلیدی به حساب می‌آید.
  • فرآیند نصب پوستر دیواری مدرن بسیار ساده و سریع است.
پوستر دیواری مدرن-آدلی آمود

بهترین انواع پوستر دیواری کدامند؟

پوستر دیواری یکی از دیوارپوش‌هایی است که دارای انواع مختلفی است. پوستر دیواری مدرن را از چند نظر می‌توان تقسیم بندی کرد که یکی از مهمترین آن‌ها، دسته بندی بر اساس طرح پوستر است. محبوب‌ترین طرح‌های پوستر دیواری مدرن عبارتند از:
  • پوستر دیواری چهره انسان یا پرتره
  • پوستر دیواری طبیعت و گل گیاه
  • پوستر اسپرت و ورزشی
  • پوستر دیواری مدرن نقاشی و طرح‌های هنری مانند نستعلیق
  • پوستر دیواری پتینه
در بین تمامی موارد ذکر شده، پوستر دیواری چهره بسیار محبوب است. امروزه اشخاص زیادی علاقه دارند تا یک طرح بزرگ و جذاب از چهره خودشان و یا روز خاصی مثل روز عروسی‌شان را بر دیوار خانه‌شان داشته باشند. از طرفی استفاده از پوستر دیواری اشخاص مشهور مثل فوتبالیست‌ها و بازیگران نیز رواج زیادی دارد. در نتیجه به صورت کلی استفاده از پوستر دیواری چهره بسیار رایج است.لازم به ذکر است که پوستر دیواری مدرن را می‌توان از نظر شکل پوستر به دو دسته پوستر دیواری مدرن دو بعدی و سه بعدی تقسیم کرد. پوسترهای سه بعدی جذابیت خاصی به فضای اتاق یا سالن پذیرایی شما می‌بخشند و می‌توانند حس و حالی جدید به دکوراسیون شما اضافه کنند. با این وجود پوستر دیواری مدرن سه بعدی قیمت بالاتری نسبت به پوستر دیواری دو بعدی دارد. علاوه بر این، نصب پوسترهای سه بعدی قلق خاصی دارد که در هنگام نصب حتما باید رعایت شود.در کنار این موضوعات، از نظر نوع کاغذ استفاده شده در فرآیند تولید هم پوسترهای دیواری متنوع هستند. بعضی از پوسترهای دیواری با کاغذهای قابل شستشو یا به اصطلاح کاغذهای روغنی و برخی با کاغذهای معمولی تولید می‌شوند. همانطور که مشخص است پوسترهای قابل شستشو را می‌توان با دستمال مرطوب تمیز کرد. در نتیجه هم از کیفیت بالاتر و هم از قیمت بیشتری نسبت به پوستر دیواری معمولی برخوردارند.

**زمان چاپ پوستر دیواری مدرن ۲۴ ساعت کاری است**

***برای اطلاع از قیمت پوستر دیواری مدرن کلیک کنید***

شما عزیزان می توانید جهت ثبت سفارش، طرح پوستر دیواری انتخابی را به همراه ابعاد دیوار به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنید.

**جهت مشاوره و ثبت سفارش کلیک کنید**

جهت اطلاع از نحوه سفارش و اندازه گیری ابعاد دیوار کلیک کنید

((ارسال ۴۸ ساعته پوستر دیواری به تمام شهر های ایران)) 

