پرده لوردراپه |قیمت پرده لوردراپه|LOVERDERAPE|

پرده لوردراپه

 

پرده لوردراپه

معرفی پرده لوردراپه

 

پرده لوردراپه یکی از بهترین پرده­ های کرکره ای می باشد که به صورت عمودی در محل نصب می شود. این پرده بهترین گزینه برای خانه­ های کوچک به شمار می رود. زیرا این مدل پرده تنها قاب پنجره را می پوشاند و هیچ تزئین اضافی ندارد. در نتیجه باعث شلوغی خانه ی شما نخواهد شد و فضا را بزرگ تر نشان می دهد.

پرده های لوردراپه از چندین پره بسیار منظم و عمودی در کنار یکدیگر به وجود می آیند که به وسیله ی یک ریل آلومینیومی در محل مورد نظر نصب می شوند. برای باز و بسته کردن این پرده، اهرمی در کنار آن قرار گرفته است که شما بتوانید به راحتی آن را به سمت چپ و راست جمع کنید. این مدل پرده را می توان در هر مکانی استفاده کرد.

تصور عموم بر این است که پرده لوردراپه تنها برای مکان های اداری و تجاری مناسب می باشد. این تصور کاملا غلط است. با طراحی مدل های جدید و خاص از این پرده، شما می توانید آن را بر هر فضایی که دوست دارید استفاده کنید. با روی کار آمدن مدل چاپی پرده لوردراپه، قدرت انتخاب برای افراد بسیار زیاد شده است و هر کس می تواند هر طرحی را روی پرده ی مورد نظر خود چاپ کند. این مورد یکی از مزایای مهم این پرده به شمار می رود.

ویژگی پرده لوردراپه

 

پرده های لوردراپه محبوبیت زیادی در بین افراد دارند. این محبوبیت به دلیل مزایا و ویژگی های منحصر به فردی است که این پرده ها دارا می باشند. از مهم ترین ویژگی های پرده لوردراپه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از مهم ترین ویژگی های این پرده، تنوع در طرح، رنگ و مدل آن می باشد. در نتیجه افراد با هر سلیقه ای می توانند از بین این پرده ها بهترین مدل را انتخاب کنند. علاوه بر آن شما برای هر فضایی می توانید یکی از مدل های این پرده را انتخاب کنید.
  • یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این پرده ها، مقاومت و استحکام بالای آن ها می باشد. پرده های لوردراپه در برابر رطوبت، نور خورشید، گرد و غبار و دیگر عوامل محیطی مقاومت بسیار بالایی دارند.
  • پرده های لوردراپه را می توان به راحتی شست و شو داد و آلودگی های روی آن را پاک کرد. این مورد برای مکان های پر رفت و آمد بسیار مهم است.
  • کار با پرده لوردراپه بسیار راحت است و شما تنها با استفاده از یک زنجیر و طناب می توانید آن را به سمت چپ یا راست باز و بسته کنید.
  • یکی دیگر از ویژگی های مثبت این پرده ها، تنوع در پارچه و جنس مواد اولیه می باشد. اگر شما یک پرده ی با کیفیت را انتخاب کنید، می توانید سالیان متوالی از آن استفاده کنید.
  • قابلیت چاپ هر تصویر و عکسی روی پرده، یکی از ویژگی های مثبتی است که در مورد پرده لوردراپه وجود دارد. در چاپ تصویر هیچ محدودیتی وجود ندارد.
  • یکی از بهترین ویژگی های پرده لوردراپه، نصب آسان و راحت آن می باشد. زیرا قبل از نصب، مونتاژ کامل پرده انجام شده است و شما برای نصب آن نیاز به مهارت خاصی ندارید.
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی پرده های لوردراپه، یکی دیگر از ویژگی هایی است که سبب شده است افراد زیادی به سمت آن جذب شوند. در بیشتر اداره ها، بیمارستان ها، مراکز تجاری، کلاس های آموزشی ، اتاق خواب ها و …. می توان این مدل پرده را مشاهده کرد.

