ارزان ترین کفپوش
18
دی

ارزان ترین کفپوش بازار چیست

با توجه به شرایط اقتصادی و نیاز مشتریان، در این مقاله سعی داریم ارزان ترین کفپوش مناسب فضای شما را معرفی کنیم.

برای پیدا کردن ارزان ترین کفپوش بازار قبل از هر چیز باید کاربری فضای خود را مشخص کنید. چرا که شما می توانید ارزان ترین کفپوش موجود در بازار را تهیه کنید ولی به هیچ عنوان مناسب فضای شما نباشد. 
ما در این مقاله با توجه به نیاز شما و کاربری هر فضا ارزان ترین کفپوش مناسب فضای شما را معرفی می کنیم . 
ابتدا مشخص کنید که کفپوش را در چه فضایی میخواهید نصب کنید. 
هر فضایی اعم از فضای مسکونی، اداری، تجاری، ورزشی، مهدکودک، درمانی، کارگاهی و … کفپوش مخصوص به خود را نیاز دارد. به همین دلیل نمی توان یک نوع کفپوش را به عنوان ارزان ترین کفپوش برای تمامی فضاها معرفی کرد. 
برای تهیه هر محصولی به یک بودجه مالی نیاز دارید. طبیعتا همه ما در هنگام خرید کفپوش سعی داریم با کمترین بودجه ممکن، مناسب ترین و با کیفیت ترین کفپوش را تهیه کنیم. 
در ادامه مطلب با تقسیم بندی فضاها به شما کمک می کنیم مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین کفپوش مناسب فضای خود را تهیه کنید. 

کفپوش مناسب فضای مسکونی: 

فضاهای مسکونی از جمله فضاهای کم تردد هستند که معمولا رفت و آمد با کفش ندارند. در نتیجه کفپوشی که برای فضای مسکونی استفاده می شود خیلی نیاز به لایه اورلی زیاد ندارد. برای فضاهای مسکونی بسته به نیاز شما ۳ مدل جنس کفپوش پی وی سی را می توانیم معرفی کنیم. 

ارزان ترین کفپوش برای مستاجرین:

حالت اول برای مشتریانی مناسب است که در خانه های استیجاری ساکن هستند و توقع آنها از ماندگاری کفپوش بیشتر از ۳ الی ۴ سال نیست. 
ارزان ترین و بهترین گزینه برای خانه های اجاره ای، کفپوش رولی ایرانی است. این کفپوش ها در عرض ۲ متر و طول ۱۲ متر با ضخامت ۱/۵ میل تولید می شوند. کفپوش رولی ایرانی به صورت رول یک تکه نصب می شود. حتی مستاجرانی که نمیخواهند به کف منزل مسکونی توسط چسب کفپوش آسیب بزنند می توانند از کفپوش رولی ایرانی استفاده کنند. 
بهترین نوع نصب کفپوش، نصب کامل و اصولی کفپوش توسط نصاب است. بنابراین توصیه می کنیم با صاحب ملک در رابطه با نصب کفپوش به توافق برسید تا با یک نصب اصولی و درست بهترین بهره وری را از کفپوش رولی داشته باشید.
اما دز مواقعی که شما میخواهید بعد از مدتی بدون آسیب رسانی به کف فعلی، کفپوش را از کف فضا جمع کنید؛ می توانید دورتادور کفپوش رولی را چسب بزنید تا لبه های کار بلند نشود. در قسمت وسط کفپوش هم به حالت ضربدری چسب بزنید تا کفپوش بلند نشود. با این روش می توانید هم از کفپوش استفاده کنید هم به کف فضا اسیب نزدید. البته در نظر بگیرید که قسمت هایی که چسب نخوردند در مواقع سرد و گرم شدن فضا احتمال انبساط و انقباض دارد و ممکن است کمی زیر پای شما بازی داشته باشد. که این مورد به دلیل نداشتن چسب در آن قسمت ها اجتناب ناپذیر است. 

ارزان ترین کفپوش مسکونی با ماندگاری ۶ الی ۷ سال: 

عزیزانی که کفپوش با ماندگاری بیشتر از ۳-۴ سال نیاز دارید میتوانید از کفپوش های متوسط بازار استفاده کنید. ضخامت این کفپوش ها ۲ میلیمتر است و بیشتر به صورت کفپوش تایلی هستند. 
کفپوش های تایلی به صورت بسته ای به فروش می رسند. با توجه به برندی که انتخاب می کنید متراژ هر بسته از کفپوش ها متفاوت است. کفپوش های متوسط بازار ماندگاری بالای ۶-۷ سال دارند. 
از نمونه کفپوش های تایلی با ماندگاری بالای ۶-۷ سال کفپوش های برند یاس ، تاگو ، کلاریون ، پلاس فلور و کفپوش های برچسبی را بهتون توصیه می کنیم.
با کلیک بر روی اسم هر کدام از برندهای معرفی شده میتوانید مشخصات فنی آنها را مشاهده و با توجه به نیاز خود کفپوش مناسب را انتخاب کنید.