نکات مهم برای انتخاب پوستر دیواری مدرن

در هنگام انتخاب پوستر دیواری مدرن، یکسری نکات کلیدی وجود دارد که رعایت آن‌ها باعث می‌شود تا بعد از چندین سال همچنان از انتخاب خود راضی باشید.اولین نکته کلیدی که در انتخاب پوستر دیواری مدرن باید مد نظر قرار گیرد، سبک و فضای دکوراسیون داخلی شما است. قبل از هر چیزی باید این نکته را در نظر بگیرید که پوستر دیواری مد نظرتان با سایر اجزای ساختمان همخوانی داشته باشد. معماران به این موضوع هارمونی اجزای ساختمان می‌گویند و عدم رعایت آن باعث می‌شود تا نتیجه نهایی دلچسب نباشد.البته لازم به ذکر است که اتاق خواب کودکان، یک استثنا در طراحی دکوراسیون خانه به حساب می‌آید. می‌توانید پوستر دیواری مدرن مخصوص اتاق خواب کودکان را بدون در نظر گرفتن دیگر اجزای ساختمان انتخاب کنید.دومین موضوع مهم، رنگ و طرح پوستر دیواری مدرن است. رنگ و طرح پوستر دیواری نباید با رنگ سایر اجزای ساختمان تداخل داشته باشد. لذا قبل از انتخاب رنگ پوستر، دیگر اجزای دکوراسیون را هم در نظر گرفته و سپس رنگ و طرح پوستر دیواری مدرن را انتخاب کنید.سومین نکته مهم نوع پوستر دیواری مدرن است. پوستر دیواری دارای انواع مختلفی از جمله پوستر کومار، پوستر چسبی، پوستر سه بعدی و … است. هر کدام از این پوسترها دارای خصوصیات گوناگون و رنج قیمتی گسترده‌ای هستند. لذا قبل از خرید باید این موضوع را هم در نظر بگیرید.در کنار این موارد، ابعاد پوستر دیواری مدرن هم یکی از دیگر نکاتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد. پوسترهای دیواری که در بازار موجود هستند از نظر ابعاد در دو دسته جای می‌گیرند. دسته اول پوسترهایی هستند که ابعاد آن‌ها مشخص است، به عنوان مثال پوسترهای ۱*۱ متر یا ۸۰*۸۰ سانتی متر. دسته دوم پوسترهایی هستند که ابعاد مشخصی ندارند و تولید کننده با توجه به نیاز مشتری، پوستر را در ابعاد متنوع تولید می‌کند.
پوستر دیواری مدرن-آدلی آمود

خرید پوستر دیواری مدرن

پوستر دیواری مدرن یکی از بهترین انواع دیوارپوش‌ها است که می‌تواند ظاهر جذابی به شکل ساختمان ببخشد. طرح‌های متنوع و جذاب، قیمت مناسب، اشکال دو بعدی و سه بعدی، ابعاد گوناگون و مزایایی از این دست سبب شده تا بازار خرید پوستر دیواری از رونق بالایی برخوردار باشد. همچنین نصب پوستر دیواری بسیار ساده است و در کمتر از چند ساعت می‌توان یک دیوار بزرگ را با این دیوارپوش‌ها پوشاند.آدلی آمود یکی از مراکز اینترنتی عرضه کننده انواع مختلف دیوارپوش از جمله پوستر دیواری مدرن است. از طریق این فروشگاه می‌توانید برای خرید این محصولات اقدام کنید. همچنین از طریق شماره تلفن‌های موجود در سایت می‌توانید با متخصصین ما تماس گرفته و اطلاعات دقیق‌تری درباره پوستر دیواری مدرن به دست بیاورید.

خدمات آدلی آمود: 

شرکت آدلی آمود جهت سرعت بخشیدن به خدمت رسانی و رفاه شما مشتریان گرامی در محدوده تهران، بازدید و مشاوره رایگان ارائه می دهد.

مشتریان عزیزی که از دیگر شهرهای ایران قصد خرید اینترنتی دارند، می توانند کد انتخابی پوستر دیواری مدرن را به همراه ابعاد دیوار به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنند.

برآورد قیمت در سریع ترین زمان ممکن انجام و پیش فاکتور صادر می شود.

آدلی آمود انواع پوستر دیواری قابل شستشو، ارزان قیمت و با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

کارشناسان و طراحان ما به شما در انتخاب بهترین طرح با توجه به سلیقه، مورد مصرفی، فضای اجرایی کار و بودجه کمک می کنند تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نصب توسط اکیپ نصاب حرفه ای و مجرب، در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می شود.

آدلی آمود نماینده پخش و فروش مستقیم پوسترهای دیواری آماده ارائه سمپل به همکاران محترم در تهران و سایر نقاط کشور می باشد.

مجموعه ما برای آشنایی بیشتر شما در رابطه با قیمت پوستر دیواری مدرن و نحوه خرید پوستر راهنمای خرید پوستر دیواری مدرن را داخل سایت در اختیار شما قرار داده است.

*جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت سفارش و یا اندازه گیری ابعاد دیواری کلیک کنید*

**برای مشاوره، ثبت سفارش و تماس با شماره های دفتر کلیک کنید.**

انتخاب طرح پوستر دیواری
سوالات متداول درباره پوستر دیواری
  • اولین مزیت پوستر دیواری مدرن تنوع طرح این دیوارپوش‌ها است که می‌توانند نظر هر شخصی را به خود جلب کنند.
  • دومین مزیت مهم پوستر دیواری، ماندگاری بالای پوستر دیواری است. عموما پوسترهای دیواری طول عمر بسیار بالایی دارند. اگر پوستر دیواری مدرن در معرض نور مستقیم خورشید قرار نداشته باشد، تا چندین سال شکل اولیه خود را حفظ می‌کند.
  • قیمت مقرون به صرفه یکی از مهمترین مزایای پوستر دیواری مدرن نسبت به دیگر انواع دیوارپوش‌ها از جمله کناف، رنگ و … است.
پوستر دیواری مدرن را از چند نظر می‌توان تقسیم بندی کرد که یکی از مهمترین آن‌ها، دسته بندی بر اساس طرح پوستر است. محبوب‌ترین طرح‌های پوستر دیواری مدرن عبارتند از:
  • پوستر دیواری چهره انسان یا پرتره
  • پوستر دیواری طبیعت و گل گیاه
  • پوستر اسپرت و ورزشی
  • پوستر دیواری مدرن نقاشی و طرح‌های هنری مانند نستعلیق
  • پوستر دیواری پتینه

شما عزیزان می توانید نحوه اندازه گیری پوستر دیواری را در فیلم زیر مشاهده کنید

پوستر دیواری در هر ابعادی قابل تولید است. در پوسترهای معمولی شما هیچ محدودیتی در ابعاد ندارید. ولی در پوستر های یک تکه حداکثر ارتفاع پوستر ۳ متر است.

در پوستر های دیواری متراژ کمتر از ۳ مترمربع، ۳ مترمربع محاسبه می شود.

کاغذ دیواری ها طرح های ثابت و تکرار شونده دارند ولی پوستر دیواری عموما دارای یک طرح و تصویر کلی و سفارشی هستند.
کاغذ دیواری ابعاد مشخصی به صورت رول های ۵-۷-۱۰ و ۱۵ متری دارد ولی پوستر دیواری با ابعاد سفارشی چاپ می شود.
هزینه نصب کاغذ دیواری به صورت رولی است ولی هزینه نصب پوستر دیواری برای پوستر تکی به صورت چکی و برای بیشتر از یک پوستر به صورت مترمربعی می باشد.

نصب پوستر دیواری مانند کاغذ دیواری با چسب کاغذ است با این تفاوت که پوستر دیواری حتما باید توسط نصاب حرفه ای و متخصص نصب شود. در غیر این صورت درزهای کار مشخص شده و کار تمام شده به صورت تصویر یکپارجه دیده نمی شود.

بله در مجموعه ما پوستر یک تکه هم چاپ می شود.
عموما پوسترهای دیواری به صورت لت به لت تولید می شوند و یک تکه نیستند. البته بعد از نصب تمام پوسترها به صورت یک تکه و بدون درز دیده می شوند.
درصورتی که بخواهید پوستر شما یک تکه باشد حتما در موقع سفارش بر بک تکه بودن پوستر تاکید کنید و چک کنید که در فاکتور دریافتی شما حتما کلمه پوستر یک تکه قید شده باشد.

شما می توانید طرح مد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا درصورت امکان طرح براتون چاپ بشه.
از طرفی علاوه بر سایت آدلی آمود از دوسایت زیر هم میتونید طرح انتخاب کنید. ۹۹% طرح های موجود در سایت های زیر قابل خریداری و چاپ هستند.
https://www.shutterstock.com/
https://posterjoo.com/fa/

هرگونه تصویر شخصی یا فایل لوگو و آرم شرکت به شرط اینکه با رزولوشن و کیفیت بالا باشند، بر روی پوستر دیواری قابل چاپ هستند.

زمان چاپ پوسترهای دیواری معمولی ۲ الی ۳ روز می باشد.
زمان چاپ پوسترهای بلک لایت ۵ الی ۷ روز می باشد.

با ارسال مشخصات زیر از طریق واتساپ، تلگرام و یا روبیکا، پیش فاکتور براتون صادر میشه. بعد از پرداخت وجه و ارسال فیش واریزی سفارش شما میره برای تولید و پس از آماده شدن به آدرس شما ارسال میشه.
۱- عکس طرح انتخابی به همراه ابعاد دیوار (عرض و ارتفاع)
۲-نوع کاغذ چاپ پوستر دیواری
۳-نام و نام خانوادگی شخص  و یا نام شرکت یا ارگانی که فاکتور باید به نامش صادر بشه
۴-آدرس ارسال سفارش به همراه شماره تماس جهت هماهنگی ارسال

اشتراک گذاری:

چطور میتوانم به شما کمک کنم؟ با ما در ارتباط باشید
Call Now Button