پرده کرکره فلزی|قیمت پرده کرکره فلزی|کرکره افقی|پرده افقی

پرده کرکره فلزی

معرفی پرده کرکره ای

پرده کرکره ای یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین انواع پرده می­باشد. این پرده را می توان برای مکان­های مختلف از جمله اداره و منزل استفاده کرد. پرده های کرکره ای سالیان زیادی است که ابداع شده است. با این حال هیچگاه از مد نیفتاده و افراد زیادی همچنان از آن استفاده می کنند. در حال حاضر تغییرات کمی روی پرده کرکره ای ایجاد شده است تا به زیبایی آن افزوده شود. در این مطلب شما را با پرده های کرکره ای آشنا می کنیم.

انواع پرده کرکره ای

پرده کرکره ای انواع مختلفی دارد که شما می توانید از بین آن ها یک مورد را برای فضای مورد نظر خود انتخاب کنید. از پر فروش ترین و محبوب ترین انواع پرده کرکره ای می توان به موارد زیر اشاره کرد.

پرده های کرکره ای فلزی

یکی از ابتدایی ترین پرده های کرکره ای، پرده ی فلزی می باشد که از آلومینیوم و به صورت رنگ ثابت ساخته شده اند. این پرده ها به صورت اسلت های افقی ساخته شده اند که می توان آن ها را به وسیله ی اهرم و طناب به سمت بالا یا پایین برد. این پرده ها دارای تنوع طرح و رنگ هستند. در نتیجه افراد با هر سلیقه ای می توانند یک پرده ی فلزی را انتخاب کنند.

پرده های فلزی دارای طرح های ساده، متالیک، پر فراز، طرح دار، طرح چوب و …. می باشند. در نتیجه شما قدرت انتخاب بالایی خواهید داشت. به طور مثال شما می توانید از پرده های فلزی برای آشپزخانه، اتاق خواب و … استفاده کنید.

از مهم ترین مزایای پرده کرکره ای فلزی می توان به مقاومت بالا در برابر نور خورشید، تنوع رنگ و طرح، قابلیت تنظیم نور، شست و شوی راحت، نصب آسان و سریع، قیمت مناسب و …. اشاره کرد.

پرده های کرکره ای چوبی

پرده های کرکره ای چوبی، یکی دیگر از انواع پرده کرکره ای می باشند که به شکل بسیار لوکس و خاص طراحی شده اند. جنس اسلت های این پرده های کرکره ای از چوب های بسیار مرغوب است و روی آن ها روکش رنگ لمینت زده شده است. این پرده های کرکره ای چوبی نسبت به نمونه ی فلزی، تنوع رنگ کمتری دارند. پرده های کرکره ای چوبی را می توان در هر مکانی مانند اداره، شرکت، منزل، بوتیک و …. استفاده کرد. توجه داشته باشید که رنگ این پرده ها با دکوراسیون محل مورد نظر هماهنگی داشته باشد.

از مهم ترین مزایای پرده کرکره ای چوبی می توان به رنگبندی طبیعی و جذاب، ظاهر بسیار شیک و لوکس، نصب آسان و راحت، امکان تنظیم نور، تمیز کردن راحت، ماندگاری و طول عمر بالا و …. اشاره کرد.

پرده کرکره ای-آدلی آمود

پرده های کرکره ای فلزی تصویری

یکی دیگر از انواع پرده کرکره ای، نمونه ی فلزی تصویری می باشد. این پرده ها دقیقا همان پرده های کرکره ای فلزی می باشند که تصویری روی آن ها چاپ شده است. برای جذابیت بیشتر شما می توانید هر تصویری را روی این کرکره ها چاپ کنید. این پرده ها برای دکوراسیون های مدرن و فضا های خاص مانند کافی شاپ، رستوران، اتاق خواب و … مورد استفاده قرار می گیرند.

این پرده جزء پرده های کرکره ای جدید به شمار می آید که می توان برای مکان های خاص از آن استفاده کرد. باز و بسته شدن این پرده ها، همانند پرده های فلزی به صورت بالا و پایین می باشند.

پرده های کرکره ای زبرا

یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین انواع پرده کرکره ای، پرده زبرا می باشد. این پرده جزء پرده های مدرن و لوکس به حساب می آید که از پارچه های کتان و پلی استر ساخته و طراحی می شود. پرده کرکره ای زبرا تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی دارد. به همین سبب می توان از آن ها برای همه ی مکان های رسمی و دوستانه استفاده کرد. از مهم ترین طرح های این پرده ها می توان به طرح کودک، طرح اداری و ساده،ف طرح گل دار، طرح منظره و …. اشاره کرد.

