پرده تصویری|قیمت پرده تصویری|پرده چاپی

معرفی پرده تصویری

پرده تصویری یکی از زیباترین و محبوب ترین پرده هایی به شمار می­رود که می توان آن را در مکان­های مختلف استفاده کرد. زیرا شما می توانید هر طرح و تصویر دلخواهی را روی این پرده ها چاپ کنید. تنوع رنگ، طرح و مدل در این پرده ها بسیار زیاد است. به همین سبب افراد با سلیقه های متفاوت می توانند این پرده ها را برای مکان مورد نظر خود انتخاب کنند.

یکی از دغدغه های همیشگی خانم ها خرید وسایل ضروری منزل مانند پرده می باشد. پرده به دلیل قرارگیری در پذیرایی در دید همگان می باشد به همین سبب باید توجه ویژه ای به آن داشت.  پرده باید به گونه ای انتخاب شود که علاوه بر زیبایی، هماهنگی کافی با دکوراسیون منزل داشته باشد. یکی از بهترین این پرده ها، پرده تصویری و کرکره تصویری می باشد.

ویژگی پرده تصویری

پرده تصویری ویژگی های منحصر به فردی دارد که باعث شده است افراد تمایل زیادی به خرید آن داشته باشند. از مهم ترین ویژگی های پرده تصویری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از مهم ترین ویژگی های این پرده ها، تنوع در طرح و رنگ آن می باشد. شما در زمان خرید، می توانید تصویر و منظره ی دلخواه خود را با توجه به فضای مورد نظر انتخاب کنید. به طور مثال اگر پرده را برای اتاق کودک می خواهید، می توانید از تصاویر کارتونی و شاد برای پرده استفاده کنید.
  • پرده های تصویری از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به راحتی پاره نمی شوند. علاوه بر آن این پرده ها ۱۰۰ درصد قابل شست و شو هستند و می توان آن را به راحتی تمیز کرد. بدون اینکه به طرح مورد نظر آسیبی وارد شود.
  • یکی دیگر از ویژگی های مهم پرده تصویری، نصب آن ها در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه می باشد.
  • پرده های تصویری مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و رطوبت دارند. در نتیجه می توانید با خیالی آسوده از این پرده ها در هر مکان و موقعیتی استفاده کنید.

انواع پرده تصویری

زمانی که برای خرید پرده های تصویری به بازار و فروشگاه های اینترنتی سر می زنید، انواع مختلفی از آن را مشاهده خواهید کرد. هر کدام از این پرده ها ویژگی های منحصر به فردی را دارا می باشند که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد. از محبوب ترین انواع پرده تصویری باید به موارد زیر اشاره کرد.

پرده لوردراپه تصویری

یکی از محبوب ترین پرده های تصویری، پرده لوردراپه می باشد. این پرده از نمونه پرده های عمودی تصویری می باشد که از چند تیغه ی پهن و محکم در کنار یکدیگر به وجود آمده است. این تیغه ها بیشتر از جنس سولیت یا پی وی سی هستند که به وسیله ی یک ریل آلومینیومی در کنار هم قرار گرفته اند. هر کدام از این تیغه ها حدود ۱۳ سانتی متر می باشند.

از مهم ترین مزایای پرده تصویری لوردراپه می توان به عمر طولانی، مقاومت بالا، قیمت مناسب، نصب آسان، تنوع در طرح و …. اشاره کرد. وجود این مزایا باعث شده است که افراد زیادی برای مکان های مختلف از این پرده ها استفاده کنند. افراد می توانند با حرکت پرده به سمت راست و چپ، از نور مورد نیاز خود استفاده کنند.

پرده بامبو تصویری

یکی دیگر از پرده های تصویری جذاب و محبوب در بین افراد، پرده بامبو تصویری می باشد. این پرده های تصویری از جنس حصیر می باشند و تصاویر زیبایی روی آن ها چاپ می شود. پرده های حصیری در گذشته نیز مورد استفاده قرار می گرفت اما به دلیل ظاهر نا مناسبی که داشت، به سرعت جایگاه خود را از دست داد. اما به مرور زمان تصاویری بر روی این حصیر ها چاپ شد که باعث شد محبوبیت زیادی بین افراد پیدا کند.

پرده تصویری بامبو همانطور که از نامش مشخص است، از نی بامبو ساخته می شود و می توان طرح ها و تصاویر متفاوتی را روی آن چاپ کرد. به همین سبب می توان از این پرده ها در مکان های مختلف استفاده کرد.