ارزان ترین کفپوش مسکونی درجه یک بازار: 

دسته سوم  مشتریانی هستند که جنس درجه یک و عالی را با مناسب ترین قیمت میخواهند. 
عزیزانی که دنبال کفپوش درجه یک هستید و از طرفی هم میخواهید این کفپوش را به قیمت مناسب تهیه کنید حتما این مطلب را با دقت مطالعه کنید. 
از کفپوش های درجه یک ایرانی حتما اسم برند وینیفلکس به گوشتون خورده. 
برند وینیفلکس با سابقه تولید بیش از ۲۰ سال جزء برترین و مرغوب ترین برند های کفپوش در بازار است. بنابراین اگر به دنبال مرغوب ترین کفپوش ایرانی هستید کفپوش وینیفلکس ۲ میل که به آن کفپوش کلاسیک هم می گویند و کفپوش راک فلور که تولید شده در همان شرکت وینیفلکس است می تواند بهترین گزینه باشد. 
برای مشاهده کفپوش های وینیفلکس کلاسیک و راک فلور بر روی اسم برند کلیک کنید. 
اما اگر به دنبال کفپوش مرغوب وارداتی هستید، بهترین و مقرون به صرفه ترین کفپوش موجود کفپوش های ۲/۵ میل ترک آدو هستند. کفپوش آدوفلور با ضخامت ۲/۵ میل و ماندگاری بالای ۲۰ سال در فضای مسکونی از جمله کفپوش های لاکچری و مرغوب به شمار می آید. کفپوش آدوفلور وارداتی از کشور ترکیه هستند . این کفپوش ها از ترکیب پودرسنگ و وینیل تولید شده اند و به همین دلیل از استحکام بالایی برخوردارند. 
برای مشاهده مشخصات فنی کفپوش های آدفلور کلیک کنید.

کفپوش مناسب فضای اداری و تجاری:

در فضاهای اداری و تجاری ۲ حالت کم تردد و پرتردد داریم. در هر دوصورت به دلیل تردد کفش بهتر است از کفپوش های با اورلی بالای ۲۰۰ میکرون استفاده کنید. کفپوش های اورلی دار دارای لایه ضد خش هستند. این لایه کفپوش را در برابر رفت و آمد زیاد با کفش مقاوم می کند. معمولا کفپوش های پرتردد دارای لایه ضد خش بالای ۲۰۰ میکرون هستند. 

ارزان ترین کفپوش مناسب فضای اداری کم تردد یا اجاره ای :

اولین و مقرون به صرفه ترین نوع کفپوش برای فضای اداری کم تردد، کفپوش های رولی ایرانی هستند. این کفپوش ها با ضخامت ۱/۵ میل، عرض ۲ متر در طول ۱۲ متر تولید می شوند. در صورتی که فضای اداری و دفتری با پاخور خیلی کم دارید و یا ملک شما استیجاری است و از آن فضا فقط برای یک سال میخواهید استفاده کنید، توصیه ما به شما استفاده از کفپوش رولی ایرانی است. با انتخاب این کفپوش می توانید با کمترین هزینه فضای خود را کفپوش کنید و تا یکسال از کفپوش آن فضا بدون رنگ پریدگی استفاده کنید.

ارزان ترین کفپوش مناسب فضای اداری پرتردد :

به جز کفپوش های اورلی دار، کفپوش های تمام مواد هم گزینه مناسبی برای فضاهای پرتردد هستند. کفپوش های تمام مواد بدون روکش تولید می شوند. به همین دلیل بر اثر سایش و رفت و آمد زیاد به هیچ عنوان ظاهر خود را ازدست نمیدهند. کفپوش های تمام مواد معمولا در راهرو های بیمارستان ها و مدارس نصب می شوند. اگر با رنگ های فانتری و تک رنگ میانه خوبی دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از کفپوش های تمام مواد گرانیتی است. 
کفپوش های گرانیتی ضخامت ۲ میل دارند و در ابعاد ۲۵*۲۵ و ۵۰*۵۰ تولید می شوند. 
کفپوش گرانیتی یک نوع کفپوش تمام مواد است و لایه روکش ندارد. در نتیجه هر چقدر سطح کار سایش داشته باشد ظاهر اولیه خود را از دست نمیدهد. به جرعت می تونم بگم تا زمانی که این کفپوش زیر پاتون خورد نشه می تونید ازش استفاده کنید. کفپوش های گرانیتی به دلیل مقاومت بالایی که دارند عموما در مدارس و سالن های بیمارستان های پرتردد استفاده می شوند. 
برای مشاهده رنگبندی و مشخصات فنی کفپوش گرانیتی کلیک کنید.

