پرده اتاق خواب

انتخاب پرده اتاق خواب

پرده اتاق خواب یکی از مهم ترین لوازم  و وسایل موجود در هر اتاق  است که در زیبایی اتاق بسیار تاثیر گذار است. این محصول را می توان به عنوان یک وسیله بسیار  مهم در حفظ حریم خصوص نیز در نظر گرفت. در انتخاب این محصولات موارد و نکات بسیار زیادی با اهمیت می باشد. اتاق خواب را می توان به عنوان یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه در نظر گرفت. اتاق را بیشتر برای استراحت  و خواب مورد استفاده قرار می دهند. باید دقت داشت که فضای داخل اتاق بسیار مهم می باشد. ایجاد یک فضای آرام برای استراحت و یا حتی کار در  اتاق خواب  بسیار با اهمیت می باشد. پرده اتاق خواب به منظور ایجاد یک فضای بسیار آرام و دلنشین مورد استفاده قرار می گیرد. پرده اتاق خواب از جمله وسایلی می باشد که دارای تنوع  بسیار بالایی است. در این محصولات برای هر  اتاق خواب می توان از یک نوع پرده خاص استفاده نمود.

در انتخاب پرده اتاق خواب نکات بسیار زیادی با اهمیت می باشد. در هر مدل از این محصولات می توان کیفیت های مختلف را نیز مشاهده کرد. در این محصولات شما با توجه به نیاز  خود انتخاب  های گسترده ای را در اختیار خواهید داشت. پرده اتاق خواب در ابتدا برای جلوگیری از  گرما و سرما استفاده می شده است. امروزه استفاده از این وسایل به دلایل دیگر بوده و به خوبی می توان از آنها  استفاده نمود. زیبایی و به روز بودن در این  وسایل بسیار با اهمیت بوده و باید با توجه به مدل های جدید انتخاب خود را انجام دهید. نوع پرده باید به گونه ای  باشد که بتوان به راحتی نور اتاق خواب را تنظیم نمود. تنظیم نور و ایجاد حریم خصوص به وسیله پرده اتاق خواب بسیار مهم و کاربردی است. در ادامه انواع پرده اتاق خواب در مدل های مختلف را مورد بررسی قرار میدهیم.


پرده اتاق خواب- آدلی آمود

انواع پرده اتاق خواب

در پرده اتاق خواب یکی از موارد بسیار مهم که باعث شده انتخاب راحت تر باشد تنوع است. برای هر نوع از اتاق  خواب می توان از پرده ای خاص استفاده نمود. پرده اتاق با توجه به نوع اتاق دوخته شده و هر نوع از این پرده ها نیز دارای طرح های مختلف می باشند. برای اینکه در انتخاب پرده اتاق خواب بهتر عمل کنید در ادامه انواع پرده های موجود را برای شما شرح خواهیم داد.

  • پرده اتاق خواب کودک: اهمیت به محیط بازی و استراحت کودکان می تواند در رشد بسیار تاثیر گذار باشد. باید توجه داشت که هر کودک نیاز دارد تا در اتاق خود به خوبی احساس شادی کند. کودکان بیشترین تاثیر را از لحاظ بصری دریافت میکنند. برای اینکه کودکان به خوبی فضای شاد و آرام را حس کنند باید محیط را تغییر داد. یکی از بهترین گزینه ها برای تغییر ظاهر اتاق خواب کودکان استفاده  از پرده می باشد. پرده اتاق خواب برای کودکان در طرح های بسیار زیاد و  بی نظیری تولید می شود. در انتخاب پرده اتاق خواب کودک باید به نکات بسیار زیادی توجه داشته باشید. در انتخاب پرده اتاق خواب یکی از مهم ترین موارد امنیت کودک می باشد.
  • پرده اتاق خواب فانتزی: پرده اتاق خواب در طرح های فانتزی امروزه طرفداران بسیار زیادی را داشته بسیار  مورد استفاده  قرار می گیرند. این پرده ها  بر اساس طرح  های خیالی تولید شده و به خوبی می توان در آن ها تنوع را مشاهده کرد. به دلیل اینکه طرح های موجود در این محصولات خیالی می باشند هیچگونه محدودیتی در استفاده از این وسایل وجود ندارد. تعداد طرح ها در این محصولات بسیار زیاد بوده  و باید به آن ها توجه ویژه ای کرد. پرده ها چاپی و تصویری را می توان به عنوان نمونه بارز این محصولات در نظر گرفت.