یکی از ویژگیهای منحصر به فرد پرده تصویری بامبو، عایق بودن آن در برابر هوای گرم و سرد می باشد. در واقع با استفاده از این پرده ها می توانید هوای مکان مورد نظر خود را همیشه معتدل نگه دارید. در واقع پرده بامبو از ورود هوای سرد در زمستان و هوای گرم در تابستان جلوگیری می کند. در نتیجه شما هزینه ی کمتری صرف انرژی خواهید کرد.

پرده زبرا تصویری

پرده زبرا تصویری یکی دیگر از انواع پرده تصویری می باشد که در بین افراد محبوبیت زیادی دارد. این پرده های زبرا از چندین لایه ی موازی و افقی پارچه ای و توری تشکیل شده اند. این لایه ها به صورت افقی طراحی شده اند و شما می توانید آن را از پایین جمع کنید. وجود لایه های توری باعث می شود که نور در زمان مورد نیاز از آن عبور کرده و فضا را روشن کند.

اگر شما بخواهید از نور طبیعی خورشید استفاده کنید باید لایه های پارچه ای و توری در کنار یکدیگر قرار داشته باشند تا نور بتواند به فضا برسد. اما اگر بخواهید عبور نور به داخل را مسدود کنید، باید طناب زبرا را بکشید تا قسمت های پارچه ای روی قسمت های توری را بگیرند. در این صورت نوری به فضا نخواهد تابید.

از مهم ترین مزایای پرده زبرا تصویری می توان به تنوع بالای جنس، تنوع بالای طرح، نصب آسان، کاربردی بودن، قابلیت شست و شو، جلوگیری از اتلاف انرژی، ماندگاری بالا، قیمت مناسب و …. اشاره کرد. تمام این مزایا باعث شده است که افراد زیادی از این پرده تصویری برای منزل و مکان های اداری خود استفاده کنند.

 

پرده ریسه و شرشره تصویری

یکی از خاص ترین پرده های تصویری، پرده ریسه و شرشره می باشد. این پرده ها جزء پرده های تزئینی به شمار می روند و با نصب آن ها می توانید جلوه ی خاصی به دکوراسیون منزل و مغازه خود بدهید. این پرده های ریسه ای و شرشره ای، از برش های یک سانتی متری و عمودی در کنار یکدیگر تشکیل شده اند. زیاد بودن و کوچک بودن برش ها باعث زیبایی دو چندان آن ها شده است. روی این پرده ها می توان تصاویر دلخواه خود را متناسب با مکان مورد نظر چاپ کرد.

از مهم ترین مزایای پرده تصویری ریسه ای می توان به ظرافت پرده، چاپ تصویر دلخواه، تنوع در ابعاد پرده، قابل شست و شو بودن، چاپ دو رو، قیمت مناسب و …. اشاره کرد. بهترین مکان ها برای استفاده ی پرده ی ریسه ای و شرشره ای، درب ورودی بوتیک ها، مغازه ها، راهرو های منزل، درب ورودی خانه و … می باشند.

دیگر مدل های پرده تصویری

مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، جزء پرده های تصویری پرطرفدار و محبوب می باشند که افراد زیادی از آن ها استفاده می کنند. پرده های تصویری انواع دیگری نیز دارند. پرده های شید رول تصویری، پرده های کرکره فلزی تصویری و …. از دیگر انواع پرده تصویری می باشند که برخی از افراد از آن ها نیز استفاده می کنند.

توجه داشته باشید که تمام انواع پرده های تصویری کیفیت بسیار بالایی دارند و شما می توانید برای هر مکان دلخواهی از آن ها استفاده کنید. پرده تصویری یکی از پرده های تزئینی می باشد که می توان روی آن هر مدل و طرحی را چاپ کرد. برای مشاهده نمونه پرده های پانچی کلیک کنید.

مجموعه آدلی آمود با استفاده از مرغوب ترین متریال اولیه، انواع پرده تصویری را تولید و به فروش می رساند.

**فروش انواع پرده چاپی با مناسب ترین فیمت و بهترین کیفیت به صورت مستقیم و بی واسطه از کارگاه**

**زمان تولید پرده تصویری  ۷ تا ۱۰ روز کاری است**

متراژ کمتر از ۱/۵ مترمربع، ۱/۵ مترمربع محاسبه می شود.

مساحت پرده های چاپی شیدرول کمتر از ۲ متر، ۲ مترمربع محاسبه می شود.

در پرده های چاپی لوردراپه ارتفاع کمتر از ۲ متر، ۲ متر محاسبه می شود.

کلیه محصولات به صورت کامل (ریل، تراک، زنجیر، پایه سقفی و دیواری) تحویل مشتریان عزیز می گردد.

کلیه پرده های چاپی با موتور برقی قابل ارائه می باشد.

در سفارشات از روی عکس به دلیل تفاوت کیفیت انواع مانیتور یا ال سی دی تا ۱۰% اختلاف رنگ اجتناب ناپذیر است.