انواع پرده لوردراپه

 

زمانی که برای خرید پرده لوردراپه به بازار می روید، نمونه های مختلفی از آن را مشاهده خواهید کرد که هر کدام از آن ها ظاهر متفاوتی با دیگری دارد. از مهم ترین و محبوب ترین انواع پرده لوردراپه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

لوردراپه ساده

 

یکی از بهترین و محبوب ترین انواع پرده لوردراپه، نمونه ی ساده ی آن می باشد. این پرده از نظر ظاهری بسیار ساده و اصولا تک رنگ می باشد. به دلیل سادگی این مدل پرده، در بیمارستان ها، شرکت های تجاری و اداری، کلاس های آموزشی و …. از آن استفاده می شود. سادگی مهم ترین مزیت این مدل پرده به شمار می رود.

 

لوردراپه طرح دار

 

یکی دیگر از انواع پرده لوردراپه، نمونه ی طرح دار آن می باشد. روی پره های عمودی این پرده طرح هایی به شکل گل یا اشکال هندسی چاپ شده است که به زیبایی آن می افزاید. در نتیجه اگر شما از پرده های ساده و بدون طرح خوشتان نمی آید، می توانید این مدل را انتخاب کنید. برای مغازه، منزل، اتاق خواب و …. می توان از این مدل پرده استفاده کرد.

 

لوردراپه طرح چوب

 

یکی دیگر از مدل های پرده لوردراپه، پرده طرح چوب می باشد که نسبت به دو مورد قبلی، افراد کمتری را به خود جذب کرده است. به همین سبب تولید آن نیز نسبت به موارد قبلی کمتر می باشد.

 

لوردراپه چاپی

 

یکی از پرطرفدارترین و جدید ترین نمونه های پرده لوردراپه، نمونه ی فتودراپه یا چاپی می باشد. این پرده ها از جنس پی وی سی یا سولیت ساخته می شوند که مقاومت بسیار بالایی دارند. شما می توانید هر طرح و منظره ای را بر اساس محل نصب پرده، بر روی آن چاپ کنید. به طور مثال اگر پرده را برای اتاق کودک می خواهید، می توانید از طرح های شاد و رنگارنگ استفاده کنید.

 

لوردراپه توری

 

پرده لوردراپه توری یکی از جدید ترین و گران ترین انواع پرده ی لوردراپه می باشد که از تور و پلی استر ساخته می شود. شما می توانید این پرده ها را در مدل های نگین دار و رنگی سفارش دهید. این مدل از پرده برای پنجره های بزرگ بسیار مناسب می باشد.

کاربرد پرده لوردراپه

 

با توجه به تنوع در مدل های این پرده، می توان کاربرد های مختلفی از آن انتظار داشت. به طور مثال پرده های ساده لوردراپه را می توان برای مکان های رسمی مانند اداره و مراکز آموزشی استفاده کرد. مدل های طرح دار بیشتر برای مکان های دوستانه و راحت در نظر گرفته می شوند.

در کنار این موارد، پرده های لوردراپه چاپی برای همه ی فضا ها مناسب هستند. زیرا شما خود طرح مورد نظر را انتخاب می کنید. به طور مثال برای اداره می توانید منظره یا آرم و لوگوی شرکت را چاپ کنید. در کنار آن روی این پرده ها می توانید طرح های شاد و خاص را نیز برای اتاق خواب انتخاب کنید.

یکی دیگر از کاربرد های مهم انواع پرده لوردراپه، آشپزخانه می باشد. زیرا شما با این پرده می توانید فضایی بسیار روشن و نورانی را برای آشپزخانه ی خود به ارمغان آورید.

نکات کاربردی برای خرید پرده لوردراپه

 

در زمان خرید پرده لوردراپه، باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین پرده را انتخاب کنید. از مهم ترین این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید به آن توجه کنید، فضای مورد نظر برای نصب پرده می باشد. شما باید بدانید که پرده را برای چه مکانی می خواهید. اگر پرده را برای فضا های اداری و تجاری در نظر گرفته اید، بهتر است نمونه های ساده ی پرده را انتخاب کنید. اما اگر پرده را برای بوتیک یا منزل خود می خواهید، می توانید قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید. البته مراقبت باشید که طرح و رنگ آن با دکوراسیون کلی فضا هماهنگی داشته باشد.
  • در زمان خرید به اندازه ی پنجره ی مورد نظر دقت کنید. اگر پنجره کوچک باشد بهتر است مدل های طرح دار و چاپی را انتخاب کنید. اما اگر پنجره ی شما بزرگ است می توانید مدل پرده لوردراپه توری را نیز انتخاب کنید.
  • جنس پرده بسیار مهم است و شما باید در زمان خرید به آن دقت کنید. بیشتر پرده های لوردراپه از پلی استر، پی وی سی یا ساتن و ترکیبی از آن ها ساخته اند. هر چقدر کیفیت این جنس ها بیشتر باشد، شما پرده هایی با طول عمر بیشتر خواهید داشت.
  • در زمان خرید باید به بودجه ی خود نیز توجه داشته باشید. پرده های لوردراپه را می توان در قیمت های مختلفی خریداری کرد. شما با انتخاب مدل پرده، جنس پرده، کیفیت آن و …. می توانید روی قیمت نهایی پرده تاثیر گذار باشید. در نتیجه اگر بودجه ی کافی ندارید، حتما به این موارد دقت داشته باشید.