بهترین پرده اتاق خواب

پرده اتاق خواب در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شود. این بستگی به سلیقه شما دارد که می خواهید چه مدلی انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین پرده اتاق خواب باید موارد بسیار زیادی را در نظر داشته باشید. در انتخاب پرده اتاق خواب میزان  نورگیر بودن اتاق بسیار با اهمیت می باشد. برای اینکه به راحتی بهترین گزینه ممکن را در اختیار داشته باشید باید شرایط اتاق خواب را به  خوبی مورد بررسی قرار دهید. مدل های بسیار زیادی در بازار وجود دارند که هر کدام برای نوعی از اتاق خواب ها مناسب می باشند. شاید بتوان بهترین پرده خواب را وابسته به سلیقه شما دانست. در این محصولات سلیقه افراد حرف اول  را زده و نمی توان یک مدل را  به عنوان بهترین طرح ممکن  و موجود معرفی کرد. در انتخاب پرده اتاق خواب بهتر است که مدل هایی را در نظر داشته باشید که به راحتی قابلیت تمیز کاری را دارند.

تمیز کردن یک پرده بعد از مدت زمان مشخصی بسیار مهم می باشد. نوع شستشوی شما نیز در کیفیت پرده اتاق خواب بسیار تاثیر گذار می باشد. مدل های زبرا، پانچ، فانتزی، کرکره ای و … از جمله مدل هایی هستند که به صورت گسترده نصب می شوند. این مدل ها طرفداران بسیار زیادی داشته و در اتاق خواب های بسیار زیادی می توان آن ها را مشاهده کرد. پرده اتاق خواب در تمامی این مدل ها دارای تنوع  بسیار زیادی نیز است. باید توجه داشته باشید که در هر مدل  حریم خصوصی به خوبی  حفظ شود.

پرده اتاق خواب-آدلی آمود

توجه به حریم خصوصی

در انتخاب پرده اتاق خواب شاید مهم ترین قسمت که باید باید به آن توجه  ویژه ای داشته باشید حریم خصوصی است. حریم خصوصی برای هر فرد بسیار با اهمیت بوده و در موارد بسیار زیادی به آن توجه می شود. باید دقت داشت که حفظ حریم خصوصی در اتاق خواب و کیفیت آن بسیار مهم است. برای اینکه بتوانید از حریم شخصی خود به خوبی استفاده کنید باید از پرده اتاق خواب استفاده کنید. در انتخاب این پرده ها باید وسواس به خرج داده و بهترین حالت را در نظر گرفت. در این محصولات شما باید با توجه به نوع اتاق و کاربرد آن پرده ها را انتخاب کنید. پرده اتاق خواب برای به وجود آوردن بهترین حریم خصوصی نیازمند ویژگی هایی می باشد. در این  محصولات باید دقت داشت که تنها  زیبایی ملاک نبوده و حفظ  حریم خصوصی بسیار با  اهمیت می باشد. در این محصولات شما برای اینکه بالاترین کیفیت در حریم خصوصی را در اختیار داشته باشید باید به جنس پرده توجه کنید.

پرده اتاق خواب با جنس های متنوع خود می تواند به خوبی حریم  شخصی شما را حفظ کند. برای اینکه بهترین حالت را در اختیار داشته باشید میتوانید از چند جنس متنوع به صورت ترکیبی استفاده کنید. برای شب و روز می توانید از این ترکیب استفاده کرده و بهترین حریم را به وجود بیاورید. برای اینکه هم حریم خصوصی و هم زیبایی را در اختیار داشته باشید میتواند از دو نوع پارچه در کنار یکدیگر استفاده کنید. باید دقت داشت که هر نوع از پارچه می تواند برای شما قابلیت هایی را داشته باشد. به عنوان مثال از یک پارچه با پوشش بسیار قوی در زیر استفاده کرده  و بر روی آن هر طرح و مدلی که مد نظرتان می باشد را  مورد استفاده قرار دهید. در این محصولات  ترکیبات دارای انعطاف بسیار بالایی بوده و به راحتی میتوان از آن ها  استفاده کرد.