شما عزیزان می توانید جهت خرید اینترنتی پرده تصویری ، طرح و کد پرده  انتخابی را به همراه ابعاد پنجره به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنید.

((امکان ارسال کلیه پرده ها به تمام شهر های ایران وجود دارد)) 

جهت اطلاع از نحوه سفارش و اندازه گیری ابعاد دیوار کلیک کنید

دکوراسیون داخلی آدلی آمود این نوع پرده را مطابق سلیقه شما مشتریان گرامی چاپ می کند. شما عزیزان می توانید تصاویر اختصاصی (طرح لوگو، آرم شرکت، عکس پرتره و …) خود را با کیفیت مناسب جهت چاپ روی پرده به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنید.
و یا برای مشاوره و راهنمایی با ما تماس بگیرید.

تفاوت پرده تصویری دو رو و یک رو

یکی از نکات جذاب در مورد پرده تصویری، استفاده از دو طرح در دو طرف پرده می باشد. در واقع شما می توانید در هر دو طرف پرده، طرح خاصی را چاپ کنید. به این پرده ها، پرده های دو رو گفته می شود.

پرده های دو رو تفاوت های زیادی با پرده های یک رو دارند. از مهم ترین این تفاوت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از تفاوت های مهم این پرده ها، تعداد تصویر چاپ شده روی آن ها می باشد. پرده های یک رو، تنها یک تصویر چاپ شده دارند. اما پرده های دو رو، دو تصویر چاپ شده در هر طرف خود دارا می باشند.
  • پرده های دو رو از بیرون خانه نیز زیبایی خود را نشان می دهند زیرا تصویری روی آن ها چاپ شده است. اما پرده های یک رو، منظره ی خاصی از بیرون ندارند.
  • یکی دیگر از تفاوت های این دو پرده در زمان تا کردن و جمع کردن دیده می شود. زمانی که شما پرده های دو رو را جمع می کنید، جلوه ی ویژه ای به دکوراسیون خود می بخشید.

راهنمای انتخاب پرده تصویری مناسب با فضای مورد نظر

همانطور که در بخش های قبل بیان کردیم، یکی از ویژگی های منحصر به فرد پرده تصویری، چاپ دلخواه تصویر روی آن می باشد. در واقع شما می توانید طرح پرده را با توجه به فضای مورد نظر خود انتخاب کنید. به طور مثال اگر پرده را برای مکان های تجاری و خاص در نظر دارید، می توانید تصاویر متناسب با آن را روی پرده چاپ کنید. لوگو شرکت، منظره های تاریخی، محصولات کارخانه و … از بهترین طرح هایی است که می توان روی پرده تصویری حک کرد.

خدمات آدلی آمود:

شرکت آدلی آمود جهت سرعت بخشیدن به خدمت رسانی در محدوده تهران، بازدید و مشاوره رایگان ارائه می دهد.

کارشناسان ما جهت صرفه جویی در وقت و هزینه شما مشتریان عزیز، سمپل محصولات را در محل ارائه می دهند.

مشتریان عزیزی که از دیگر شهرهای ایران قصد خرید اینترنتی پرده تصویری دارند، می توانند کد انتخابی پرده چاپی را به همراه ابعاد و عکس پنجره یا درب به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنند.

برآورد قیمت در سریع ترین زمان ممکن انجام و پیش فاکتور صادر می شود.

آدلی آمود انواع پرده چاپی با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

نصب پرده تصویری توسط اکیپ نصاب حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می شود.

مجموعه آدلی آمود برای سهولت خرید همه هموطنان امکان ارسال بار به تمام شهرهای ایران را فراهم کرده است.

مجموعه ما برای آشنایی بیشتر شما در رابطه با قیمت انواع پرده تصویری و نحوه خرید اینترنتی پرده تصویری راهنمای خرید پرده چاپی را داخل سایت در اختیار شما قرار داده است.

*جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت سفارش و یا نحوه اندازه گیری  کلیک کنید*

**برای مشاوره، ثبت سفارش و تماس با شماره های دفتر کلیک کنید.**

پرده تصویری پاناروما دو مکانیزم

پرده تصویری زبرا سه بعدی

پرده تصویری پاناروما دو مکانیزم

آموزش کامل نصب پرده پلیسه

آموزش شستشوی پرده زبرا

پرده لوردراپه چاپی

پرده تصویری و پرده چاپی

پرده تصویری از جدیدترین انواع پرده میباشد که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

به دلیل تنوع طرح در چاپ پرده های تصویری این نوع پرده بیشترین همخوانی را با دکورسیون داخلی منازل و ادارات دارد.