نحوه محاسبه قیمت پرده لوردراپه

 

یکی از دغدغه های همیشگی افراد، هزینه و قیمت پرده مورد نظر می باشد. عوامل مختلفی روی قیمت پرده های لوردراپه تاثیر می گذارند که قبل از خرید باید به تمام آن ها توجه داشته باشید. به طور مثال نوع پرده، جنس آن،کیفیت پارچه، طرح پرده، ریل آلومینیومی، ابعاد پرده و …. روی قیمت نهایی پرده تاثیرگذار است.

بعد از انتخاب مدل و طرح پرده، قیمت واحدی به شما داده می شود. شما برای محاسبه ی قیمت نهایی پرده باید عرض و ارتفاع پنجره را در یکدیگر ضرب کنید و بعد از آن عدد به دست آمده را در قیمت واحد پرده ضرب کنید. در این صورت قیمت نهایی پرده محاسبه می شود.

**زمان تولید پرده های لوردراپه  ۲ تا ۴ روز کاری است**

ارتفاع هر پرده زیر ۱/۵ متر، ۱/۵ متر محاسبه می شود.

مساحت هر پرده زیر ۲ مترمربع، ۲ متر مربع حساب می شود.

کلیه محصولات به صورت کامل (ریل، تراک، زنجیر، پایه سقفی و دیواری) تحویل مشتریان عزیز می گردد.

در سفارشات از روی عکس به دلیل تفاوت کیفیت انواع مانیتور یا ال سی دی تا ۱۰% اختلاف رنگ اجتناب ناپذیر است.

شما عزیزان می توانید جهت خرید اینترنتی، طرح و کد پرده لوردراپه  انتخابی را به همراه ابعاد پنجره به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنید.

((ارسال ۴ روزه پرده عمودی لوردراپه به تمام شهر های ایران)) 

جهت اطلاع از نحوه سفارش و اندازه گیری ابعاد دیوار کلیک کنید.

برای مشاوره، ثبت سفارش و تماس با شماره های دفتر فروش
کلیک کنید

 

طرح های قدیمی پرده های لوردراپه

پرده لوردراپه مدل پیچک _ مترمربعی ۱۸۰ هزار تومان

پرده لوردراپه مدل شاین ۱۳ سانتی _ مترمربعی ۱۸۰ هزار تومان

پرده لوردراپه مدل بوکله ۱۳ سانتی _ مترمربعی ۱۸۰ هزار تومان و پرده لوردراپه مدل بوکله ۹ سانتی _ مترمربعی ۲۰۰ هزار تومان

پرده لوردراپه مدل کمان ۱۳ سانتی _ مترمربعی ۱۸۰ هزار تومان و پرده لوردراپه مدل کمان ۹ سانتی _ مترمربعی ۲۰۰ هزار تومان

پرده لوردراپه مدل جناقی ۱۳ سانتی _ مترمربعی ۱۸۰ هزار تومان

پرده لوردراپه مدل مروارید ۱۳ سانتی _ مترمربعی ۲۳۰ هزار تومان

پرده لوردراپه مدل راش ۹ سانتی _ مترمربعی ۲۲۰ هزار تومان

پرده لوردراپه مدل اسپورت ۱۳ سانتی _ مترمربعی ۱۸۰ هزار تومان

طرح های جدید پرده های لوردراپه

کد های ۲۹۷۱ تا ۲۹۹۲
لوردراپه ۹ سانتی ۳۶۵،۰۰۰ تومان

کد های ۳۰۰۱ تا ۳۰۱۵
لوردراپه ۹ سانتی ۲۹۰،۰۰۰ تومان _ لوردراپه ۱۳ سانتی ۳۰۰،۰۰۰ تومان