قیمت پرده اتاق خواب

یکی از مهم ترین موارد در هنگام انتخاب انواع پرده اتاق خواب، قیمت می باشد. با توجه به نکات و موارد بسیار زیادی قیمت این محصولات  تعیین می شود. باید توجه داشته  باشید که قیمت  به عنوان یک عامل  بسیار تاثیر گذار در انتخاب پرده اتاق خواب می باشد. در این محصولات  شما تنوع بسیار زیادی را در اختیار خواهید داشت.با توجه به این تنوع مدل می توان تنوع قیمت را نیز مشاهده کرد. برای هر فرد با هر میزان از درآمد می توان محصولات خوبی را در نظر گرفت. برای اینکه دکوراسیون خود را در یک اتاق تغییر دهید باید به پرده اتاق خواب  نیز توجه داشته  باشید. با استفاده از این محصولات میتوان با کمترین هزینه دکوراسیون اتاق را تغییر داده و یک  فضای جدید را ایجاد کرد. ویژگی های بسیار زیادی در این محصولات باعث شده است تا بتوان به راحتی از آن ها استفاده نمود.

قیمت در این محصولات بسیار مهم بوده و به عوامل بسیار زیادی وابسته است. قیمت این محصولات بر اساس شاخص های بسیار زیادی تعیین میشود. با استفاده از یک شاخص بسیار خوب میتوان  قیمت های متنوع را شناسایی کرد. در پرده اتاق خواب برای تعیین قیمت باید هزینه های  نصب را نیز در  نظر داشته باشید. با توجه  به این هزینه ها میتوان کیفیت های مختلف را دریافت کرد.کیفیت در نصب بسیار مهم بوده و باید به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید. در  قیمت گذاری پرده اتاق خواب یکی از مهم ترین موارد جنس پارچه به کار رفته می باشد. جنس پارچه در تعیین قیمت بسیار موثر است. در این محصولات نوع  و جنس پارچه استفاده شده در  بسیار از موارد و شاخص های موجود تاثیر گذار می باشد. جنس های مختلف در این محصولات را می توان برای دکوراسیون های بسیار زیادی مورد استفاده قرار داد.

ارزانترین پرده اتاق خواب

در پرده اتاق خواب بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از محصولات ارزان قیمت تر استفاده کنند. برای یافتن ارزان قیمت ترین پرده اتاق  خواب تنها کافی است مدل های مختلف را بررسی کنید. شاید بتوان مدل های پارچه ای را بهترین گزینه برای این قسمت دانست. در مدل های پارچه ای شما به راحتی تنوع بسیار بالایی از قیمت را در اختیار خواهید داشت. تنوع در مدل و کیفیت پارچه باعث به وجود آمدن قیمت های مختلف شده است.

سوالات متداول پرده اتاق خواب

پرده اتاق خواب چند نوع است؟

در پرده اتاق خواب یکی از موارد بسیار مهم که باعث شده انتخاب راحت تر باشد تنوع است. برای هر نوع از اتاق  خواب می توان از پرده ای خاص استفاده نمود. پرده اتاق با توجه به نوع اتاق دوخته شده و هر نوع از این پرده ها نیز دارای طرح های مختلف می باشند.

پرده اتاق خواب کودک و پرده اتاق خواب فانتزی

بهترین پرده اتاق خواب چه ویژگی هایی دارد؟

پرده اتاق خواب در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شود. این بستگی به سلیقه شما دارد که می خواهید چه مدلی انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین پرده اتاق خواب باید موارد بسیار زیادی را در نظر داشته باشید. در انتخاب پرده اتاق خواب میزان  نورگیر بودن اتاق بسیار با اهمیت می باشد. برای اینکه به راحتی بهترین گزینه ممکن را در اختیار داشته باشید باید شرایط اتاق خواب را به  خوبی مورد بررسی قرار دهید. مدل های بسیار زیادی در بازار وجود دارند که هر کدام برای نوعی از اتاق خواب ها مناسب می باشند. شاید بتوان بهترین پرده خواب را وابسته به سلیقه شما دانست.