چاپ پرده های تصویری روی جنس پارچه ای، پاناروما، شید رول، سئولیت و لوردراپه امکان پذیر است .

جذابیت و گیرایی طرح های قابل چاپ به حدی است که به راحتی توانسته به یکی از انواع پرده های پرطرفدار جهت استفاده در پرده اتاق خواب یا پرده پذیرایی و ادارات تبدیل شود .

از جدیدترین نوع پرده تصویری می توان پرده پانچی را نام برد که گزینه بسیار مناسبی برای پرده اتاق خواب و پذیرایی است.

چاپ تصاویر اختصاصی این امکان را به شما میدهد که از این نوع کار به عنوان پرده اتاق خواب استفاده کنید.
با انتخاب طرح های مدرن و سه بعدی از این محصول به عنوان پرده پذیرایی هم می توانید استفاده کنید.

در این پرده تصویری امکان چاپ یک تصویر را بر روی چندین پرده داریم به صورتی که وقتی به پرده ها نگاه میکنید تصویری یک پارچه مشاهده کنید.

تصاویر قابل چاپ بر روی پرده تصویری

سوالات متداول پرده تصویری

پرده تصویری چه ویژگی هایی دارد؟

  • یکی از مهم ترین ویژگی های این پرده ها، تنوع در طرح و رنگ آن می باشد. شما در زمان خرید، می توانید تصویر و منظره ی دلخواه خود را با توجه به فضای مورد نظر انتخاب کنید. به طور مثال اگر پرده را برای اتاق کودک می خواهید، می توانید از تصاویر کارتونی و شاد برای پرده استفاده کنید.
  • پرده های تصویری از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به راحتی پاره نمی شوند. علاوه بر آن این پرده ها ۱۰۰ درصد قابل شست و شو هستند و می توان آن را به راحتی تمیز کرد. بدون اینکه به طرح مورد نظر آسیبی وارد شود.
  • یکی دیگر از ویژگی های مهم پرده تصویری، نصب آن ها در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه می باشد.
  • پرده های تصویری مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و رطوبت دارند. در نتیجه می توانید با خیالی آسوده از این پرده ها در هر مکان و موقعیتی استفاده کنید.

پرده تصویری دو رو و یک رو چه تفاوتی دارند؟

  • یکی از تفاوت های مهم این پرده ها، تعداد تصویر چاپ شده روی آن ها می باشد. پرده های یک رو، تنها یک تصویر چاپ شده دارند. اما پرده های دو رو، دو تصویر چاپ شده در هر طرف خود دارا می باشند.
  • پرده های دو رو از بیرون خانه نیز زیبایی خود را نشان می دهند زیرا تصویری روی آن ها چاپ شده است. اما پرده های یک رو، منظره ی خاصی از بیرون ندارند.
  • یکی دیگر از تفاوت های این دو پرده در زمان تا کردن و جمع کردن دیده می شود. زمانی که شما پرده های دو رو را جمع می کنید، جلوه ی ویژه ای به دکوراسیون خود می بخشید.

پرده تصویری|قیمت پرده تصویری|پرده چاپی

  • خانه
  • Portfolio
  • پرده تصویری|قیمت پرده تصویری|پرده چاپی

معرفی پرده تصویری

پرده تصویری یکی از زیباترین و محبوب ترین پرده هایی به شمار می­رود که می توان آن را در مکان­های مختلف استفاده کرد. زیرا شما می توانید هر طرح و تصویر دلخواهی را روی این پرده ها چاپ کنید. تنوع رنگ، طرح و مدل در این پرده ها بسیار زیاد است. به همین سبب افراد با سلیقه های متفاوت می توانند این پرده ها را برای مکان مورد نظر خود انتخاب کنند.

یکی از دغدغه های همیشگی خانم ها خرید وسایل ضروری منزل مانند پرده می باشد. پرده به دلیل قرارگیری در پذیرایی در دید همگان می باشد به همین سبب باید توجه ویژه ای به آن داشت.  پرده باید به گونه ای انتخاب شود که علاوه بر زیبایی، هماهنگی کافی با دکوراسیون منزل داشته باشد. یکی از بهترین این پرده ها، پرده تصویری و کرکره تصویری می باشد.