موارد استفاده پرده کرکره ای

در ابتدای ابداع این پرده ها، افراد تنها برای اداره و شرکت از آن ها استفاده می کردند. اما به مرور زمان و با تغییرات ایجاد شده روی آن ها، پرده های کرکره ای به منازل و ساختمان های مسکونی نیز راه پیدا کردند. از مهم ترین موارد استفاده از پرده کرکره ای می توان به موارد زیر اشاره کرد.

پرده های فلزی و کرکره ای چوبی ساده بیشتر برای مکان های رسمی مانند اداره ها، مراکز آموزشی، شرکت ها و ….  استفاده می شوند. با توجه به دکوراسیون اداره و شرکت می توان نمونه ی خاصی از این پرده ها را استفاده کرد. پرده های فلزی تصویری، طرح دار، پرده های کرکره ای زبرا، کرکره های عمودی و ….. بیشتر برای منازل و داخل ساختمان ها استفاده می شوند. به طور مثال شما می توانید برای تغییر فضای آشپزخانه یا اتاق خواب کودک و بزرگسال از کرکره های تصویری استفاده کرده و طرح مورد نظر خود را  روی آن ها چاپ کنید.

**زمان تولید پرده کرکره فلزی  ۲ تا ۴ روز کاری است**

**سفارش فوری با هماهنگی دفتر امکان پذیر می باشد**

مساحت هر پرده زیر ۱/۵ مترمربع، ۱/۵ متر مربع حساب می شود.

کلیه محصولات به صورت کامل (ریل، تراک، زنجیر، پایه سقفی و دیواری) تحویل مشتریان عزیز می گردد.

اجرت تغییر رنگ مترمربعی ۱۵۰۰۰ تومان می باشد.

قیمت لوازم باتومی، لوازم ولومی و لوازم زگیل دار برای هر درگاه ۶۰،۰۰۰ تومان می باشد.

در سفارشات از روی عکس به دلیل تفاوت کیفیت انواع مانیتور یا ال سی دی تا ۱۰% اختلاف رنگ اجتناب ناپذیر است.

شما عزیزان می توانید جهت خرید اینترنتی، طرح و کد پرده کرکره فلزی انتخابی را به همراه ابعاد پنجره به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنید.

((ارسال ۴ روزه پرده کرکره فلزی به تمام شهر های ایران)) 

جهت اطلاع از نحوه سفارش و اندازه گیری ابعاد دیوار کلیک کنید

*همکاران گرامی لطفا جهت دریافت لیست قیمت همکاری با شماره های دفتر تماس بگیرید.*

ویژگی های پرده کرکره ای

پرده های کرکره ای  چوبی و فلزی ویژگی های بسیار منحصر به فردی نسبت به دیگر پرده ها دارند. همین امر باعث شده است که پرده کرکره ای یکی از پرفروش ترین پرده ها در بازار باشد. از مهم ترین ویژگی های پرده کرکره ای می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از بهترین ویژگی های این پرده ها، قابلیت تنظیم نور به وسیله ی آن ها می باشد. شما می توانید با طناب های تعبیه شده در کنار پرده، میزان نور ورودی و خروجی را تعیین کنید.
  • یکی دیگر از ویژگی های مهم این پرده ها، اشغال فضای بسیار کم نسبت به پرده های پارچه ای می باشد. اگر فضای خانه ی شما کوچک است می توانید از پرده های کرکره ای استفاده کنید.
  • تمیز کردن راحت این پرده ها بدون نیاز به آب، از دیگر ویژگی های مثبت آن ها به شمار می رود.
  • این پرده ها را می توان در صورت استفاده از نور خورشید، به صورت کامل جمع کرد.
  • نصب و حمل و نقل این پرده های بسیار راحت است و برای نصب آن نیازی به مهارت خاص و پیچیده ای نیست.
  • پرده کرکره فلزی  به دلیل نصب سریع وآسان وقیمت مقرون به صرفه در سازمان ها و ادارات در اولویت اول بوده و بیشترین استفاده را دارد.
  • به دلیل امکان سفارش پرده کرکره دو رنگ یا چند رنگ، می توانید با ترکیب کدرنگ تیغه ها ترکیب رنگ متناسب با دکوراسیون خودتان را سفارش دهید.