انتخاب پرده اتاق خواب

پرده اتاق خواب یکی از مهم ترین لوازم  و وسایل موجود در هر اتاق  است که در زیبایی اتاق بسیار تاثیر گذار است. این محصول را می توان به عنوان یک وسیله بسیار  مهم در حفظ حریم خصوص نیز در نظر گرفت. در انتخاب این محصولات موارد و نکات بسیار زیادی با اهمیت می باشد. اتاق خواب را می توان به عنوان یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه در نظر گرفت. اتاق را بیشتر برای استراحت  و خواب مورد استفاده قرار می دهند. باید دقت داشت که فضای داخل اتاق بسیار مهم می باشد. ایجاد یک فضای آرام برای استراحت و یا حتی کار در  اتاق خواب  بسیار با اهمیت می باشد. پرده اتاق خواب به منظور ایجاد یک فضای بسیار آرام و دلنشین مورد استفاده قرار می گیرد. پرده اتاق خواب از جمله وسایلی می باشد که دارای تنوع  بسیار بالایی است. در این محصولات برای هر  اتاق خواب می توان از یک نوع پرده خاص استفاده نمود.

در انتخاب پرده اتاق خواب نکات بسیار زیادی با اهمیت می باشد. در هر مدل از این محصولات می توان کیفیت های مختلف را نیز مشاهده کرد. در این محصولات شما با توجه به نیاز  خود انتخاب  های گسترده ای را در اختیار خواهید داشت. پرده اتاق خواب در ابتدا برای جلوگیری از  گرما و سرما استفاده می شده است. امروزه استفاده از این وسایل به دلایل دیگر بوده و به خوبی می توان از آنها  استفاده نمود. زیبایی و به روز بودن در این  وسایل بسیار با اهمیت بوده و باید با توجه به مدل های جدید انتخاب خود را انجام دهید. نوع پرده باید به گونه ای  باشد که بتوان به راحتی نور اتاق خواب را تنظیم نمود. تنظیم نور و ایجاد حریم خصوص به وسیله پرده اتاق خواب بسیار مهم و کاربردی است. در ادامه انواع پرده اتاق خواب در مدل های مختلف را مورد بررسی قرار میدهیم.

پرده اتاق خواب- آدلی آمود

انواع پرده اتاق خواب

در پرده اتاق خواب یکی از موارد بسیار مهم که باعث شده انتخاب راحت تر باشد تنوع است. برای هر نوع از اتاق  خواب می توان از پرده ای خاص استفاده نمود. پرده اتاق با توجه به نوع اتاق دوخته شده و هر نوع از این پرده ها نیز دارای طرح های مختلف می باشند. برای اینکه در انتخاب پرده اتاق خواب بهتر عمل کنید در ادامه انواع پرده های موجود را برای شما شرح خواهیم داد.
  • پرده اتاق خواب کودک: اهمیت به محیط بازی و استراحت کودکان می تواند در رشد بسیار تاثیر گذار باشد. باید توجه داشت که هر کودک نیاز دارد تا در اتاق خود به خوبی احساس شادی کند. کودکان بیشترین تاثیر را از لحاظ بصری دریافت میکنند. برای اینکه کودکان به خوبی فضای شاد و آرام را حس کنند باید محیط را تغییر داد. یکی از بهترین گزینه ها برای تغییر ظاهر اتاق خواب کودکان استفاده  از پرده می باشد. پرده اتاق خواب برای کودکان در طرح های بسیار زیاد و  بی نظیری تولید می شود. در انتخاب پرده اتاق خواب کودک باید به نکات بسیار زیادی توجه داشته باشید. در انتخاب پرده اتاق خواب یکی از مهم ترین موارد امنیت کودک می باشد.
  • پرده اتاق خواب فانتزی: پرده اتاق خواب در طرح های فانتزی امروزه طرفداران بسیار زیادی را داشته بسیار  مورد استفاده  قرار می گیرند. این پرده ها  بر اساس طرح  های خیالی تولید شده و به خوبی می توان در آن ها تنوع را مشاهده کرد. به دلیل اینکه طرح های موجود در این محصولات خیالی می باشند هیچگونه محدودیتی در استفاده از این وسایل وجود ندارد. تعداد طرح ها در این محصولات بسیار زیاد بوده  و باید به آن ها توجه ویژه ای کرد. پرده ها چاپی و تصویری را می توان به عنوان نمونه بارز این محصولات در نظر گرفت.