ویژگی پرده تصویری

پرده تصویری ویژگی های منحصر به فردی دارد که باعث شده است افراد تمایل زیادی به خرید آن داشته باشند. از مهم ترین ویژگی های پرده تصویری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از مهم ترین ویژگی های این پرده ها، تنوع در طرح و رنگ آن می باشد. شما در زمان خرید، می توانید تصویر و منظره ی دلخواه خود را با توجه به فضای مورد نظر انتخاب کنید. به طور مثال اگر پرده را برای اتاق کودک می خواهید، می توانید از تصاویر کارتونی و شاد برای پرده استفاده کنید.
  • پرده های تصویری از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به راحتی پاره نمی شوند. علاوه بر آن این پرده ها ۱۰۰ درصد قابل شست و شو هستند و می توان آن را به راحتی تمیز کرد. بدون اینکه به طرح مورد نظر آسیبی وارد شود.
  • یکی دیگر از ویژگی های مهم پرده تصویری، نصب آن ها در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه می باشد.
  • پرده های تصویری مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و رطوبت دارند. در نتیجه می توانید با خیالی آسوده از این پرده ها در هر مکان و موقعیتی استفاده کنید.

انواع پرده تصویری

زمانی که برای خرید پرده های تصویری به بازار و فروشگاه های اینترنتی سر می زنید، انواع مختلفی از آن را مشاهده خواهید کرد. هر کدام از این پرده ها ویژگی های منحصر به فردی را دارا می باشند که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد. از محبوب ترین انواع پرده تصویری باید به موارد زیر اشاره کرد.

پرده لوردراپه تصویری

یکی از محبوب ترین پرده های تصویری، پرده لوردراپه می باشد. این پرده از نمونه پرده های عمودی تصویری می باشد که از چند تیغه ی پهن و محکم در کنار یکدیگر به وجود آمده است. این تیغه ها بیشتر از جنس سولیت یا پی وی سی هستند که به وسیله ی یک ریل آلومینیومی در کنار هم قرار گرفته اند. هر کدام از این تیغه ها حدود ۱۳ سانتی متر می باشند.

از مهم ترین مزایای پرده تصویری لوردراپه می توان به عمر طولانی، مقاومت بالا، قیمت مناسب، نصب آسان، تنوع در طرح و …. اشاره کرد. وجود این مزایا باعث شده است که افراد زیادی برای مکان های مختلف از این پرده ها استفاده کنند. افراد می توانند با حرکت پرده به سمت راست و چپ، از نور مورد نیاز خود استفاده کنند.

پرده بامبو تصویری

یکی دیگر از پرده های تصویری جذاب و محبوب در بین افراد، پرده بامبو تصویری می باشد. این پرده های تصویری از جنس حصیر می باشند و تصاویر زیبایی روی آن ها چاپ می شود. پرده های حصیری در گذشته نیز مورد استفاده قرار می گرفت اما به دلیل ظاهر نا مناسبی که داشت، به سرعت جایگاه خود را از دست داد. اما به مرور زمان تصاویری بر روی این حصیر ها چاپ شد که باعث شد محبوبیت زیادی بین افراد پیدا کند.

پرده تصویری بامبو همانطور که از نامش مشخص است، از نی بامبو ساخته می شود و می توان طرح ها و تصاویر متفاوتی را روی آن چاپ کرد. به همین سبب می توان از این پرده ها در مکان های مختلف استفاده کرد.

یکی از ویژگیهای منحصر به فرد پرده تصویری بامبو، عایق بودن آن در برابر هوای گرم و سرد می باشد. در واقع با استفاده از این پرده ها می توانید هوای مکان مورد نظر خود را همیشه معتدل نگه دارید. در واقع پرده بامبو از ورود هوای سرد در زمستان و هوای گرم در تابستان جلوگیری می کند. در نتیجه شما هزینه ی کمتری صرف انرژی خواهید کرد.

پرده زبرا تصویری

پرده زبرا تصویری یکی دیگر ا  انواع پرده تصویری می باشد که در بین افراد محبوبیت زیادی دارد. این پرده های زبرا از چندین لایه ی موازی و افقی پارچه ای و توری تشکیل شده اند. این لایه ها به صورت افقی طراحی شده اند و شما می توانید آن را از پایین جمع کنید. وجود لایه های توری باعث می شود که نور در زمان مورد نیاز از آن عبور کرده و فضا را روشن کند.

اگر شما بخواهید از نور طبیعی خورشید استفاده کنید باید لایه های پارچه ای و توری در کنار یکدیگر قرار داشته باشند تا نور بتواند به فضا برسد. اما اگر بخواهید عبور نور به داخل را مسدود کنید، باید طناب زبرا را بکشید تا قسمت های پارچه ای روی قسمت های توری را بگیرند. در این صورت نوری به فضا نخواهد تابید.

از مهم ترین مزایای پرده زبرا تصویری می توان به تنوع بالای جنس، تنوع بالای طرح، نصب آسان، کاربردی بودن، قابلیت شست و شو، جلوگیری از اتلاف انرژی، ماندگاری بالا، قیمت مناسب و …. اشاره کرد. تمام این مزایا باعث شده است که افراد زیادی از این پرده تصویری برای منزل و مکان های اداری خود استفاده کنند.