کد های ۳۰۲۱ تا ۳۰۶۵
لوردراپه ۹ سانتی ۲۸۰،۰۰۰ تومان _ لوردراپه ۱۳ سانتی ۲۷۰،۰۰۰ تومان

کد های ۳۰۷۱ تا ۳۰۹۵
لوردراپه ۹ سانتی ۲۶۰،۰۰۰ تومان _ لوردراپه ۱۳ سانتی ۲۵۰،۰۰۰ تومان

خدمات آدلی آمود:

شرکت آدلی آمود جهت سرعت بخشیدن به خدمت رسانی در محدوده تهران، بازدید و مشاوره رایگان ارائه می دهد.

کارشناسان ما جهت صرفه جویی در وقت و هزینه شما مشتریان عزیز، سمپل محصولات را در محل ارائه می دهند.

مشتریان عزیزی که از دیگر شهرهای ایران قصد خرید اینترنتی پرده لوردراپه دارند، می توانند کد انتخابی پرده لوردراپه را به همراه ابعاد و عکس پنجره یا درب به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنند.

برآورد قیمت در سریع ترین زمان ممکن انجام و پیش فاکتور صادر می شود.

آدلی آمود انواع پرده لوردراپه و با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

نصب پرده لوردراپه توسط اکیپ نصاب حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می شود.

مجموعه آدلی آمود برای سهولت خرید همه هموطنان امکان ارسال بار به تمام شهرهای ایران را فراهم کرده است.

مجموعه ما برای آشنایی بیشتر شما در رابطه با قیمت انواع پرده لوردراپه  و نحوه خرید پرده لوردراپه راهنمای خرید پرده عمودی را داخل سایت در اختیار شما قرار داده است.

*جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت سفارش و یا نحوه اندازه گیری  کلیک کنید*

**برای مشاوره، ثبت سفارش و تماس با شماره های دفتر کلیک کنید.**

پرده لوردراپه

پرده های لوردراپه به تیغه های عمودی گفته میشود که از طریق یک زنجیر به هم وصل میشوند . این نوع پرده به صورت چپ و راستی باز و بسته میشود.

به دلیل نوع مکانیزم بازشو پرده های عمودی لوردراپه برای فضاهای پشت در بسیار مناسب می باشد.
این نوع پرده نسبت به دیگر پرده ها از قیمت مناسب تری برخوردار است.

به همین دلیل در مواردی که متراژ پرده بالاست این نوع از پرده انتخاب مقرون به صرفه ای است.

پرده های لوردراپه از طریق چرخش تیغه ها قابلیت کنترل نور و دید را دارند.

پرده عمودی لوردراپه یکی از ازران ترین عناصر دکوراتیو است به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارد.

پرده های لوردارپه به دلیل اینکه از جنس ساتل و پارچه پلی استر ساخته شده و مقاومت بالایی دارد.

پرده لوردراپه
پرده لوردراپه

معرفی پرده لوردراپه

 پرده لوردراپه یکی از بهترین پرده­ های کرکره ای می باشد که به صورت عمودی در محل نصب می شود. این پرده بهترین گزینه برای خانه­ های کوچک به شمار می رود. زیرا این مدل پرده تنها قاب پنجره را می پوشاند و هیچ تزئین اضافی ندارد. در نتیجه باعث شلوغی خانه ی شما نخواهد شد و فضا را بزرگ تر نشان می دهد.پرده های لوردراپه از چندین پره بسیار منظم و عمودی در کنار یکدیگر به وجود می آیند که به وسیله ی یک ریل آلومینیومی در محل مورد نظر نصب می شوند. برای باز و بسته کردن این پرده، اهرمی در کنار آن قرار گرفته است که شما بتوانید به راحتی آن را به سمت چپ و راست جمع کنید. این مدل پرده را می توان در هر مکانی استفاده کرد.تصور عموم بر این است که پرده لوردراپه تنها برای مکان های اداری و تجاری مناسب می باشد. این تصور کاملا غلط است. با طراحی مدل های جدید و خاص از این پرده، شما می توانید آن را بر هر فضایی که دوست دارید استفاده کنید. با روی کار آمدن مدل چاپی پرده لوردراپه، قدرت انتخاب برای افراد بسیار زیاد شده است و هر کس می تواند هر طرحی را روی پرده ی مورد نظر خود چاپ کند. این مورد یکی از مزایای مهم این پرده به شمار می رود.