شستشوی پرده کرکره ای

تمیز کردن و شست و شو پرده های کرکره ای چوبی و فلزی کار بسیار ساده ای می باشد و شما می توانید با صرف زمان بسیار کم، این پرده ها را تمیز کنید. در این قسمت شما را با تمیز کردن پرده های فلزی و کرکره ای چوبی آشنا می کنیم.

تمیز کردن پرده های کرکره ای فلزی

شما می توانید پرده ها را به صورت آویزان تمیز کنید. اگر روی تیغه های پرده، لکه های چربی و چسبنده وجود داشته باشد، باید ابتدا آن ها را به وسیله ی مواد شوینده و حوله به آرامی تمیز کنید. برای این کار می توانید از صابون و شیشه پاک کن نیز استفاده کنید. بعد از پاک کردن لکه های چسبنده، تیغه های کرکره را به شکل کامل ببندید در صورتی که هیچ نوری از پرد عبور نکند. در این حالت می توانید با دستمال مرطوب تمام قسمت های تیغه را پاک کنید. بعد از آن تیغه ها را به صورت کامل برگردانید و طرف دیگر آن را نیز به همین شکل تمیز کنید. برای تمیز کردن تیغه ها می توانید از برس های مخصوص نیز استفاده کنید.

اگر پرده ی شما چربی زیادی دارد و نمی توان آن را با دستمال تمیز کرد، باید پرده را به صورت کامل باز کنید و آن را به فضای حمام یا حیاط ببرید. با این کار شما می توانید پرده را راحت تر بشویید.

تمیز کردن پرده کرکره ای چوبی

برای تمیز کردن پرده کرکره ای چوبی باید دقت کنید که رطوبت زیادی به پرده نرسد. زیرا تیغه های کرکره مانند هر محصول چوبی دیگر به رطوبت و آب زیاد حساس هستند. ایجاد انحنا و باد کردن تیغه ها از مهم ترین مشکلاتی است که ممکن است برای پرده چوبی به وجود آید.

اگر روی پرده ی کرکره ای چوبی شما لکه هایی است که با پارچه ی خشک تمیز نمی شوند، می توانید دستمال را کمی نم دار کرده و سپس به تیغه های پرده بکشید. این کار را به آرامی و با احتیاط انجام دهید. بعد از کشیدن دستمال مرطوب، با یک دستمال خشک، تیغه ها را به خوبی خشک کنید. اگر پرده کرکره ای چوبی شما تنها گرد و غبار گرفته است، می توانید دو طرف تیغه های پرده را با یک دستمال خشک تمیز کنید.

قیمت پرده کرکره ای

قیمت انواع پرده های کرکره ای یا یکدیگر متفاوت است و شما قبل از انتخاب یکی از آن ها باید به بودجه ی خود توجه کنید. به طور مثال پرده های چوبی بدون شک قیمتی بالاتر از پرده های کرکره ای فلزی دارند. زیرا در آن ها از چوب های طبیعی استفاده شده است. علاوه بر آن پرده های فلزی تصویری نسبت به پرده های فلزی ساده، قیمت بیشتری دارند.

برای محاسبه ی قیمت پرده کرکره ای باید به اندازه ی پنجره و مواد سازنده ی آن دقت داشت. به هر میزان که کیفیت پرده و لوازم جانبی آن بالا تر باشد، قیمت پرده نیز بیشتر خواهد شد.

سوالات متداول پرده کرکره ای

پرده کرکره ای فلزی چیست؟

یکی از ابتدایی ترین پرده های کرکره ای، پرده ی فلزی می باشد که از آلومینیوم و به صورت رنگ ثابت ساخته شده اند. این پرده ها به صورت اسلت های افقی ساخته شده اند که می توان آن ها را به وسیله ی اهرم و طناب به سمت بالا یا پایین برد. این پرده ها دارای تنوع طرح و رنگ هستند. در نتیجه افراد با هر سلیقه ای می توانند یک پرده ی فلزی را انتخاب کنند. پرده های فلزی دارای طرح های ساده، متالیک، پر فراز، طرح دار، طرح چوب و …. می باشند. 