 

پرده ریسه و شرشره تصویری

یکی از خاص ترین پرده های تصویری، پرده ریسه و شرشره می باشد. این پرده ها جزء پرده های تزئینی به شمار می روند و با نصب آن ها می توانید جلوه ی خاصی به دکوراسیون منزل و مغازه خود بدهید. این پرده های ریسه ای و شرشره ای، از برش های یک سانتی متری و عمودی در کنار یکدیگر تشکیل شده اند. زیاد بودن و کوچک بودن برش ها باعث زیبایی دو چندان آن ها شده است. روی این پرده ها می توان تصاویر دلخواه خود را متناسب با مکان مورد نظر چاپ کرد.

از مهم ترین مزایای پرده تصویری ریسه ای می توان به ظرافت پرده، چاپ تصویر دلخواه، تنوع در ابعاد پرده، قابل شست و شو بودن، چاپ دو رو، قیمت مناسب و …. اشاره کرد. بهترین مکان ها برای استفاده ی پرده ی ریسه ای و شرشره ای، درب ورودی بوتیک ها، مغازه ها، راهرو های منزل، درب ورودی خانه و … می باشند.

دیگر مدل های پرده تصویری

مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، جزء پرده های تصویری پرطرفدار و محبوب می باشند که افراد زیادی از آن ها استفاده می کنند. پرده های تصویری انواع دیگری نیز دارند. پرده های شید رول تصویری، پرده های کرکره فلزی تصویری و …. از دیگر انواع پرده تصویری می باشند که برخی از افراد از آن ها نیز استفاده می کنند.توجه داشته باشید که تمام انواع پرده های تصویری کیفیت بسیار بالایی دارند و شما می توانید برای هر مکان دلخواهی از آن ها استفاده کنید. پرده تصویری یکی از پرده های تزئینی می باشد که می توان روی آن هر مدل و طرحی را چاپ کرد. برای مشاهده نمونه پرده های پانچی کلیک کنید.

مجموعه آدلی آمود با استفاده از مرغوب ترین متریال اولیه، انواع پرده تصویری را تولید و به فروش می رساند.

**فروش انواع پرده چاپی با مناسب ترین فیمت و بهترین کیفیت به صورت مستقیم و بی واسطه از کارگاه**

**زمان تولید پرده تصویری  ۷ تا ۱۰ روز کاری است**

متراژ کمتر از ۱/۵ مترمربع، ۱/۵ مترمربع محاسبه می شود.

مساحت پرده های چاپی شیدرول کمتر از ۲ متر، ۲ مترمربع محاسبه می شود.

در پرده های چاپی لوردراپه ارتفاع کمتر از ۲ متر، ۲ متر محاسبه می شود.

کلیه محصولات به صورت کامل (ریل، تراک، زنجیر، پایه سقفی و دیواری) تحویل مشتریان عزیز می گردد.

کلیه پرده های چاپی با موتور برقی قابل ارائه می باشد.

در سفارشات از روی عکس به دلیل تفاوت کیفیت انواع مانیتور یا ال سی دی تا ۱۰% اختلاف رنگ اجتناب ناپذیر است.

شما عزیزان می توانید جهت خرید اینترنتی پرده تصویری ، طرح و کد پرده  انتخابی را به همراه ابعاد پنجره به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنید.

((امکان ارسال کلیه پرده ها به تمام شهر های ایران وجود دارد)) 

جهت اطلاع از نحوه سفارش و اندازه گیری ابعاد دیوار کلیک کنید

دکوراسیون داخلی آدلی آمود این نوع پرده را مطابق سلیقه شما مشتریان گرامی چاپ می کند. شما عزیزان می توانید تصاویر اختصاصی (طرح لوگو، آرم شرکت، عکس پرتره و …) خود را با کیفیت مناسب جهت چاپ روی پرده به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنید. و یا برای مشاوره و راهنمایی با ما تماس بگیرید.

تفاوت پرده تصویری دو رو و یک رو

یکی از نکات جذاب در مورد پرده تصویری، استفاده از دو طرح در دو طرف پرده می باشد. در واقع شما می توانید در هر دو طرف پرده، طرح خاصی را چاپ کنید. به این پرده ها، پرده های دو رو گفته می شود.