ویژگی پرده لوردراپه

 پرده های لوردراپه محبوبیت زیادی در بین افراد دارند. این محبوبیت به دلیل مزایا و ویژگی های منحصر به فردی است که این پرده ها دارا می باشند. از مهم ترین ویژگی های پرده لوردراپه می توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های این پرده، تنوع در طرح، رنگ و مدل آن می باشد. در نتیجه افراد با هر سلیقه ای می توانند از بین این پرده ها بهترین مدل را انتخاب کنند. علاوه بر آن شما برای هر فضایی می توانید یکی از مدل های این پرده را انتخاب کنید.
  • یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این پرده ها، مقاومت و استحکام بالای آن ها می باشد. پرده های لوردراپه در برابر رطوبت، نور خورشید، گرد و غبار و دیگر عوامل محیطی مقاومت بسیار بالایی دارند.
  • پرده های لوردراپه را می توان به راحتی شست و شو داد و آلودگی های روی آن را پاک کرد. این مورد برای مکان های پر رفت و آمد بسیار مهم است.
  • کار با پرده لوردراپه بسیار راحت است و شما تنها با استفاده از یک زنجیر و طناب می توانید آن را به سمت چپ یا راست باز و بسته کنید.
  • یکی دیگر از ویژگی های مثبت این پرده ها، تنوع در پارچه و جنس مواد اولیه می باشد. اگر شما یک پرده ی با کیفیت را انتخاب کنید، می توانید سالیان متوالی از آن استفاده کنید.
  • قابلیت چاپ هر تصویر و عکسی روی پرده، یکی از ویژگی های مثبتی است که در مورد پرده لوردراپه وجود دارد. در چاپ تصویر هیچ محدودیتی وجود ندارد.
  • یکی از بهترین ویژگی های پرده لوردراپه، نصب آسان و راحت آن می باشد. زیرا قبل از نصب، مونتاژ کامل پرده انجام شده است و شما برای نصب آن نیاز به مهارت خاصی ندارید.
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی پرده های لوردراپه، یکی دیگر از ویژگی هایی است که سبب شده است افراد زیادی به سمت آن جذب شوند. در بیشتر اداره ها، بیمارستان ها، مراکز تجاری، کلاس های آموزشی ، اتاق خواب ها و …. می توان این مدل پرده را مشاهده کرد.

انواع پرده لوردراپه

 زمانی که برای خرید پرده لوردراپه به بازار می روید، نمونه های مختلفی از آن را مشاهده خواهید کرد که هر کدام از آن ها ظاهر متفاوتی با دیگری دارد. از مهم ترین و محبوب ترین انواع پرده لوردراپه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

لوردراپه ساده

 یکی از بهترین و محبوب ترین انواع پرده لوردراپه، نمونه ی ساده ی آن می باشد. این پرده از نظر ظاهری بسیار ساده و اصولا تک رنگ می باشد. به دلیل سادگی این مدل پرده، در بیمارستان ها، شرکت های تجاری و اداری، کلاس های آموزشی و …. از آن استفاده می شود. سادگی مهم ترین مزیت این مدل پرده به شمار می رود. 

لوردراپه طرح دار

 یکی دیگر از انواع پرده لوردراپه، نمونه ی طرح دار آن می باشد. روی پره های عمودی این پرده طرح هایی به شکل گل یا اشکال هندسی چاپ شده است که به زیبایی آن می افزاید. در نتیجه اگر شما از پرده های ساده و بدون طرح خوشتان نمی آید، می توانید این مدل را انتخاب کنید. برای مغازه، منزل، اتاق خواب و …. می توان از این مدل پرده استفاده کرد. 

لوردراپه طرح چوب

 یکی دیگر از مدل های پرده لوردراپه، پرده طرح چوب می باشد که نسبت به دو مورد قبلی، افراد کمتری را به خود جذب کرده است. به همین سبب تولید آن نیز نسبت به موارد قبلی کمتر می باشد. 