از پرده کرکره ای چه استفاده هایی می شود؟

در ابتدای ابداع این پرده ها، افراد تنها برای اداره و شرکت از آن ها استفاده می کردند. اما به مرور زمان و با تغییرات ایجاد شده روی آن ها، پرده های کرکره ای به منازل و ساختمان های مسکونی نیز راه پیدا کردند. از مهم ترین موارد استفاده از پرده کرکره ای می توان به موارد زیر اشاره کرد. پرده های فلزی و کرکره ای چوبی ساده بیشتر برای مکان های رسمی مانند اداره ها، مراکز آموزشی، شرکت ها و ….  استفاده می شوند. با توجه به دکوراسیون اداره و شرکت می توان نمونه ی خاصی از این پرده ها را استفاده کرد. پرده های فلزی تصویری، طرح دار، پرده های کرکره ای زبرا، کرکره های عمودی و ….. بیشتر برای منازل و داخل ساختمان ها استفاده می شوند. 

کرکره فلزی ۲۵میل طرح چوب و پرفراژ

کرکره فلزی

کرکره فلزی ۲۵میل متالیک و کراواتی

کرکره فلزی

کرکره فلزی ۲۵ میل طرح های ساده

کرکره فلزی

کرکره فلزی ۱۶میل همه طرح ها

کرکره فلزی

کد رنگ های پرده کرکره فلزی
(این کدها برای هر دو تیغه کرکره فلزی ۱۶ و ۲۵ میل قابل سفارش است)

کد رنگ های پرده کرکره فلزی با تیغه ۵ سانتی

خدمات آدلی آمود:

شرکت آدلی آمود جهت سرعت بخشیدن به خدمت رسانی در محدوده تهران، بازدید و مشاوره رایگان ارائه می دهد.

کارشناسان ما جهت صرفه جویی در وقت و هزینه شما مشتریان عزیز، سمپل محصولات را در محل ارائه می دهند.

مشتریان عزیزی که از دیگر شهرهای ایران قصد خرید اینترنتی پرده کرکره فلزی دارند، می توانند کد انتخابی پرده را به همراه ابعاد و عکس پنجره یا درب به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنند.

برآورد قیمت پرده کرکره فلزی در سریع ترین زمان ممکن انجام و پیش فاکتور صادر می شود.

آدلی آمود انواع پرده کرکره افقی با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

نصب پرده کرکره توسط اکیپ نصاب حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می شود.

مجموعه آدلی آمود برای سهولت خرید همه هموطنان امکان ارسال بار به تمام شهرهای ایران را فراهم کرده است.

مجموعه ما برای آشنایی بیشتر شما در رابطه با قیمت انواع پرده کرکره و نحوه خرید اینترنتی پرده فلزی راهنمای خرید پرده کرکره افقی را داخل سایت در اختیار شما قرار داده است.

*جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت سفارش و یا نحوه اندازه گیری  کلیک کنید*

**برای مشاوره، ثبت سفارش و تماس با شماره های دفتر کلیک کنید.**

پرده کرکره فلزی

معرفی پرده کرکره ای

پرده کرکره ای یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین انواع پرده می­باشد. این پرده را می توان برای مکان­های مختلف از جمله اداره و منزل استفاده کرد. پرده های کرکره ای سالیان زیادی است که ابداع شده است. با این حال هیچگاه از مد نیفتاده و افراد زیادی همچنان از آن استفاده می کنند. در حال حاضر تغییرات کمی روی پرده کرکره ای ایجاد شده است تا به زیبایی آن افزوده شود. در این مطلب شما را با پرده های کرکره ای آشنا می کنیم.

انواع پرده کرکره ای

پرده کرکره ای انواع مختلفی دارد که شما می توانید از بین آن ها یک مورد را برای فضای مورد نظر خود انتخاب کنید. از پر فروش ترین و محبوب ترین انواع پرده کرکره ای می توان به موارد زیر اشاره کرد.

پرده های کرکره ای فلزی

یکی از ابتدایی ترین پرده های کرکره ای، پرده ی فلزی می باشد که از آلومینیوم و به صورت رنگ ثابت ساخته شده اند. این پرده ها به صورت اسلت های افقی ساخته شده اند که می توان آن ها را به وسیله ی اهرم و طناب به سمت بالا یا پایین برد. این پرده ها دارای تنوع طرح و رنگ هستند. در نتیجه افراد با هر سلیقه ای می توانند یک پرده ی فلزی را انتخاب کنند.پرده های فلزی دارای طرح های ساده، متالیک، پر فراز، طرح دار، طرح چوب و …. می باشند. در نتیجه شما قدرت انتخاب بالایی خواهید داشت. به طور مثال شما می توانید از پرده های فلزی برای آشپزخانه، اتاق خواب و … استفاده کنید.از مهم ترین مزایای پرده کرکره ای فلزی می توان به مقاومت بالا در برابر نور خورشید، تنوع رنگ و طرح، قابلیت تنظیم نور، شست و شوی راحت، نصب آسان و سریع، قیمت مناسب و …. اشاره کرد.