پرده های دو رو تفاوت های زیادی با پرده های یک رو دارند. از مهم ترین این تفاوت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از تفاوت های مهم این پرده ها، تعداد تصویر چاپ شده روی آن ها می باشد. پرده های یک رو، تنها یک تصویر چاپ شده دارند. اما پرده های دو رو، دو تصویر چاپ شده در هر طرف خود دارا می باشند.
  • پرده های دو رو از بیرون خانه نیز زیبایی خود را نشان می دهند زیرا تصویری روی آن ها چاپ شده است. اما پرده های یک رو، منظره ی خاصی از بیرون ندارند.
  • یکی دیگر از تفاوت های این دو پرده در زمان تا کردن و جمع کردن دیده می شود. زمانی که شما پرده های دو رو را جمع می کنید، جلوه ی ویژه ای به دکوراسیون خود می بخشید.

راهنمای انتخاب پرده تصویری مناسب با فضای مورد نظر

همانطور که در بخش های قبل بیان کردیم، یکی از ویژگی های منحصر به فرد پرده تصویری، چاپ دلخواه تصویر روی آن می باشد. در واقع شما می توانید طرح پرده را با توجه به فضای مورد نظر خود انتخاب کنید. به طور مثال اگر پرده را برای مکان های تجاری و خاص در نظر دارید، می توانید تصاویر متناسب با آن را روی پرده چاپ کنید. لوگو شرکت، منظره های تاریخی، محصولات کارخانه و … از بهترین طرح هایی است که می توان روی پرده تصویری حک کرد.

خدمات آدلی آمود:

شرکت آدلی آمود جهت سرعت بخشیدن به خدمت رسانی در محدوده تهران، بازدید و مشاوره رایگان ارائه می دهد.

کارشناسان ما جهت صرفه جویی در وقت و هزینه شما مشتریان عزیز، سمپل محصولات را در محل ارائه می دهند.

مشتریان عزیزی که از دیگر شهرهای ایران قصد خرید اینترنتی پرده تصویری دارند، می توانند کد انتخابی پرده چاپی را به همراه ابعاد و عکس پنجره یا درب به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنند.

برآورد قیمت در سریع ترین زمان ممکن انجام و پیش فاکتور صادر می شود.

آدلی آمود انواع پرده چاپی با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

نصب پرده تصویری توسط اکیپ نصاب حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می شود.

مجموعه آدلی آمود برای سهولت خرید همه هموطنان امکان ارسال بار به تمام شهرهای ایران را فراهم کرده است.

مجموعه ما برای آشنایی بیشتر شما در رابطه با قیمت انواع پرده تصویری و نحوه خرید اینترنتی پرده تصویری راهنمای خرید پرده چاپی را داخل سایت در اختیار شما قرار داده است.

*جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت سفارش و یا نحوه اندازه گیری  کلیک کنید*

**برای مشاوره، ثبت سفارش و تماس با شماره های دفتر کلیک کنید.**

پرده تصویری پاناروما دو مکانیزم

پرده لوردراپه چاپی

پرده تصویری زبرا سه بعدی

آموزش شستشوی پرده زبرا

پرده تصویری پاناروما دو مکانیزم

آموزش کامل نصب پرده پلیسه

تصاویر قابل چاپ بر روی پرده تصویری
سوالات متداول درباره پرده تصویری

برای پنجره های تمام قد:
عرض پنجره + ۱۰ الی ۱۵ سانت در صورت امکان

ارتفاع پنجره از سقف تا کف
برای پنجره های پاچلاقی یا به همراه OKB:
عرض پنجره + ۱۰ الی ۱۵ سانت درصورت امکان
ارتفاع پنجره از جایی که میخواهید ریل پره نصب شود تا ۱۰ سانت پایین تر از کف پنجره
توجه: ارتفاع پرده به همراه ریل محاسبه می شود.

  • یکی از مهم ترین ویژگی های این پرده ها، تنوع در طرح و رنگ آن می باشد. شما در زمان خرید، می توانید تصویر و منظره ی دلخواه خود را با توجه به فضای مورد نظر انتخاب کنید. به طور مثال اگر پرده را برای اتاق کودک می خواهید، می توانید از تصاویر کارتونی و شاد برای پرده استفاده کنید.
  • پرده های تصویری از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به راحتی پاره نمی شوند. علاوه بر آن این پرده ها ۱۰۰ درصد قابل شست و شو هستند و می توان آن را به راحتی تمیز کرد. بدون اینکه به طرح مورد نظر آسیبی وارد شود.
  • یکی دیگر از ویژگی های مهم پرده تصویری، نصب آن ها در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه می باشد.
  • پرده های تصویری مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و رطوبت دارند. در نتیجه می توانید با خیالی آسوده از این پرده ها در هر مکان و موقعیتی استفاده کنید.

پرده تصویری از جدیدترین انواع پرده میباشد که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

به دلیل تنوع طرح در چاپ پرده های تصویری این نوع پرده بیشترین همخوانی را با دکورسیون داخلی منازل و ادارات دارد.