بهترین پرده اتاق خواب

پرده اتاق خواب در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شود. این بستگی به سلیقه شما دارد که می خواهید چه مدلی انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین پرده اتاق خواب باید موارد بسیار زیادی را در نظر داشته باشید. در انتخاب پرده اتاق خواب میزان  نورگیر بودن اتاق بسیار با اهمیت می باشد. برای اینکه به راحتی بهترین گزینه ممکن را در اختیار داشته باشید باید شرایط اتاق خواب را به  خوبی مورد بررسی قرار دهید. مدل های بسیار زیادی در بازار وجود دارند که هر کدام برای نوعی از اتاق خواب ها مناسب می باشند. شاید بتوان بهترین پرده خواب را وابسته به سلیقه شما دانست. در این محصولات سلیقه افراد حرف اول  را زده و نمی توان یک مدل را  به عنوان بهترین طرح ممکن  و موجود معرفی کرد. در انتخاب پرده اتاق خواب بهتر است که مدل هایی را در نظر داشته باشید که به راحتی قابلیت تمیز کاری را دارند.تمیز کردن یک پرده بعد از مدت زمان مشخصی بسیار مهم می باشد. نوع شستشوی شما نیز در کیفیت پرده اتاق خواب بسیار تاثیر گذار می باشد. مدل های زبرا، پانچ، فانتزی، کرکره ای و … از جمله مدل هایی هستند که به صورت گسترده نصب می شوند. این مدل ها طرفداران بسیار زیادی داشته و در اتاق خواب های بسیار زیادی می توان آن ها را مشاهده کرد. پرده اتاق خواب در تمامی این مدل ها دارای تنوع  بسیار زیادی نیز است. باید توجه داشته باشید که در هر مدل  حریم خصوصی به خوبی  حفظ شود.

توجه به حریم خصوصی

در انتخاب پرده اتاق خواب شاید مهم ترین قسمت که باید باید به آن توجه  ویژه ای داشته باشید حریم خصوصی است. حریم خصوصی برای هر فرد بسیار با اهمیت بوده و در موارد بسیار زیادی به آن توجه می شود. باید دقت داشت که حفظ حریم خصوصی در اتاق خواب و کیفیت آن بسیار مهم است. برای اینکه بتوانید از حریم شخصی خود به خوبی استفاده کنید باید از پرده اتاق خواب استفاده کنید. در انتخاب این پرده ها باید وسواس به خرج داده و بهترین حالت را در نظر گرفت. در این محصولات شما باید با توجه به نوع اتاق و کاربرد آن پرده ها را انتخاب کنید. پرده اتاق خواب برای به وجود آوردن بهترین حریم خصوصی نیازمند ویژگی هایی می باشد. در این  محصولات باید دقت داشت که تنها  زیبایی ملاک نبوده و حفظ  حریم خصوصی بسیار با  اهمیت می باشد. در این محصولات شما برای اینکه بالاترین کیفیت در حریم خصوصی را در اختیار داشته باشید باید به جنس پرده توجه کنید.پرده اتاق خواب با جنس های متنوع خود می تواند به خوبی حریم  شخصی شما را حفظ کند. برای اینکه بهترین حالت را در اختیار داشته باشید میتوانید از چند جنس متنوع به صورت ترکیبی استفاده کنید. برای شب و روز می توانید از این ترکیب استفاده کرده و بهترین حریم را به وجود بیاورید. برای اینکه هم حریم خصوصی و هم زیبایی را در اختیار داشته باشید میتواند از دو نوع پارچه در کنار یکدیگر استفاده کنید. باید دقت داشت که هر نوع از پارچه می تواند برای شما قابلیت هایی را داشته باشد. به عنوان مثال از یک پارچه با پوشش بسیار قوی در زیر استفاده کرده  و بر روی آن هر طرح و مدلی که مد نظرتان می باشد را  مورد استفاده قرار دهید. در این محصولات  ترکیبات دارای انعطاف بسیار بالایی بوده و به راحتی میتوان از آن ها  استفاده کرد.