پرده های کرکره ای چوبی

پرده های کرکره ای چوبی، یکی دیگر از انواع پرده کرکره ای می باشند که به شکل بسیار لوکس و خاص طراحی شده اند. جنس اسلت های این پرده های کرکره ای از چوب های بسیار مرغوب است و روی آن ها روکش رنگ لمینت زده شده است. این پرده های کرکره ای چوبی نسبت به نمونه ی فلزی، تنوع رنگ کمتری دارند. پرده های کرکره ای چوبی را می توان در هر مکانی مانند اداره، شرکت، منزل، بوتیک و …. استفاده کرد. توجه داشته باشید که رنگ این پرده ها با دکوراسیون محل مورد نظر هماهنگی داشته باشد.از مهم ترین مزایای پرده کرکره ای چوبی می توان به رنگبندی طبیعی و جذاب، ظاهر بسیار شیک و لوکس، نصب آسان و راحت، امکان تنظیم نور، تمیز کردن راحت، ماندگاری و طول عمر بالا و …. اشاره کرد.
پرده کرکره ای-آدلی آمود

پرده های کرکره ای فلزی تصویری

یکی دیگر از انواع پرده کرکره ای، نمونه ی فلزی تصویری می باشد. این پرده ها دقیقا همان پرده های کرکره ای فلزی می باشند که تصویری روی آن ها چاپ شده است. برای جذابیت بیشتر شما می توانید هر تصویری را روی این کرکره ها چاپ کنید. این پرده ها برای دکوراسیون های مدرن و فضا های خاص مانند کافی شاپ، رستوران، اتاق خواب و … مورد استفاده قرار می گیرند.این پرده جزء پرده های کرکره ای جدید به شمار می آید که می توان برای مکان های خاص از آن استفاده کرد. باز و بسته شدن این پرده ها، همانند پرده های فلزی به صورت بالا و پایین می باشند.

پرده های کرکره ای زبرا

یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین انواع پرده کرکره ای، پرده زبرا می باشد. این پرده جزء پرده های مدرن و لوکس به حساب می آید که از پارچه های کتان و پلی استر ساخته و طراحی می شود. پرده کرکره ای زبرا تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی دارد. به همین سبب می توان از آن ها برای همه ی مکان های رسمی و دوستانه استفاده کرد. از مهم ترین طرح های این پرده ها می توان به طرح کودک، طرح اداری و ساده،ف طرح گل دار، طرح منظره و …. اشاره کرد.

موارد استفاده پرده کرکره ای

در ابتدای ابداع این پرده ها، افراد تنها برای اداره و شرکت از آن ها استفاده می کردند. اما به مرور زمان و با تغییرات ایجاد شده روی آن ها، پرده های کرکره ای به منازل و ساختمان های مسکونی نیز راه پیدا کردند. از مهم ترین موارد استفاده از پرده کرکره ای می توان به موارد زیر اشاره کرد.پرده های فلزی و کرکره ای چوبی ساده بیشتر برای مکان های رسمی مانند اداره ها، مراکز آموزشی، شرکت ها و ….  استفاده می شوند. با توجه به دکوراسیون اداره و شرکت می توان نمونه ی خاصی از این پرده ها را استفاده کرد. پرده های فلزی تصویری، طرح دار، پرده های کرکره ای زبرا، کرکره های عمودی و ….. بیشتر برای منازل و داخل ساختمان ها استفاده می شوند. به طور مثال شما می توانید برای تغییر فضای آشپزخانه یا اتاق خواب کودک و بزرگسال از کرکره های تصویری استفاده کرده و طرح مورد نظر خود را  روی آن ها چاپ کنید.

**زمان تولید پرده کرکره فلزی  ۲ تا ۴ روز کاری است**

**سفارش فوری با هماهنگی دفتر امکان پذیر می باشد**

مساحت هر پرده زیر ۱/۵ مترمربع، ۱/۵ متر مربع حساب می شود.

کلیه محصولات به صورت کامل (ریل، تراک، زنجیر، پایه سقفی و دیواری) تحویل مشتریان عزیز می گردد.