چاپ پرده های تصویری روی جنس پارچه ای، پاناروما، شید رول، سئولیت و لوردراپه امکان پذیر است .

جذابیت و گیرایی طرح های قابل چاپ به حدی است که به راحتی توانسته به یکی از انواع پرده های پرطرفدار جهت استفاده در پرده اتاق خواب یا پرده پذیرایی و ادارات تبدیل شود .

از جدیدترین نوع پرده تصویری می توان پرده پانچی را نام برد که گزینه بسیار مناسبی برای پرده اتاق خواب و پذیرایی است.

چاپ تصاویر اختصاصی این امکان را به شما میدهد که از این نوع کار به عنوان پرده اتاق خواب استفاده کنید.
با انتخاب طرح های مدرن و سه بعدی از این محصول به عنوان پرده پذیرایی هم می توانید استفاده کنید.

در این پرده تصویری امکان چاپ یک تصویر را بر روی چندین پرده داریم به صورتی که وقتی به پرده ها نگاه میکنید تصویری یک پارچه مشاهده کنید.

  • یکی از تفاوت های مهم این پرده ها، تعداد تصویر چاپ شده روی آن ها می باشد. پرده های یک رو، تنها یک تصویر چاپ شده دارند. اما پرده های دو رو، دو تصویر چاپ شده در هر طرف خود دارا می باشند.
  • پرده های دو رو از بیرون خانه نیز زیبایی خود را نشان می دهند زیرا تصویری روی آن ها چاپ شده است. اما پرده های یک رو، منظره ی خاصی از بیرون ندارند.
  • یکی دیگر از تفاوت های این دو پرده در زمان تا کردن و جمع کردن دیده می شود. زمانی که شما پرده های دو رو را جمع می کنید، جلوه ی ویژه ای به دکوراسیون خود می بخشید.

ارتفاع و عمق ریل پرده تصویری زبرا و شید ۸ الی ۹ سانت است
ارتفاع پرده های تصویری شب و روز یا دومکانیزم ۱۲ سانتی متر و عمق ریل ۸ الی ۹ سانتی متر است.

روش نصب پرده تصویری زبرا و شید و دومکانیزم را در فیلم زیر مشاهده کنید.

 

زمان تولید پرده های چاپی و تصویری ۷ روز کاری است.

ارتفاع و عمق ریل پرده زبرا و شید ۸ الی ۹ سانت است
ارتفاع پرده های شب و روز یا دومکانیزم ۱۲ سانتی متر و عمق ریل ۸ الی ۹ سانتی متر است.

ریل و یراق آلات پرده ها تا یک سال و پارچه تا ۳ سال ضمانت دارد. 

حداکثر عرض پرده های زبرا و شیدرول تصویری  ۲۸۰ سانتی متر و حداکثر ارتفاع آن ۳۰۰ سانتی متر است.

در پرده های شیدرول با عرض بیشتر از ۲۴۰ سانت ممکن است در وزنه پایین و پارچه موج ایجاد شود. ت.صیه می کنیم این ابعاد را دوتیکه سفارش دهید.

پرده هایی که متراژ کلی آنها بیشتر از ۵ مترمربع است، به دلیل وزن بیشتر طول عمر ریل و قطعات آنها کمتر می شود. 
درصورت امکان این پرده ها را هم دوتیکه سفارش دهید

عزیزانی که تهران هستید میتوانید تشریف بیارید دفتر و سفارش خودتان را تحویل بگیرید. در صورت درخواست ارسال سفارش به تهران و شهرهای دیگر، هزینه ارسال و باربری به عهده مشتری می باشد.

شما عزیزان می توانید پرداخت تک مرحله ای یا دو مرحله ای داشته باشید.
پرداخت تک مرحله ای: تسویه فاکتور در ابتدای سفارش
پرداخت دومرحله ای: 
در شهر تهران اگر نصب پرده بر عهده نصاب مجموعه ما باشد، می توانید ۶۰ الی ۷۰ درصد مبلغ فاکتور را ابتدا و الباقی را در روز نصب تسویه کنید.
چنانچه ارسال بار به شهرستان باشد یا نصب پرده بر عهده مجموعه ما نباشد کا مبلغ فاکتور تا قبل از ارسال بار باید تسویه گردد. ۵۰% ابتدا و ۵۰% قبل از ارسال بار

شما عزیزان می توانید پرده های زبرا یا شیدرول را با بخارشوی تمیز کنید.
درصورتی که بخارشوی ندارید می توانید به روشی که درفیلم می بینید پرده ها را بشورید.

اشتراک گذاری:

چطور میتوانم به شما کمک کنم؟ با ما در ارتباط باشید
Call Now Button