 

 

اگر طرفدار رنگ و طرح فانتزی نیستید و کفپوش طرح پارکتی میخواهید بهتون کفپوش ۲/۵ ترک  را توصیه می کنیم . این کفپوش ها از جنس پودر سنگ و وینیل هستند و در فضاهای پرتردد ماندگاری بالای ۱۵ سال دارند. 
قیمت کفپوش آدوفلور نسبت به کفپوش های ۳ میل پرتردد کمتر است ولی ماندگاری آنها با کفپوش های ۳ میل برابری می کند. 
کفپوش های آدوفلور کارهای وارداتی از ترکیه هستند. با کلیک بر روی ایکون زیر می توانید رنگبندی و مشخصات فنی کفپوش های آدوفلور را مشاهده کنید.

در صورتی که برای فضای پرتردد ضخامت کفپوش ۳ میل طرح پارکتی مدنظرتون هست، بی شک کفپوش های ۳ میل FV  وینیفلکس می تواند یکی از بهترین گزینه ها از نظر قیمت و کیفیت باشد. کفپوش های ۳ میل وینیفلکس با روکش ۴۰۰ میکرونی مقاومت بسیاربالایی در برابر رفت و آمد و خط و خش دارند. 

در برخی مواقع مشتریان خاص پسند به دنبال طرح خاص و مدرن از کفپوش هستند. پیشنهاد ما برای این مشتریان خاص پسند کفپوش های ۳ میل هرمس، مایا و کریستال است. این ۳ برند در بردارنده طرح های بتنی و گرانیتی هستند و جلوه مدرنی به فضای شما میدهند. 
هر ۳ برند مایا، هرمس و کریستال ضخامت ۳ میلیمتری دارند و در ابعاد ۴۵*۴۵ تولید می شوند. قیمت این ۳ برند نسبت به دیگر کفپوش های ۳ میل بیشتر است و طبیعتا کیفیت بالاتری هم نسبت به سایر کفپوش ها دارند. 
روکش ضد خش این کفپوش ها ۴۰۰ تا ۶۰۰ میکرون است و بالای ۱۵ سال در فضاهای پرتردد ماندگاری دارند. 
با کلیک بر روی آیکون زیر می توانید نمونه های کفپوش ۳ میل پرتردد را مشاهده کنید. 

ارزان ترین کفپوش مناسب فضاهای موقت: 

برخی مواقع کفپوش ها برای موارد استفاده موقت و یا پس زمینه کار جهت عکاسی استفاده میشوند. در این موارد به دلیل استفاده در زمان محدود مانند استفاده در غرفه های نمایشگاهی که نهایتا ۵ الی ۱۰ روزه هستند و همچنین عدم تردد بر روی کفپوش مانند استفاده در آتلیه عکاسی به عنوان پس زمینه عکس، نیازی نیست هزینه زیادی جهت کفپوش بدهید. حتی برای این مصارف خاص هم کفپوش مناسب و ارزان قیمت وجود دارد. 
برای مصارف گفته شده مقرون به صرفه ترین انتخاب کفپوش های رولی ایرانی با ضخامت ۰.۶ میل است. به دلیل ضخامت کم به این کفپوش ها معمولا کفپوش تو کابینتی هم می گویند. کفپوش های ۰.۶ میل ایرانی ماندگاری لازم جهت استفاده مدام بر روی کف فضا را ندارند. به همین دلیل آنها را برای استفاده در فضا های موقت و یا استفاده در فضاهایی که پاخور ندارند توصیه می کنیم. 

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم با توجه به نیاز شما مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین کفپوش بازار را به شما معرفی کنیم. طبیعتا کفپوش رولی ایرانی ارزان قیمت ترین کفپوش بازار است ولی این کفپوش برای تمام فضاها مناسب نیست و بیشتر در فضاهای مسکونی استفاده می شوند. 
امیدوارم با مطالعه این مقاله بتوانید بهترین انتخاب کفپوش را برای فضای خود داشته باشید. چنانچه به جز موارد گفته شده در این مقاله استفاده دیگری از کفپوش دارید، مورد استفاده و کاربری فضا را برای ما بفرستید تا کارشناسان ما در انتخاب کاربردی ترین و مقرون به صرفه ترین کفپوش شما را راهنمایی کنند. منتظر نظرات شما هستیم.