اجرت تغییر رنگ مترمربعی ۱۵۰۰۰ تومان می باشد.

قیمت لوازم باتومی، لوازم ولومی و لوازم زگیل دار برای هر درگاه ۶۰،۰۰۰ تومان می باشد.

در سفارشات از روی عکس به دلیل تفاوت کیفیت انواع مانیتور یا ال سی دی تا ۱۰% اختلاف رنگ اجتناب ناپذیر است.

شما عزیزان می توانید جهت خرید اینترنتی، طرح و کد پرده کرکره فلزی انتخابی را به همراه ابعاد پنجره به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنید.

((ارسال ۴ روزه پرده کرکره فلزی به تمام شهر های ایران)) 

جهت اطلاع از نحوه سفارش و اندازه گیری ابعاد دیوار کلیک کنید

*همکاران گرامی لطفا جهت دریافت لیست قیمت همکاری با شماره های دفتر تماس بگیرید.*

ویژگی های پرده کرکره ای

پرده های کرکره ای  چوبی و فلزی ویژگی های بسیار منحصر به فردی نسبت به دیگر پرده ها دارند. همین امر باعث شده است که پرده کرکره ای یکی از پرفروش ترین پرده ها در بازار باشد. از مهم ترین ویژگی های پرده کرکره ای می توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • یکی از بهترین ویژگی های این پرده ها، قابلیت تنظیم نور به وسیله ی آن ها می باشد. شما می توانید با طناب های تعبیه شده در کنار پرده، میزان نور ورودی و خروجی را تعیین کنید.
  • یکی دیگر از ویژگی های مهم این پرده ها، اشغال فضای بسیار کم نسبت به پرده های پارچه ای می باشد. اگر فضای خانه ی شما کوچک است می توانید از پرده های کرکره ای استفاده کنید.
  • تمیز کردن راحت این پرده ها بدون نیاز به آب، از دیگر ویژگی های مثبت آن ها به شمار می رود.
  • این پرده ها را می توان در صورت استفاده از نور خورشید، به صورت کامل جمع کرد.
  • نصب و حمل و نقل این پرده های بسیار راحت است و برای نصب آن نیازی به مهارت خاص و پیچیده ای نیست.
  • پرده کرکره فلزی  به دلیل نصب سریع وآسان وقیمت مقرون به صرفه در سازمان ها و ادارات در اولویت اول بوده و بیشترین استفاده را دارد.
  • به دلیل امکان سفارش پرده کرکره دو رنگ یا چند رنگ، می توانید با ترکیب کدرنگ تیغه ها ترکیب رنگ متناسب با دکوراسیون خودتان را سفارش دهید.

شستشوی پرده کرکره ای

تمیز کردن و شست و شو پرده های کرکره ای چوبی و فلزی کار بسیار ساده ای می باشد و شما می توانید با صرف زمان بسیار کم، این پرده ها را تمیز کنید. در این قسمت شما را با تمیز کردن پرده های فلزی و کرکره ای چوبی آشنا می کنیم.

تمیز کردن پرده های کرکره ای فلزی

شما می توانید پرده ها را به صورت آویزان تمیز کنید. اگر روی تیغه های پرده، لکه های چربی و چسبنده وجود داشته باشد، باید ابتدا آن ها را به وسیله ی مواد شوینده و حوله به آرامی تمیز کنید. برای این کار می توانید از صابون و شیشه پاک کن نیز استفاده کنید. بعد از پاک کردن لکه های چسبنده، تیغه های کرکره را به شکل کامل ببندید در صورتی که هیچ نوری از پرد عبور نکند. در این حالت می توانید با دستمال مرطوب تمام قسمت های تیغه را پاک کنید. بعد از آن تیغه ها را به صورت کامل برگردانید و طرف دیگر آن را نیز به همین شکل تمیز کنید. برای تمیز کردن تیغه ها می توانید از برس های مخصوص نیز استفاده کنید.اگر پرده ی شما چربی زیادی دارد و نمی توان آن را با دستمال تمیز کرد، باید پرده را به صورت کامل باز کنید و آن را به فضای حمام یا حیاط ببرید. با این کار شما می توانید پرده را راحت تر بشویید.