لوردراپه چاپی

 یکی از پرطرفدارترین و جدید ترین نمونه های پرده لوردراپه، نمونه ی فتودراپه یا چاپی می باشد. این پرده ها از جنس پی وی سی یا سولیت ساخته می شوند که مقاومت بسیار بالایی دارند. شما می توانید هر طرح و منظره ای را بر اساس محل نصب پرده، بر روی آن چاپ کنید. به طور مثال اگر پرده را برای اتاق کودک می خواهید، می توانید از طرح های شاد و رنگارنگ استفاده کنید. 

لوردراپه توری

 پرده لوردراپه توری یکی از جدید ترین و گران ترین انواع پرده ی لوردراپه می باشد که از تور و پلی استر ساخته می شود. شما می توانید این پرده ها را در مدل های نگین دار و رنگی سفارش دهید. این مدل از پرده برای پنجره های بزرگ بسیار مناسب می باشد.

کاربرد پرده لوردراپه

 با توجه به تنوع در مدل های این پرده، می توان کاربرد های مختلفی از آن انتظار داشت. به طور مثال پرده های ساده لوردراپه را می توان برای مکان های رسمی مانند اداره و مراکز آموزشی استفاده کرد. مدل های طرح دار بیشتر برای مکان های دوستانه و راحت در نظر گرفته می شوند.در کنار این موارد، پرده های لوردراپه چاپی برای همه ی فضا ها مناسب هستند. زیرا شما خود طرح مورد نظر را انتخاب می کنید. به طور مثال برای اداره می توانید منظره یا آرم و لوگوی شرکت را چاپ کنید. در کنار آن روی این پرده ها می توانید طرح های شاد و خاص را نیز برای اتاق خواب انتخاب کنید.یکی دیگر از کاربرد های مهم انواع پرده لوردراپه، آشپزخانه می باشد. زیرا شما با این پرده می توانید فضایی بسیار روشن و نورانی را برای آشپزخانه ی خود به ارمغان آورید.

نکات کاربردی برای خرید پرده لوردراپه

 در زمان خرید پرده لوردراپه، باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین پرده را انتخاب کنید. از مهم ترین این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • یکی از مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید به آن توجه کنید، فضای مورد نظر برای نصب پرده می باشد. شما باید بدانید که پرده را برای چه مکانی می خواهید. اگر پرده را برای فضا های اداری و تجاری در نظر گرفته اید، بهتر است نمونه های ساده ی پرده را انتخاب کنید. اما اگر پرده را برای بوتیک یا منزل خود می خواهید، می توانید قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید. البته مراقبت باشید که طرح و رنگ آن با دکوراسیون کلی فضا هماهنگی داشته باشد.
  • در زمان خرید به اندازه ی پنجره ی مورد نظر دقت کنید. اگر پنجره کوچک باشد بهتر است مدل های طرح دار و چاپی را انتخاب کنید. اما اگر پنجره ی شما بزرگ است می توانید مدل پرده لوردراپه توری را نیز انتخاب کنید.
  • جنس پرده بسیار مهم است و شما باید در زمان خرید به آن دقت کنید. بیشتر پرده های لوردراپه از پلی استر، پی وی سی یا ساتن و ترکیبی از آن ها ساخته اند. هر چقدر کیفیت این جنس ها بیشتر باشد، شما پرده هایی با طول عمر بیشتر خواهید داشت.
  • در زمان خرید باید به بودجه ی خود نیز توجه داشته باشید. پرده های لوردراپه را می توان در قیمت های مختلفی خریداری کرد. شما با انتخاب مدل پرده، جنس پرده، کیفیت آن و …. می توانید روی قیمت نهایی پرده تاثیر گذار باشید. در نتیجه اگر بودجه ی کافی ندارید، حتما به این موارد دقت داشته باشید.

نحوه محاسبه قیمت پرده لوردراپه

 یکی از دغدغه های همیشگی افراد، هزینه و قیمت پرده مورد نظر می باشد. عوامل مختلفی روی قیمت پرده های لوردراپه تاثیر می گذارند که قبل از خرید باید به تمام آن ها توجه داشته باشید. به طور مثال نوع پرده، جنس آن،کیفیت پارچه، طرح پرده، ریل آلومینیومی، ابعاد پرده و …. روی قیمت نهایی پرده تاثیرگذار است.بعد از انتخاب مدل و طرح پرده، قیمت واحدی به شما داده می شود. شما برای محاسبه ی قیمت نهایی پرده باید عرض و ارتفاع پنجره را در یکدیگر ضرب کنید و بعد از آن عدد به دست آمده را در قیمت واحد پرده ضرب کنید. در این صورت قیمت نهایی پرده محاسبه می شود.