قیمت پرده اتاق خواب

یکی از مهم ترین موارد در هنگام انتخاب انواع پرده اتاق خواب، قیمت می باشد. با توجه به نکات و موارد بسیار زیادی قیمت این محصولات  تعیین می شود. باید توجه داشته  باشید که قیمت  به عنوان یک عامل  بسیار تاثیر گذار در انتخاب پرده اتاق خواب می باشد. در این محصولات  شما تنوع بسیار زیادی را در اختیار خواهید داشت.با توجه به این تنوع مدل می توان تنوع قیمت را نیز مشاهده کرد. برای هر فرد با هر میزان از درآمد می توان محصولات خوبی را در نظر گرفت. برای اینکه دکوراسیون خود را در یک اتاق تغییر دهید باید به پرده اتاق خواب  نیز توجه داشته  باشید. با استفاده از این محصولات میتوان با کمترین هزینه دکوراسیون اتاق را تغییر داده و یک  فضای جدید را ایجاد کرد. ویژگی های بسیار زیادی در این محصولات باعث شده است تا بتوان به راحتی از آن ها استفاده نمود.قیمت در این محصولات بسیار مهم بوده و به عوامل بسیار زیادی وابسته است. قیمت این محصولات بر اساس شاخص های بسیار زیادی تعیین میشود. با استفاده از یک شاخص بسیار خوب میتوان  قیمت های متنوع را شناسایی کرد. در پرده اتاق خواب برای تعیین قیمت باید هزینه های  نصب را نیز در  نظر داشته باشید. با توجه  به این هزینه ها میتوان کیفیت های مختلف را دریافت کرد.کیفیت در نصب بسیار مهم بوده و باید به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید. در  قیمت گذاری پرده اتاق خواب یکی از مهم ترین موارد جنس پارچه به کار رفته می باشد. جنس پارچه در تعیین قیمت بسیار موثر است. در این محصولات نوع  و جنس پارچه استفاده شده در  بسیار از موارد و شاخص های موجود تاثیر گذار می باشد. جنس های مختلف در این محصولات را می توان برای دکوراسیون های بسیار زیادی مورد استفاده قرار داد.

ارزانترین پرده اتاق خواب

در پرده اتاق خواب بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از محصولات ارزان قیمت تر استفاده کنند. برای یافتن ارزان قیمت ترین پرده اتاق  خواب تنها کافی است مدل های مختلف را بررسی کنید. شاید بتوان مدل های پارچه ای را بهترین گزینه برای این قسمت دانست. در مدل های پارچه ای شما به راحتی تنوع بسیار بالایی از قیمت را در اختیار خواهید داشت. تنوع در مدل و کیفیت پارچه باعث به وجود آمدن قیمت های مختلف شده است.

برای مشاهده ی ویدیو زیر فیلترشکن خود را روشن کنید

سوالات متداول پرده اتاق خواب
در پرده اتاق خواب یکی از موارد بسیار مهم که باعث شده انتخاب راحت تر باشد تنوع است. برای هر نوع از اتاق  خواب می توان از پرده ای خاص استفاده نمود. پرده اتاق با توجه به نوع اتاق دوخته شده و هر نوع از این پرده ها نیز دارای طرح های مختلف می باشند.پرده اتاق خواب کودک و پرده اتاق خواب فانتزی
پرده اتاق خواب در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شود. این بستگی به سلیقه شما دارد که می خواهید چه مدلی انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین پرده اتاق خواب باید موارد بسیار زیادی را در نظر داشته باشید. در انتخاب پرده اتاق خواب میزان  نورگیر بودن اتاق بسیار با اهمیت می باشد. برای اینکه به راحتی بهترین گزینه ممکن را در اختیار داشته باشید باید شرایط اتاق خواب را به  خوبی مورد بررسی قرار دهید. مدل های بسیار زیادی در بازار وجود دارند که هر کدام برای نوعی از اتاق خواب ها مناسب می باشند. شاید بتوان بهترین پرده خواب را وابسته به سلیقه شما دانست.

اشتراک گذاری:

چطور میتوانم به شما کمک کنم؟ با ما در ارتباط باشید
Call Now Button