تمیز کردن پرده کرکره ای چوبی

برای تمیز کردن پرده کرکره ای چوبی باید دقت کنید که رطوبت زیادی به پرده نرسد. زیرا تیغه های کرکره مانند هر محصول چوبی دیگر به رطوبت و آب زیاد حساس هستند. ایجاد انحنا و باد کردن تیغه ها از مهم ترین مشکلاتی است که ممکن است برای پرده چوبی به وجود آید.اگر روی پرده ی کرکره ای چوبی شما لکه هایی است که با پارچه ی خشک تمیز نمی شوند، می توانید دستمال را کمی نم دار کرده و سپس به تیغه های پرده بکشید. این کار را به آرامی و با احتیاط انجام دهید. بعد از کشیدن دستمال مرطوب، با یک دستمال خشک، تیغه ها را به خوبی خشک کنید. اگر پرده کرکره ای چوبی شما تنها گرد و غبار گرفته است، می توانید دو طرف تیغه های پرده را با یک دستمال خشک تمیز کنید.

قیمت پرده کرکره ای

قیمت انواع پرده های کرکره ای یا یکدیگر متفاوت است و شما قبل از انتخاب یکی از آن ها باید به بودجه ی خود توجه کنید. به طور مثال پرده های چوبی بدون شک قیمتی بالاتر از پرده های کرکره ای فلزی دارند. زیرا در آن ها از چوب های طبیعی استفاده شده است. علاوه بر آن پرده های فلزی تصویری نسبت به پرده های فلزی ساده، قیمت بیشتری دارند.برای محاسبه ی قیمت پرده کرکره ای باید به اندازه ی پنجره و مواد سازنده ی آن دقت داشت. به هر میزان که کیفیت پرده و لوازم جانبی آن بالا تر باشد، قیمت پرده نیز بیشتر خواهد شد.
کد رنگ های پرده کرکره فلزی
(این کدها برای هر دو تیغه کرکره فلزی ۱۶ و ۲۵ میل قابل سفارش است)
کد رنگ های پرده کرکره فلزی با تیغه ۵ سانتی

خدمات آدلی آمود:

شرکت آدلی آمود جهت سرعت بخشیدن به خدمت رسانی در محدوده تهران، بازدید و مشاوره رایگان ارائه می دهد.

کارشناسان ما جهت صرفه جویی در وقت و هزینه شما مشتریان عزیز، سمپل محصولات را در محل ارائه می دهند.

مشتریان عزیزی که از دیگر شهرهای ایران قصد خرید اینترنتی پرده کرکره فلزی دارند، می توانند کد انتخابی پرده را به همراه ابعاد و عکس پنجره یا درب به شماره واتساپ ۰۹۹۱۸۶۵۲۰۰۴ ارسال کنند.

برآورد قیمت پرده کرکره فلزی در سریع ترین زمان ممکن انجام و پیش فاکتور صادر می شود.

آدلی آمود انواع پرده کرکره افقی با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

نصب پرده کرکره توسط اکیپ نصاب حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می شود.

مجموعه آدلی آمود برای سهولت خرید همه هموطنان امکان ارسال بار به تمام شهرهای ایران را فراهم کرده است.

مجموعه ما برای آشنایی بیشتر شما در رابطه با قیمت انواع پرده کرکره و نحوه خرید اینترنتی پرده فلزی راهنمای خرید پرده کرکره افقی را داخل سایت در اختیار شما قرار داده است.

*جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت سفارش و یا نحوه اندازه گیری  کلیک کنید*

**برای مشاوره، ثبت سفارش و تماس با شماره های دفتر کلیک کنید.**

سوالات متداول درباره پرده کرکره فلزی

یکی از ابتدایی ترین پرده های کرکره ای، پرده ی فلزی می باشد که از آلومینیوم و به صورت رنگ ثابت ساخته شده اند. این پرده ها به صورت اسلت های افقی ساخته شده اند که می توان آن ها را به وسیله ی اهرم و طناب به سمت بالا یا پایین برد. این پرده ها دارای تنوع طرح و رنگ هستند. در نتیجه افراد با هر سلیقه ای می توانند یک پرده ی فلزی را انتخاب کنند. پرده های فلزی دارای طرح های ساده، متالیک، پر فراز، طرح دار، طرح چوب و …. می باشند. 