**زمان تولید پرده های لوردراپه  ۲ تا ۴ روز کاری است**

ارتفاع هر پرده زیر ۱/۵ متر، ۱/۵ متر محاسبه می شود.

مساحت هر پرده زیر ۲ مترمربع، ۲ متر مربع حساب می شود.

کلیه محصولات به صورت کامل (ریل، تراک، زنجیر، پایه سقفی و دیواری) تحویل مشتریان عزیز می گردد.

در سفارشات از روی عکس به دلیل تفاوت کیفیت انواع مانیتور یا ال سی دی تا ۱۰% اختلاف رنگ اجتناب ناپذیر است.

شما عزیزان می توانید جهت خرید اینترنتی، طرح و کد پرده لوردراپه  انتخابی را به همراه ابعاد پنجره به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنید.

((ارسال ۴ روزه پرده عمودی لوردراپه به تمام شهر های ایران)) 

جهت اطلاع از نحوه سفارش و اندازه گیری ابعاد دیوار کلیک کنید.

طرح های قدیمی پرده های لوردراپه

پرده لوردراپه مدل پیچک _ مترمربعی ۲۸۰ هزار تومان
پرده لوردراپه مدل شاین ۱۳ سانتی _ مترمربعی ۲۸۰ هزار تومان
پرده لوردراپه مدل بوکله ۱۳ سانتی _ مترمربعی ۲۸۰ هزار تومان و پرده لوردراپه مدل بوکله ۹ سانتی _ مترمربعی ۳۰۰ هزار تومان
پرده لوردراپه مدل کمان ۱۳ سانتی _ مترمربعی ۲۸۰ هزار تومان و پرده لوردراپه مدل کمان ۹ سانتی _ مترمربعی ۳۰۰ هزار تومان
پرده لوردراپه مدل جناقی ۱۳ سانتی _ مترمربعی ۲۸۰ هزار تومان
پرده لوردراپه مدل مروارید ۱۳ سانتی _ مترمربعی ۳۵۰ هزار تومان
پرده لوردراپه مدل راش ۹ سانتی _ مترمربعی ۳۴۰ هزار تومان
پرده لوردراپه مدل اسپورت ۱۳ سانتی _ مترمربعی۲۸۰ هزار تومان

طرح های جدید پرده های لوردراپه

کد های ۲۹۷۱ تا ۲۹۹۲
لوردراپه ۹ سانتی ۵۰۴,۰۰۰ تومان
کد های ۳۰۰۱ تا ۳۰۱۵
لوردراپه ۹ سانتی ۴۴۵,۰۰۰ تومان _ لوردراپه ۱۳ سانتی ۴۳۵,۰۰۰ تومان
کد های ۳۰۲۱ تا ۳۰۶۵
لوردراپه ۹ سانتی ۳۸۰,۰۰۰ تومان _ لوردراپه ۱۳ سانتی ۳۹۰,۰۰۰ تومان
کد های ۳۰۷۱ تا ۳۰۹۵
لوردراپه ۹ سانتی ۳۵۴,۰۰۰ تومان _ لوردراپه ۱۳ سانتی ۳۳۴,۰۰۰ تومان

خدمات آدلی آمود:

شرکت آدلی آمود جهت سرعت بخشیدن به خدمت رسانی در محدوده تهران، بازدید و مشاوره رایگان ارائه می دهد.

کارشناسان ما جهت صرفه جویی در وقت و هزینه شما مشتریان عزیز، سمپل محصولات را در محل ارائه می دهند.

مشتریان عزیزی که از دیگر شهرهای ایران قصد خرید اینترنتی پرده لوردراپه دارند، می توانند کد انتخابی پرده لوردراپه را به همراه ابعاد و عکس پنجره یا درب به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنند.

برآورد قیمت در سریع ترین زمان ممکن انجام و پیش فاکتور صادر می شود.

آدلی آمود انواع پرده لوردراپه و با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

نصب پرده لوردراپه توسط اکیپ نصاب حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می شود.

مجموعه آدلی آمود برای سهولت خرید همه هموطنان امکان ارسال بار به تمام شهرهای ایران را فراهم کرده است.

مجموعه ما برای آشنایی بیشتر شما در رابطه با قیمت انواع پرده لوردراپه  و نحوه خرید پرده لوردراپه راهنمای خرید پرده عمودی را داخل سایت در اختیار شما قرار داده است.

*جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت سفارش و یا نحوه اندازه گیری  کلیک کنید*

**برای مشاوره، ثبت سفارش و تماس با شماره های دفتر کلیک کنید.**

سوالات متداول درباره پرده لوردراپه

پرده های لوردراپه به تیغه های عمودی گفته میشود که از طریق یک زنجیر به هم وصل میشوند . این نوع پرده به صورت چپ و راستی باز و بسته میشود.

به دلیل نوع مکانیزم بازشو پرده های عمودی لوردراپه برای فضاهای پشت در بسیار مناسب می باشد.
این نوع پرده نسبت به دیگر پرده ها از قیمت مناسب تری برخوردار است.

به همین دلیل در مواردی که متراژ پرده بالاست این نوع از پرده انتخاب مقرون به صرفه ای است.

پرده های لوردراپه از طریق چرخش تیغه ها قابلیت کنترل نور و دید را دارند.

پرده عمودی لوردراپه یکی از ازران ترین عناصر دکوراتیو است به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارد.

پرده های لوردارپه به دلیل اینکه از جنس ساتل و پارچه پلی استر ساخته شده و مقاومت بالایی دارد.

جنس پرده های لوردراپه پلی استر ترک است

ریل پرده های لوردراپه نهایتا ۳ الی ۴ سانت فضا اشغال می کند.
بنابراین اگر پنجره شما به سقف نزدیک است و یا فضای کافی برای ریل پرده ندارید، پرده لوردراپه می تواند بهترین و کاربردی ترین گزینه باشد.

متراژ پرده های لوردراپه به صورت مترمربع است .
ارتفاع زیر ۱/۵ متر، ۱/۵ متر و مساحت زیر ۲ متر، ۲ مترمربع محاسبه می شود.

به دلیل ماندگاری بالا، قابلیت تنظیم نورو قیمت بسیار مناسب، از پرده های لوردراپه در بیشتر ادارات و مدارس و فضاهایی که تعداد زیادی پرده نیاز دارد استفاده می شود.

پرده های لوردراپه تا ارتفاع ۴ متر و عرض ۴/۵ متر قابل تولید است.

پرده های لوردراپه از جنس پلی استر ترک و قابل شستشو هستند.
دقت کنید بعد از شستشوی تیغه های لوردراپه حتما آنها را از ریل آویزان کنید تا خشک شود. 
در غیر این صورت تیغه ها بعد از خشک شدن تاب برمیدارند و ظاهر اولیه خود را ازدست میدهند.

مدت زمان تحویل پرده های لوردراپه ۴ الی ۵ روز کاری می باشد.

عزیزانی که تهران هستید میتوانید تشریف بیارید دفتر و سفارش خودتان را تحویل بگیرید. در صورت درخواست ارسال سفارش به تهران و شهرهای دیگر، هزینه ارسال و باربری به عهده مشتری می باشد.

در برآورد قیمت پرده های لوردراپه هزینه ریل و گیربکس و زنجیر جداگانه محاسبه نمی شود و شما فقط بر اساس متراژ پارچه هزینه پرداخت می کنید. 
در صورتی که پارچه کوچک یا بزرگ باشد همچان هر پرده به یک تعداد ثابت و مشخص ریل و یراق آلات نیاز دارد. 
به همین حاطر یک هزینه حداقلی برای هر نوع پرده مکانیزم دار در نظر گرفته می شود.

شما عزیزان می توانید پرداخت تک مرحله ای یا دو مرحله ای داشته باشید.
پرداخت تک مرحله ای: تسویه فاکتور در ابتدای سفارش
پرداخت دومرحله ای: 
در شهر تهران اگر نصب پرده بر عهده نصاب مجموعه ما باشد، می توانید ۶۰ الی ۷۰ درصد مبلغ فاکتور را ابتدا و الباقی را در روز نصب تسویه کنید.
چنانچه ارسال بار به شهرستان باشد یا نصب پرده بر عهده مجموعه ما نباشد کا مبلغ فاکتور تا قبل از ارسال بار باید تسویه گردد. ۵۰% ابتدا و ۵۰% قبل از ارسال بار

اشتراک گذاری:

چطور میتوانم به شما کمک کنم؟ با ما در ارتباط باشید
Call Now Button