در ابتدای ابداع این پرده ها، افراد تنها برای اداره و شرکت از آن ها استفاده می کردند. اما به مرور زمان و با تغییرات ایجاد شده روی آن ها، پرده های کرکره ای به منازل و ساختمان های مسکونی نیز راه پیدا کردند. از مهم ترین موارد استفاده از پرده کرکره ای می توان به موارد زیر اشاره کرد. پرده های فلزی و کرکره ای چوبی ساده بیشتر برای مکان های رسمی مانند اداره ها، مراکز آموزشی، شرکت ها و ….  استفاده می شوند. با توجه به دکوراسیون اداره و شرکت می توان نمونه ی خاصی از این پرده ها را استفاده کرد. پرده های فلزی تصویری، طرح دار، پرده های کرکره ای زبرا، کرکره های عمودی و ….. بیشتر برای منازل و داخل ساختمان ها استفاده می شوند. 

برای پنجره های تمام قد:
عرض پنجره + ۱۰ الی ۱۵ سانت در صورت امکان

ارتفاع پنجره از سقف تا کف
برای پنجره های پاچلاقی یا به همراه OKB:
عرض پنجره + ۱۰ الی ۱۵ سانت درصورت امکان
ارتفاع پنجره از جایی که میخواهید ریل پره نصب شود تا ۱۰ سانت پایین تر از کف پنجره
توجه: ارتفاع پرده به همراه ریل محاسبه می شود.

ریل پرده های کرکره فلزی ۳ سانت فضا اشغال می کند.
اگر ارتفاع پرده زیاد باشد، پس از جمع شدن تیغه های پرده در قسمت بالا ۵ الی ۱۰ سانت فضا اشغال می کنند. 

پرده کرکره فلزی متشکل از تیغه های ۱۶، ۲۵ و ۵۰ میلیمیتری از جنس آلومینیوم تایوانی است که توسط نخ ابریشم به هم متصل شده اند.
باز و بسته شدن پرده توسط نخ ابریشم و سایه روشن آن توسط باتومی کنار پرده صورت میگیرد.

شما عزیزان می توانید از طریف فیلم آموزشی که ما تهیه کردیم نحوه نصب پرده کرکره فلزی را مشاهده کنید.

زمان تولید پرده های کرکره فلزی ۴ الی ۵ روز کاری می باشد. 
درصورتی که کار عجله ای دارید و میخواهید زودتر از این موعد پرده را تحویل بگیرید حتما موقع ثبت سفارش به بخش فروش اطلاع دهید.

حداکثر عرص پرده های کرکره فلزی ۲۲۵ و حداکثر ارتفاع آن ۳۵۰ سانتی متر است.
ارتفاع های بیش از ۳/۵ متر قابلیت جمع شدن پرده را با مشکل مواجه می کنند و به دلیل سنگینی پرده در اثر باز و بسته شدن مداوم ریل و قطعات زودتر از موعد خراب می شوند.

عزیزانی که تهران هستید میتوانید تشریف بیارید دفتر و سفارش خودتان را تحویل بگیرید. در صورت درخواست ارسال سفارش به تهران و شهرهای دیگر، هزینه ارسال و باربری به عهده مشتری می باشد.

در برآورد قیمت پرده های کرکره فلزی هزینه ریل و گیربکس و زنجیر جداگانه محاسبه نمی شود و شما فقط بر اساس متراژ تیغه های آلومینیومی هزینه پرداخت می کنید. 
در صورتی که تیغه کوچک یا بزرگ باشد همچان هر پرده به یک تعداد ثابت و مشخص ریل و یراق آلات نیاز دارد. 
به همین حاطر یک هزینه حداقلی برای هر نوع پرده مکانیزم دار در نظر گرفته می شود.

شما عزیزان می توانید پرداخت تک مرحله ای یا دو مرحله ای داشته باشید.
پرداخت تک مرحله ای: تسویه فاکتور در ابتدای سفارش
پرداخت دومرحله ای: 
در شهر تهران اگر نصب پرده بر عهده نصاب مجموعه ما باشد، می توانید ۶۰ الی ۷۰ درصد مبلغ فاکتور را ابتدا و الباقی را در روز نصب تسویه کنید.
چنانچه ارسال بار به شهرستان باشد یا نصب پرده بر عهده مجموعه ما نباشد کا مبلغ فاکتور تا قبل از ارسال بار باید تسویه گردد. ۵۰% ابتدا و ۵۰% قبل از ارسال بار

با توجه به اینکه پرده های کرکره فلزی در مجموعه ما تیغه های آلومینیومی دارد شما عزیزان به راحتی می توانید این پرده ها را بشورید.  فیلم آموزشی شستشوی پرده کرکره فلزی را در این قسمت مشاهده کنید.

اشتراک گذاری:

چطور میتوانم به شما کمک کنم؟ با ما در ارتباط باشید
Call Now Button